۷۱۰۴۲۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ماشین تبدیل شونده J-deite RIDE

موارد مختلفی وجود دارد که مردم در صنعت خودرو به دنبال آن هستند. برخی به دنبال عملکرد خوب و سرعت بالا هستند. برخی مصرف سوخت اقتصادی را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر نیز می‌خواهند خودروی آنها به یک ربات ۴ متری (۱۳ فوتی) تبدیل شود. اگرچه تا به امروز محصولات متعددی برای دو دسته اول توسعه پیدا کرده است، اما به لطف ماشین تبدیل شونده J-deite RIDE ، رویای داشتن چنین محصولاتی یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: ماشین تبدیل شونده J-deite RIDE یکی از جذاب‌ترین محصولات سال‌های اخیر است که می‌تواند همانند چیزی که در فیلم ترنسفورمرز دیده بودید، به ربات تبدیل شده و دوباره به حالت قبلی خود بازگردد.

ماشین تبدیل شونده J-deite RIDE

موارد مختلفی وجود دارد که مردم در صنعت خودرو به دنبال آن هستند. برخی به دنبال عملکرد خوب و سرعت بالا هستند. برخی مصرف سوخت اقتصادی را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر نیز می‌خواهند خودروی آنها به یک ربات 4 متری (13 فوتی) تبدیل شود. اگرچه تا به امروز محصولات متعددی برای دو دسته اول توسعه پیدا کرده است، اما به لطف ماشین تبدیل شونده J-deite RIDE ، رویای داشتن چنین محصولاتی یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر شده است. J-deite RIDE در واقع یک خودرو است که همانند کارتون‌ها می‌تواند به ربات و سپس ماشین تبدیل شود. هرچند، سرعت انجام این کار کمی پایین‌تر از فیلم‌های سینمایی خواهد بود.

Brave Robotics مسئولیت طراحی و توسعه RIDE را بر عهده داشته و شرکت Asratec نیز مسئول کنترل‌های نرم افزاری ربات بوده است. این کنترل‌ها که با عنوان V-Sido شناخته می‌شوند، حرکت‌های خودرو و رباتیک و همچنین خود عملیات تبدیل را پوشش می‌دهند.

ماشین تبدیل شونده J-deite RIDE

ربات پیش رو با کمک Kunio Okawawara توسعه پیدا کرده است؛ یک طراح مکانیک که به خاطر طرح‌های سبک مکا خود برای "Mobile Suit Gundam" و دیگر انیمیشن‌ها شناخته می‌شود.

ماشین تبدیل شونده J-deite RIDE در تعامل با "Sansei Technologies" توسعه پیدا کرده است. این کمپانی قصد توسعه این فناوری برای استفاده در سواری‌ها و گردش‌های تفریحی در پارک‌ها را دارد. مدل فعلی می‌تواند برای تفریحات، رویدادها و هر چیز دیگری که شما دارید، به کار گرفته شود.

ماشین تبدیل شونده J-deite RIDE

این ربات تبدیل شونده قرار است در تاریخ 5 می (15 اردیبهشت) در فستیوال !GoldenWeek DOKIDOKI Festa All Working Cars Assemble در توکیو نمایش داده شود. به علاوه، نمایشگاه IAAPA Attractions Expo 2018 که نوامبر امسال در فلوریدا برگزار خواهد شد نیز میزبان این ربات خواهد بود.

ویدیویی که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید، به گام برداشتن این ربات مربوط می‌شود. برای تماشای ویدیوهای بیشتر نیز می‌توانید به وب‌سایت J-deite مراجعه کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرامت

      ما هم پراید منتاژ میکنیم با قطعات چینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج