۸۸۰۵۲۶
۳ نظر
۵۰۲۰
۳ نظر
۵۰۲۰
پ

نمرات فصل سوم Stranger Things منتشر شد

فقط چند روز تا پخش فصل سوم سریال مورد انتظار Stranger Things «چیزهای عجیب» باقی مانده، اما به نظر می‌آید این سریال از هم‌اکنون نظر منتقدان را به خودش جلب کرده است.

سینما فارس: فقط چند روز تا پخش فصل سوم سریال مورد انتظار Stranger Things «چیزهای عجیب» باقی مانده، اما به نظر می‌آید این سریال از هم‌اکنون نظر منتقدان را به خودش جلب کرده است. تا زمان انتشار این خبر، فصل سوم این سریال محصول نتفلیکس (Netflix) در سایت راتن تومیتوز با کسب نمره ۹۲٪ عنوان fresh «رسیده» را از آن خود کرده است. این نمره از ۲۴ نقد که ۲۲ تای آن‌ها مثبت بوده‌اند حاصل شده است.

توافق کلی منتقدان درباره فصل سوم Stranger Things که خلاصه‌ای از نقدهاست به صورت زیر است:

Stranger Things پرطراوت و جذاب، خودش را به یک ماجراجویی تابستانی راضی کننده - اگرچه آشنا - تبدیل می‌کند که در فضای نوستالژیک و نئونی خودش غرق شده بدون اینکه از روابط غنی بین شخصیت‌ها که این سریال را این‌قدر جذاب کرده‌اند غافل شود.

البته این پایین‌ترین نمره سریال در مقایسه با دو فصل گذشته است، که به ترتیب نمره ۹۶٪ و ۹۴٪ را در راتن تومیتوز کسب کرده بودند. اما با توجه به اینکه فصل سوم سریال تا چند روز دیگر پخش خواهد شد، احتمالا به زودی شاهد تغییراتی در این نمره خواهیم بود.

نمرات فصل سوم Stranger Things منتشر شد

با اینکه دو فصل قبلی Stranger Things مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفتند، صحبت‌های بازیگران و عوامل نشان می‌دهد فصل سوم خیلی جذاب‌تر و گسترده‌تر از فصول گذشته خواهد بود. راس دافر (Ross Duffer) یکی از سازندگان سریال درباره‌ی آن گفته:

این بدون تردید سرگرم کننده‌ترین فصل این سریاله. در همین حین، ترسناک‌ترین و افراطی‌ترین فصل سریال هم هست. این ترکیب دیوانه‌واری از لحن‌هایی هست که به نظر ما کاملا این فصل رو با فصول قبلی متمایز میکنه.

ناتالیا دایر (Natalia Dyer) بازیگر سریال در مصاحبه‌ای گفته:

فیلمبرداری این فصل خیلی گسترده‌تر به نظر اومد - البته من هنوز سریال رو ندیدم، ولی به نظرم بزرگتر، تاریک‌تر و ترسناک‌تره. انگار که اونا عمدا سریال رو وارد سطح بهتری کردن. پس خیلی برای تماشای اون هیجان‌زده هستم. نمیدونم برادران دافر چطور این کارو کردن، اما خیلی برای فصل جدید هیجان‌زده هستم.

دیوید هاربر (David Harbour) بازیگر سریال سال گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود:

ای کاش میتونستم این فصل رو توصیف کنم، اما این فصل برای من خیلی بزرگه. مثلا به نظرتون فصل قبلی از فصل اول تاریک‌تر بود؟ بخش‌هایی از اون فصل ترسناک بودن، اما اون فصل خیلی بامزه و لذت‌بخش هم بود، جایی که استیو به پدر و بچه‌ها به شکارچیان روح تبدیل شده بودن. برای مثال، داستان خود من، خیلی جالبه که هاپر سرپرستی الون رو به عهده گرفته بود. حضور اون توی جامعه و دنیای هاوکینز عادی شده بود. حالا اون یک پدره. او یک دختر نوجوان رو با تمام سختی‌هاش بزرگ میکنه. پس جالبه که بی‌کفایتی اون تو این قضیه رو تماشا کنیم.

فصل سوم Stranger Things در تاریخ ۴ ژوئیه (۱۳ تیر) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Comicbook

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالییییی

    • بدون نام

      میبینم که فصل سه هم تموم شد چه زود گذشت

    • دیوید

      فصل‌چهار تایید شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج