۶۱۶۸۲۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تاریخ انتشار Monopoly برای نینتندو سوییچ

شرکت ژاپنی نینتندو با انتشار بیانیه‌ای رسمی به انتظار طرفداران برای دانستن تاریخ دقیق انتشار Monopoly برای کنسول نینتندو سوییچ خاتمه داد. با توجه به این بیانیه، بازی نامبرده در تاریخ سی‌ویکم اکتبر (نهم آبان ماه) در دسترس علاقه‌ مندان قرار خواهد گرفت.

وب سایت گیمان - سورنا رضایی: پس از مدت‌ها انتظار برای طرفداران، بالاخره تاریخ انتشار بازی Monopoly برای کنسول نینتندو سوییچ اعلام شد.
تاریخ انتشار Monopoly برای نینتندو سوییچ

امروز، شرکت ژاپنی نینتندو با انتشار بیانیه‌ای رسمی به انتظار طرفداران برای دانستن تاریخ دقیق انتشار Monopoly برای کنسول نینتندو سوییچ خاتمه داد. با توجه به این بیانیه، بازی نامبرده در تاریخ سی‌ویکم اکتبر (نهم آبان ماه) در دسترس علاقه‌ مندان قرار خواهد گرفت. سازندگان بازی در توضیح جدیدترین محصول خود نوشتند:

«با استفاده از این بازی می‌توانید تجربه‌ای سه بعدی و منحصر بفرد از سه بازی تخته‌ای به همراه شش نفر از دوستان خود داشته باشید یا می‌توانید از بخش آنلاین بازی استفاده کرده و به رقابت با دیگر کاربران بپردازید. در این بازی قادر خواهید بود تا از میان شش House Rules که توسط کاربران از سراسر جهان انتخاب شده‌اند، یک مورد را برگزیده و به شخصی سازی بازی خود بپردازید. وقت کافی برای انجام یک مسابقه‌ی کامل را ندارید؟ مشکلی نیست، می‌توانید با استفاده از Special Goals مدت زمان مسابقه را کوتاه کنید. امپراتوری خود را ساخته و به سمت پیروزی قدم بردارید!»

پیش از این و در ماه آوریل، شرکت یوبی‌سافت انتشار بازی Monopoly برای کنسول نینتندو سوییچ را تایید کرده بود. این شرکت در بیانیه‌ی خود اعلام کرد که این بازی در پاییز سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه می‌شود. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، روند توسعه‌ی بازی مطابق با برنامه‌ ریزی‌های انجام شده، پیش رفته و در نتیجه شاهد انتشار بازی در بازه‌ی زمانی اعلام شده، هستیم. همچنین باید اضافه کرد که این بازی از قابلیت لرزش کنسول نینتندو سوییچ پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا در هنگام انداختن تاس، غلتیدن آن را احساس کنند.

در پایان لازم به ذکر است که قیمت بازی Monopoly در هنگام انتشار ۳۹٫۹۹ دلار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج