جاباما
۵۴۶۱۰۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اطلاعات جدید از بازی Assassin’s Creed: Origins

اطلاعات بیشتری از قسمت جدید مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» یا همان Assassin’s Creed به بیرون درز کرده‌اند. همانطور که قبلا شنیده بودیم، بازی قرار است «فرقه اساسین: ریشه‌ها» (Assassin’s Creed: Origins) نام داشته باشد و در مصر باستان اتفاق بیافتد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: اطلاعات بیشتری از قسمت جدید مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» یا همان Assassin's Creed به بیرون درز کرده‌اند. همانطور که قبلا شنیده بودیم، بازی قرار است «فرقه اساسین: ریشه‌ها» (Assassin's Creed: Origins) نام داشته باشد و در مصر باستان اتفاق بیافتد. تصویر جدیدی که از کارت پیش‌خرید این بازی به بیرون درز کرده، تمام این اطلاعات را تایید می‌کند.

اطلاعات جدید از بازی Assassin’s Creed: Origins

دیشب عکسی از تبلیغ بازی Assassin's Creed: Origins به بیرون درز کرد که به فروشگاه‌های زنجیره‌ای تارگت فرستاده شده است. این کارت تبلیغاتی، در کنار نمایش اسم بازی، نسخه‌ی Gold Edition و محتویان آن را نشان می‌دهد.

اطلاعات جدید از بازی Assassin’s Creed: Origins
تنها عکسی که از Assassin's Creed: Origins منتشر شده.

می‌توانیم پشت لوگوی بازی، یک هرم ببینیم. ابوالهول هم در این عکس نمایان است؛ البته قبل از اینکه به وضعیت نابود شده‌ی امروزش دچار شود. می‌توانیم همین حالا پس این موضوع که Assassin's Creed: Origins در مصر اتفاق می‌افتد را تایید کنیم. مثل عکسی که یک ماه پیش دیدیم، شخصیت اصلی بازی تیر و کمان و هم‌چنین سپر دارد.

به نظر می‌رسد که نسخه‌ی Gold Edition این بازی شامل یک قاب فلزی، مرحله‌ای اضافه به اسم «راز اهرام» و Season Pass بازی باشد.

شنیده‌ایم که Assassin's Creed: Origins مبارزات دریایی را به این مجموعه باز می‌گرداند و هم‌چنین بازی دو شخصیت اصلی، یک زن و یک مرد دارد.
اطلاعات جدید از بازی Assassin’s Creed: Origins

یوبی‌سافت هنوز هیچ حرفی درباره‌ی فرقه اساسین جدید نزده و فقط گفته است که در E۳ ۲۰۱۷ آن را رونمایی خواهد کرد. پیش‌بینی می‌کنیم رونمایی از بازی، در کنفرانس مایکروسافت صورت بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج