جاباما
۵۸۹۳۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سیستم عامل Sailfish در گوشی­‌های Xperia X

سیستم عامل Sailfish OS نتوانسته است خودش را به عنوان یک سیستم عامل خوب موبایل معرفی کند. شرکت Jolla، سازنده­‌ی این سیستم عامل تا به امروز با کمپانی­های مختلفی مثل Intex یا Fairphone برای استفاده از سیستم عامل خود صحبت کرده است، اما هیچکدام از این راه­ها جواب نداده‌­اند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: سیستم عامل Sailfish OS نتوانسته است خودش را به عنوان یک سیستم عامل خوب موبایل معرفی کند. شرکت Jolla، سازنده­‌ی این سیستم عامل تا به امروز با کمپانی­های مختلفی مثل Intex یا Fairphone برای استفاده از سیستم عامل خود صحبت کرده است، اما هیچکدام از این راه­ها جواب نداده‌­اند. این شرکت به دنبال همکار تازه­ای برای استفاده از سیستم عامل Sailfish OS است.

سیستم عامل Sailfish در گوشی­‌های Xperia X

شرکت Jolla به دنبال سونی برای استفاده از سیستم عامل Sailfish OS خود رفته است. قرار است Jolla سیستم عامل خودش را برای سری گوشی­‌های Xperia X بهینه و عرضه کند. این شرکت خبر داده که سیستم عامل Sailfish X به زودی برای گوشی Xperia X عرضه خواهد شد و مراحل ساخت و توسعه آن به پایان رسیده‌­اند.
سیستم عامل Sailfish در گوشی­‌های Xperia X

البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که سیستم عامل Sailfish OS رایگان نخواهد بود. قرار است این سیستم عامل با قیمت ۵۰ دلار برای صاحبان گوشی Xperia X از روز ۱۱ اکتبر برای خرید موجود شود.

قرار نیست همه چیز در نسخه­‌ی اول Sailfish X برای سری گوشی‌­های Xperia X به درستی کار کنند. شرکت Jolla گفته که سنسورهای مختلف گوشی مثل بارومتر یا سنسور اثر انگشت کار نخواهند کرد و بلوتوث هم مشکلاتی خواهد داشت.

ابزار مورد نیاز نصب Sailfish OS روی Xperia X با خرید این سیستم عامل ارایه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج