۱۲۴۸۵۰۶
۱۰۵
۱۰۵
پ

نبرد جذاب سرخابی‌ها؛ پُلی به سوی موفقیت

در دیداری حساس از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، چلسی در استمفوردبریج به مصاف میلان خواهد رفت.

خبرورزشی: در دیداری حساس از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، چلسی در استمفوردبریج به مصاف میلان خواهد رفت.

نبرد جذاب سرخابی‌ها؛ پُلی به سوی موفقیت

چهارشنبه شب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه استمفوردبریج لندن، دیداری حساس از گروه E لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد. چلسی که هنوز بردی در لیگ قهرمانان نداشته به مصاف میلان صدرنشین گروه خواهد رفت.

چلسی؛ اولین برد با پاتر

لندنی‌ها با گراهام پاتر هم سخت می‌برند. در نخستین دیدار با سرمربی جدید مقابل سالزبورگ متوقف شدند و بعد از آن در واپسین دقایق کریستال‌پالاس را شکست دادند. حالا چلسی در نخستین چالش بزرگ با پاتر در پی نخستین پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا است. چلسی روزهای متفاوتی را سپری می‌کند و پاتر هم که سابقه مربیگری در لیگ قهرمانان اروپا را نداشته برای اثبات خودش باید نتایج بهتری بگیرد. در هر صورت در ابتدای حضور این مربی نمی‌توان قضاوت درستی درباره آینده او و شرایط تیم داشت. کامبک مقابل عقاب‌ها، هواداران را امیدوار کرده که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان هم کامبک بزنند. چلسی در لیگ قهرمانان فقط یک امتیاز گرفته و قعرنشین است!

میلان؛ بازگشت به اصل خویش

شرایط در سری A برای میلان بد نیست، ولی با یک شکست مقابل ناپولی از صدر ۳ امتیاز فاصله گرفته‌اند. روسونری قهرمان فصل قبل ایتالیا بیرون از خانه در فصل جاری شکست نخورده و این آمار می‌تواند نویدبخش شبی خوب برای تیم استفانو پیولی در پایتخت انگلیس باشد. فعلاً میلان صدرنشین گروهش است و این فصل در گروه بهتری نسبت به فصل پیش قرار گرفته. فصل پیش میلان کلاً ۴ امتیاز در مرحله گروهی گرفت و حتی سوم هم نشد که به لیگ اروپا برود. با این حال کم‌کم از پیولی و تیمش بیشتر انتظار دارند و حالا میلان دوباره تبدیل به یکی از قدرت‌های فوتبال ایتالیا شده.

آخرین بازی

۲۶ اکتبر ۱۹۹۹ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۰۰-۱۹۹۹، چلسی در سن‌سیرو مقابل میلان به تساوی ۱-۱ رسید. بیرهوف برای میلان و وایز برای چلسی در آن دیدار گلزنی کردند.

آمار بازی

۵) در ۵ دیدار رسمی بین چلسی و میلان هر تیم یک بازی را به سود خودش خاتمه داده و ۳ بازی هم مساوی شده است. ۲ بازی در لیگ قهرمانان اروپا بوده که هردو مساوی شده.

۳) در ۳ دیدار آخر چلسی و میلان، دو تیم به تساوی رسیده‌اند. آخرین برد در فیزرکاپ برای چلسی در سال ۱۹۶۶ رقم خورده است. البته در این بین دیدارهای دوستانه هم برگزار شده که آخرین آن‌ها را سال ۲۰۱۶ چلسی برد.

۲) چلسی ۲ بازی آخر خانگی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را نبرده. این تیم با گراهام پاتر در نخستین بازی مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان متوقف شد.

۱) میلان فقط یک شکست این فصل داشته که مقابل ناپولی و در سن‌سیرو بوده است. روسونری خارج‌ازخانه هنوز شکست نخورده.

۱) این نخستین حضور گراهام پاتر روی نیمکت چلسی در دیداری خانگی است. او همچنین برای نخستین مرتبه در دیداری از لیگ قهرمانان در استمفوردبریج روی نیمکت چلسی می‌نشیند.

۲۷) در ۲۷ بازی قبلی مقابل تیم‌های انگلیسی، چلسی فقط ۹ برد داشته، در ۸ بازی به تساوی رسیده و ۱۰ بازی را هم باخته است. آخرین خاطره‌شان از رویارویی با تیمی ایتالیایی خوب بوده و فصل قبل یوونتوس را ۴-۰ بردند.

۴۳) میلان در ۴۳ بازی گذشته مقابل تیم‌های انگلیسی ۱۲ برد کسب کرده، در ۱۳ بازی به تساوی دست پیدا کرده و ۱۸ بازی را هم باخته است. میلان فصل قبل به مصاف لیورپول رفت که هردو بازی را باخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج