۷۹۶۸۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برخی از مشخصات Galaxy S۱۰ فاش شد

فاش کننده مشهور اطلاعات گوشی‌های جدید اطلاعاتی جدید منتشر در توئیتر خود منتشر کرده که مشخصات Galaxy S۱۰ را فاش می‌کند.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: شاید بسیاری از کاربران فضای مجازی در اخبار منتشر شده در حوزه فناوری به دنبال خبرهایی بودند تا بفهمند پرچمدار بعدی سامسونگ چه مشخصاتی خواهد داشت تا اینکه بالاخره مشهورترین فاش کننده اسرار گوشی‌های هوشمند در فضای مجازی، ایوان بلس این کار را انجام داد. بلس در صفحه توئیتر خود مشخصاتی را از Galaxy S۱۰، پرچمدار بعدی سامسونگ فاش کرده که با توجه به سابقه وی در این زمینه احتمال دارد این مشخصات درست باشند.

به نظر می‌رسد اطلاعاتی پیش از زمان معرفی به این کاربر شبکه اجتماعی رسیده باشد که درباره مشخصات سامسونگ Galaxy S۱۰ است. بر اساس این اطلاعات، نمایشگر Galaxy S۱۰ قرار است در قسمت گوشه بالای خود، یک حفره داشته باشد که محل قرارگیری دوربین سلفی خواهد بود و نام این نمایشگر Infinity-O خواهد بود. حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده برای آن زیر صفحه نمایش و اولتراسونیک است. دوربین اصلی Galaxy S۱۰ هم دوربین سه‌گانه با لنزهای استاندارد، واید و تله‌فوتو است. رابط کاربری این دستگاه هم One UI است که با اندروید ۹.۰ Pie کار خواهد کرد.

همه این مشخصات برای پرچمداری که سامسونگ برای نیمه اول سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته، عقلانی و حتی منطقی به نظر می‌رسند. مشخصات فاش شده تصویری از یک گوشی را در ذهن ایجاد می‌کنند که قرار است صفحه نمایش آن دارای حاشیه کمتری باشد و جزئیات بیشتری را به نمایش بگذارد و طراحی عمومی آن هم نسبت به مدل‌های قبلی آن بهبود یافته باشد. در کنار همه این‌ها، احتمال دارد Galaxy S۱۰ با چیپست Exynos قدرتمندتر و اسکنر عنبیه چشم راهی بازار شود.

گفتنی است، پیش از این چندین خبر از پرچمدار بعدی سامسونگ لو رفته بود که بر اساس این خبرها، انتظار می‌رود Galaxy S۱۰ در سه مدل طراحی و تولید شود، یک مدل دیگر ۵G هم بعداً به این سه مدل اضافه خواهد شد. همانطور که پیش از این فاش شده، سامسونگ در نظر دارد حافظه‌هایی با سرعت بیشتر برای گوشی‌های خود تولید کند و انتظار می‌رود Galaxy S۱۰ هم شامل این طرح شود.

در ادامه توئیتی را مشاهده می‌کنید که ایوان بلس درباره مشخصات Galaxy S۱۰ به اشتراک گذاشته است.

برخی از مشخصات Galaxy S۱۰ فاش شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج