۶۱۲۷۹۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کنسول SNES Classic هک شد

اولین سری از کنسول SNES Classic راهی بازار شده که ۳۰ بازی مختلف را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد و در آینده هم بازی دیگری برای آن عرضه نمی‌شود. اما خبر خوب اینجاست که گروهی از هکرها توانسته‌اند این کنسول بازی را هک کنند و بازی‌های بیشتری روی آن قرار دهند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: اولین سری از کنسول SNES Classic راهی بازار شده که ۳۰ بازی مختلف را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد و در آینده هم بازی دیگری برای آن عرضه نمی‌شود. اما خبر خوب اینجاست که گروهی از هکرها توانسته‌اند این کنسول بازی را هک کنند و بازی‌های بیشتری روی آن قرار دهند.
کنسول SNES Classic هک شد
در واقع گیمرها با این هک می‌توانند ROMهای مختلف را روی کنسول نصب کنند. پس با خرید SNES Classic می‌توانید امیدوار باشید که روشی برای بازی کردن تمام عنوان‌های این کنسول وجود دارد.

جالب اینجاست که نسخه جدیدتری از این هک هم منتشر شده که روش آسان‌تری است و افراد بیشتری می‌توانند آن را روی کنسول‌ّهایشان نصب کنند. البته باید این موضوع را هم در نظر داشته باشید که اگر این روش را نتوانید انجام دهید کنسول‌ بریک می‌شود و از کار می‌افتد.

کنسول NES Classic هم که سال گذشته عرضه شده بود به راحتی توسط هکرها هک شد و می‌شد روی آن بازی‌های جدیدتر نصب کرد. البته شرکت نینتندو پیغامی هم برای هکرها داخل کنسول گذاشته بود که به آن‌ها می‌گفت که کنسول را دست‌کاری نکنند. شاید چنین پیغامی هم در کنسول SNES Classic وجود داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج