۵۵۲۸۷۸
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

سازندگان Clash of Clans بازی جدیدی منتشر کردند

کمپانی فنلاندی Supercell چندین سال است که به صورت مداوم با طراحی و توسعه بازی های استراتژی مخصوص پلتفرم موبایل و سیستم عامل های iOS و Android در صدر سازندگان برتر بازی های موبایلی قرار گرفته است. این کمپانی اخیرا بازی از بازی جدید خود به نام Brawl Stars رونمایی کرد.

وب سایت کلیک: کمپانی فنلاندی Supercell به تازگی بازی جدیدی را با عنوان Brawl Stars طراحی،توسعه و عرضه کرده است.

کمپانی فنلاندی Supercell چندین سال است که به صورت مداوم با طراحی و توسعه بازی های استراتژی مخصوص پلتفرم موبایل و سیستم عامل های iOS و Android در صدر سازندگان برتر بازی های موبایلی قرار گرفته است. این کمپانی اخیرا بازی از بازی جدید خود به نام Brawl Stars رونمایی کرد.
سازندگان Clash of Clans بازی جدیدی منتشر کردند

همان طور که مستحضرید دو بازی کمپانی Supercell به نام های Clash of Clans و Clash Royale جزو بازی هایی هستند که در سیستم عامل iOS و از شبکه AppStore بیشترین میزان دفعات دانلود را از سوی کاربران داشته اند. همچنین این دو بازی طی سال گذشته و امسال آپدیت های وسیعی دریافت کرده اند که بوسیله این آپدیت ها تغییرات شگرفی در بازی ایجاد می شود.

بازی جدید کمپانی سوپرسل به نوعی با یک گیم پلی کاملا منحصربفرد و بی شباهت به سایر بازی های این کمپانی فنلاندی روانه دنیای بازی ها موبایل خواهد شد.در این بازی به نبردهای سه نفره رایگان با دو نفر از دوستان خود می پردازید و از کارت های شخصیت های گوناگون برای شرکت در مبارزات استفاده خواهید کرد. Brawl Stars مانند کارت های کلش رویال دارای شخصیت های کامن (سبز)، ریر (آبی)، اپیک (بنفش) و لجندری (نارنجی) می‌باشد.
وجود ۴ مود مختلف برای نبرد که در هر یک هدف خاصی را دنبال می کنید بر جذابیت این بازی آنلاین خواهد افزود. براى تیم خود با شکست حریفانتان ستاره جمع آوری کنید، اما مراقب باشید اجازه ندهید که آنها شما را شکست دهند. تیم با بیشترین ستاره برنده بازی است. شما باید از مرکز نقشه کریستال جمع آوری کنید و در حال مبارزه با تیم مقابل باشید، اولین تیم که به ۱۰ کریستال برسد و آنها را نگهداری کند برنده بازى است. ۱۰ بازیکن به داخل زمین خواهند آمد. آیا می‌توانید آخرین فرد ایستاده باشید؟ بازى مبارزه واقعی ۳ به ۳ در میدان جنگ در برابر بازیکنان از سراسر جهان است. شما به سکه، اکسیر و چیپس براى ارتقاء و باز کردن بازی خود نیاز دارید.

کمپانی سوپرسل علاقه زیادی به طراحی و توسعه بازی هایی را دارد که در واقع ورزش ذهن هستند. شما برای موفق شدن در بازی باید از ذهن خود استفاده کنید و با استفاده از خلاقیت های خود در زمینه استراتژی پیروز میدان شوید. بنابراین در این بازی نیز به کار گرفتن یک استراتژی کارساز شما را در میدان نبرد بازی موفق خواهد کرد.

متاسفانه فعلا نسخه ی آزمایشی بازی Brawl Stars فقط برای سیستم عامل iOS و منطقه کانادا منتشر شده است. اگر یک Apple ID منطقه کانادا را داشته باشید می توانید بازی Brawl Stars را به صورت رایگان از AppStore کانادا دانلود کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج