۶۷۳۴۸۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ساخت سنسور دوربین Galaxy S۹ توسط سونی

دوربین گلکسی اس ۹ پلاس (Galaxy S۹ Plus) و برادر کوچکترش، گلکسی اس ۹ (Galaxy S۹)، دارای ویژگی ها و عملکرد خاصی است. به تازگی، اطلاعات جدیدی از دوربین گوشی های بعدی سامسونگ منتشر شده است.

وبسایت گجت نیوز - سید حسن حسینی: دوربین گلکسی اس ۹ پلاس (Galaxy S۹ Plus) و برادر کوچکترش، گلکسی اس ۹ (Galaxy S۹)، دارای ویژگی ها و عملکرد خاصی است. به تازگی، اطلاعات جدیدی از دوربین گوشی های بعدی سامسونگ منتشر شده است.
ساخت سنسور دوربین Galaxy S۹ توسط سونی

پیش از این، برخی امکانات و مشخصات گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به واسطه تصویری منتسب به بخش پشت جعبه این گوشی های موبایل سامسونگ لو رفته بود. بر این اساس، دریچه دیافراگم دوربین گلکسی اس ۹ پلاس می‌تواند بین f/۱.۵ و f/۲.۴ تغییر کند؛ ویژگی جذابی که در نوع خود منحصربه‌فرد است. علاوه بر این، سامسونگ از سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی دوال پیکسل در پرچمداران سری اس خود استفاده خواهد کرد. اکنون با توجه به شایعات جدید، نوع این سنسورها نیز مشخص شده است.

ساخت سنسور دوربین Galaxy S۹ توسط سونی

یکی از لودهنده‌های معروف توییتری با نام کاربری MMDDJ@ ادعا کرد که دوربین گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به سنسور IMX۳۴۵ ساخت کمپانی ژاپنی سونی مجهز خواهد شد. این سنسور اندازه‌ای ۱/۲.۵۵ اینچی دارد که تقریبا هم‌اندازه‌ی سنسورهای به کار رفته در دوربین گوشی های گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ است. با این حال، اطلاعات موجود نشان می‌دهد سرعت بازخوانی داده‌ها در این سنسور جدید بالاست و می‌تواند ویدیوهایی با سرعت ۴۸۰ فریم بر ثانیه بگیرد.

در حالی شایعات از به کار رفتن سنسور Sony IMX۳۴۵ در دوربین گلکسی اس ۹ پلاس (و شاید گلکسی اس ۹) خبر می‌دهند که کمپانی ژاپنی هنوز این محصول را به طور رسمی معرفی نکرده است. بنابراین، می‌توان این اطلاعات را در حد شایعه دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج