۶۰۹۰۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خودروی Anibal Icon؛ قلب آلمانی و روح کانادایی

امروزه مجموعه های ساخت ابرخودروهایی با الهام از خودروهای بزرگ صنعت خودروسازی به وفور وجود دارند. اما این ماجرا، آنیبال را از ورود به صحنه با یک ابرخودروی قدرتمند نومید نکرده است. در ادامه ی این مطلب از بهترین ها در زمین با Icon، ابرخودروی کانادایی با قلب آلمانی، آشنا می شویم.

وب سایت TopInEarth - جمیله محمدی چراتی: امروزه مجموعه های ساخت ابرخودروهایی با الهام از خودروهای بزرگ صنعت خودروسازی به وفور وجود دارند. اما این ماجرا، آنیبال را از ورود به صحنه با یک ابرخودروی قدرتمند نومید نکرده است. در ادامه ی این مطلب از بهترین ها در زمین با Icon، ابرخودروی کانادایی با قلب آلمانی، آشنا می شویم.
خودروی Anibal Icon؛ قلب آلمانی و روح کانادایی

آنیبال نام جدیدی در بازی اصلاح خودروها نیست اما Icon بدون شک مهم ترین پروژه ی این مجموعه تا به امروز به شمار می رود. قدرت این خودرو از یک موتور نسل ۹۹۱.۲ پورشه ۹۱۱ توربو حاصل می شود که ۹۲۰ اسب بخار (۶۸۶ کیلووات) است و شتاب صفر تا صد آن فقط ۲.۴ ثانیه است یعنی سریع تر از P۱ مک لارن یا LaFerrari. انتظار می رود وزن این خودرو چیزی حدود ۱,۵۴۲ کیلوگرم باشد.
خودروی Anibal Icon؛ قلب آلمانی و روح کانادایی

برای اطمینان از پرهزینه بودن آن، در سراسر این خودرو از ویژگی های آئرودینامیک فعال استفاده شده است شامل یک اسپویلر عقب تاشونده و ورودی های هوای متحرک در جلو. این خودرو همچنین از نوع محرک تمام چرخ بوده و با هدایت چهار چرخ ارائه می شود.
خودروی Anibal Icon؛ قلب آلمانی و روح کانادایی

قابلیت های این خودرو موجب کشش بهتر آن در شرایط جوی بد می شود و ترمزهای سرامیک کربن نیز به منظور توقف تا حد ممکن فوری این خودرو برای آن تعبیه شده است. از وجود تعلیق فعال نیز در تیزر ویدئویی Icon نام برده شده اما جزئیاتی در مورد امکان حالت های مختلف رانندگی و وجود دوربین هایی در این خودرو ارائه نشده است.
خودروی Anibal Icon؛ قلب آلمانی و روح کانادایی

بدنه ی خودرو از فیبر کربن تهیه شده است. این خودرو مجهز به درب های گالوینگ خواهد بود تا حس ابرخودروهای بزرگ به مالک دست دهد و بخش جلوی خودرو نیز دارای نشانه هایی از خودروهای فراری (دماغه ی سبک مسابقه ای) و کادیلاک (چراغ های جلوی عمودی و زاویه دار) است. در پشت، قوس های چرخ معلق و ورودی های هوای بزرگ این واقعیت را به یاد می آورد که آنیبال چراغ های ترمز پورشه را اقتباس کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج