۶۰۲۵۸۹
۵۰۲۹
۵۰۲۹
پ

حضور ستاره‌ی سریال Lost در Westworld

خب اگر پارک SW بزرگ پر از سامورایی سرنخی از این که Westworld «دنیای غربی» سری به دوره‌ی تاریخی دیگر خواهد زد نیست، ما بالاخره تایید رسمی برای این نظریه داریم.

سینماگیمفا: خب اگر پارک SW بزرگ پر از سامورایی سرنخی از این که Westworld «دنیای غربی» سری به دوره‌ی تاریخی دیگر خواهد زد نیست، ما بالاخره تایید رسمی برای این نظریه داریم. گزارش‌های پیوستن ستاره‌ی فیلم‌های LOST «گمشدگان» و The Wolverine «وولورین»، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) به سریال حالا تایید شده‌اند و همین الآن هم اولین تصویر از این شخصیت زره پوش در دسترس است.
حضور ستاره‌ی سریال Lost در Westworld

گزارش‌های داخلی از انتخاب هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) برای بازی در سریال ابتدا از IMDb پخش شد. با این حال پس از آن TVGuide حضور این هنرپیشه را تایید کرده که در چندین قسمت از فصل دو به عنوان شخصیتی به نام موساشی حضور خواهد داشت. با این که این اطلاعات برای حدس زدن شخصیت واقعی کافی نیست اما همزمانی بی‌تردیدی با معرفی یک اکشین فیگور با لباس سامورایی به نام موساشی توسط Funko POP! دارد.

البته ممکن است موساشی فقط یک میهمان باشد که در هیاهوی انقلاب روبات‌ها گیر کرده ، اما به هر حال احتمالا دلیلی برای عملی کردن ایده‌ی «خب، بیایید یک سامورایی را در پارک کابوی‌ها بیاندازیم» وجود دارد. چیزی که هنوز نامعلوم است نام واقعی SW است که احتمالات به طور مساوی بین Samurai World (دنیای سامورایی) و Shogun World (دنیای شوگان) پخش شده‌اند.

از طرف دیگر در فصل دو، از قسمت Journey Into Night «سفری به درون شب» که در بهار ۲۰۱۸ پخش خواهد شد، انتظار می‌رود که به سوالات عملی پارک جواب دهد و احتمالا زمانی برای اتفاقات درون سریال مشخص کند. اد هریس (Ed Harris) برای بازی در فصل دوم در حالت سختی بالا خواهد برگشت (برای برگشت ویلیام تضمینی وجود ندارد)، در حالی که تالولا رایلی (Talulah Riley) و لوئیس هرتوم (Louis Herthum) این بار به عنوان بازیگر اصلی حضور خواهند داشت. ما همچنین جواب‌هایی از درباره‌ی پارک اسرارآمیز SW خواهیم گرفت و امیدواریم که بدانیم په بر سر السی و استابز آمده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج