جاباما
۱۱۱۵۰۵۳
۶ نظر
۵۲۹۹
۶ نظر
۵۲۹۹
پ

Resident Evil ۸؛ سلاح ها، مبارزات و تاکتیک‌های ویژه

تهیه کننده‌های بازی Resident Evil ۸: Village در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده‌اند که داستان این نسخه پایانی برای داستان بازی Residen Evil ۷ به حساب می‌آید.

برترین‌ها: تهیه کننده‌های بازی Resident Evil ۸: Village در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده‌اند که داستان این نسخه پایانی برای داستان بازی Residen Evil ۷ به حساب می‌آید.

Resident Evil ۸؛ سلاح ها، مبارزات و تاکتیک‌های ویژه

سری بازی رزیدنت ایول (Resident Evil) طی چند سال اخیر تجدید نظر محسوسی در فعالیت‌های خود داشته است. این تغییرات گسترده با بازی رزیدنت ایول ۷ (Resident Evil ۷: Biohazard) آغاز شده و با ساخت و انتشار بازسازی بازی‌های رزیدنت ایول ۲ و ۳ (Resident Evil ۲ & ۳ remake) ادامه یافتند. با توجه به اینکه کمپانی کپکام (Capcom) چند سال گذشته را مشغول بازسازی عناوین قبلی این مجموعه بوده، ساخت قسمت جدیدی از سری بازی‌های Resident Evil در هاله‌ای از ابهام قرار داشت تا اینکه نهایتا ساخت بازی Resident Evil ۸ با اسم Resident Evil Village تأیید شد. و به زودی شاهد عرضه این بازی به بازار خواهیم بود و اکنون ویدئویی از نحوه عملکرد سیستم آپگرید آن منتشر شده است.

Resident Evil ۸؛ سلاح ها، مبارزات و تاکتیک‌های ویژه

در این بازی، بازیکنان می‌توانند حیوانات را شکار کنند تا موادی مانند ماهی، گوشت و مرغ را به دست آورند. با ترکیب کردن مواد مختلف در آشپزخانه دوک، می‌توان توانایی‌های شخصیت اصلی بازی، ایتن وینترز (Ethan Winters)، را قوی‌تر کرد. برخی از حیوانات بزرگ‌تر مانند گراز و قوچ هنگام شکار به شما حمله خواهند کرد، بنابراین بازیکنان باید تصمیم بگیرند که کشتن آن‌ها در مقابل مهمات صرف شده چقدر ارزش دارند.

اسلحه‌های ایتن با خرج کردن پول داخل بازی آپگرید می‌شوند. شما با کشتن دشمنان و فروختن آیتم‌ها می‌توانید پول جمع کنید. همچنین در نقشه بازی گنج‌های بسیار زیادی پنهان شده که می‌توان آن‌‎‌ها را نیز به دوک فروخت. از پول داخل بازی برای خرید فضای اضافی برای اینوتوری، مهمات، دارو و سلاح‌هایی مانند بمب و مین نیز استفاده کرد.

هرچند بازی Resident Evil Village دنباله‌ی مستقیمی بر بازی رزیدنت اویل ۷ است و حتی شباهت‌های زیادی به رزیدنت اویل ۴ دارد و به همین خاطر بازیکنان می‌توانند عناصر آشنایی در آن ببینند، اما این قسمت همچنین در تلاش بوده تا فضا و اتمسفر جدیدی را به این مجموعه بازی قدیمی وارد کند و برای اولین بار موجوداتی نظیر گرگینه و خون‌آشام را هم به این سری بازی محبوب معرفی کند؛ موجوداتی که البته به گفته‌ی توسعه‌دهندگان وجود آن‌ها در داستان بازی توضیح داده خواهد شد. وجود چنین عناصری در کنار محیط و دهکده‌ی خاص این قسمت همگی باعث شده‌اند که بازی Resident Evil Village اتمسفری کاملاً ویژه و مرموز پیدا کند.

Resident Evil ۸؛ سلاح ها، مبارزات و تاکتیک‌های ویژه

به همین دلیل، ارزش این نسخه‌ی دمو بیشتر مشخص می‌شود. با تجربه‌ی این نسخه‌ی دمو بازیکنان می‌توانند قبل از خرید اثر یا تجربه‌ی کامل آن، مدتی قبل از عرضه حدود ۱ ساعت از بازی را تجربه کنند تا با بعضی از ویژگی‌های جدید این قسمت و همچنین اتمسفر آن آشنایی پیدا کنند.

همچنین علاوه بر این دمو، کپ‌کام به‌صورت رسمی اعلام کرده است که بخش محبوب Mercenaries دوباره به این قسمت بازگشته است. در Resident Evil Village این بخش همانند قسمت‌های قدیمی یک قسمت فرعی است که چالش روبه‌رو شدن با دشمنان مختلفی را مقابل شما قرار می‌دهد و در یک مدت‌زمان محدود هر میزان که بتوانید، باید به کشتن و شکست دادن دشمنان بپردازید.

باید اعتراف کرد؛ رزیدنت ایول ۸ خارق‌العاده به نظر می‌رسد

جزییات بی‌شماری از خود گیم پلی وجود دارد، اما واقعا نمی‌توانم اول از همه نگویم نسخه هشتم Resident Evil از نظر بصری محسورکننده است.

Resident Evil ۸؛ سلاح ها، مبارزات و تاکتیک‌های ویژه

بله در طول رویداد دیجیتالی کپکام تایید شد این بازی به کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان هم می‌آید، اما شک نکنید روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ عنوانی بسیار متفاوت خواهد بود. نورپردازی بیشتر از همه توجه مخاطب را جلب می‌کند و در کنار آن توجه فوق‌العاده به جزییات در اسلحه‌ها، دشمنان و دو ستینگ اصلی بازی (روستا و Dimitrescu Castle) رزیدنت ایول ۸ را شگفت‌انگیز جلوه می‌دهد.

معرفی Lady Dimitrescu و سه ساحره

«سه ساحره» در داستان‌های قدیمی و محلی هم حسابی بدنام هستند. با توجه به فضای افسانه‌ای Resident Evil ۸ و الهامات آن از داستان‌های اینچنینی، بعید نیست کپکام با یک نگاه و تفسیر جدید به خواهران وی‌وارد (Wayward Sisters) بپردازد.

Resident Evil ۸؛ سلاح ها، مبارزات و تاکتیک‌های ویژه

این سه خواهر می‌توانند به شکل دسته بزرگی از حشرات درآیند و هرکدام روش‌های مخصوص خود برای حمله و مبارزه را دارد؛ در اینصورت وی‌وارد‌ها می‌توانند تهدید خطرناک و بزرگی برای ایتن باشند. گرچه آن‌ها تنها باس‌های Resident Evil ۸ نخواهند بود چراکه همیشه اتفاقات را به مادر خود (Lady Dimitrescu) گزارش می‌دهند؛ کسی که ظاهرا علاقه خاصی به بازی دادن افراد دارد: «ایتن وینترز، تا از دست برادر احمق و کوچیکم فرار کردی، حالا ببینیم چقدر خاص هستی!»

پازل‌های شگفت‌انگیز رزیدنت ایول بازمی‌گردند

یکی از بهترین جنبه‌های Resident Evil ۷ ترکیب فضای محیطی‌اش با پازل‌های گیج‌کننده و دشوار بود - پازل Birthday بدون شک یکی از بهترین پازل‌های تاریخ رزیدنت ایول است.

Resident Evil ۸؛ سلاح ها، مبارزات و تاکتیک‌های ویژه

گرچه تنها مشکل اینجا بود که بازی پازل‌های خیلی زیادی نداشت و تعداد آن‌ها محدود بود. حال به گفته کپکام، Resident Evil ۸ قرار است کلی پازل دیوانه‌وار جلوی پای شما قرار دهد؛ و خب یک نمونه از این مورد هم در تریلر گیم پلی مشاهده شد که ما را به یاد پازل جالب توجه Resident Evil ۲: Remake در اداره پلیس راکون انداخت.

Resident Evil Village قرار است در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) منتشر شود. با توجه به اطلاعاتی که از بازی Resident Evil ۸ در اختیارتان قرار دادیم، نظر شما چیست؟ شما هم با اشتیاق منتظر عرضه این بازی هستید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غالی بود مرسی

    • بدون نام

      کی میاد ‌؟ البته ما که نمیتونیم بخریم باید کرک نصب کنیم

      پاسخ ها

      • cactus

        جمعه منتشر میشه دعا کن cpy زود کرک کنه بازی رو

    • cactus

      شک ندارم بهترین عنوان رزیدنت اویل خواهد شد حتی بالاتر از اویل 4 و نمسیس کلاسیک و ریمیک 2

    • بدون نام

      عاشقشم خیلی دلم میخواد بازیش کنم خیلی

    • بدون نام

      نمره متاکریتیک 85 یعنی متوسط
      ولی در مجموع بازی خوبی بوده
      امیدوادم جایزه
      the game awards
      رو ببره
      کپکام شرکت معروفی نیست ولی با مجموعه بازی های
      رزیدنت اویل
      افتخارات خوبی کسب کرده
      لیست بهترین بازی های تاریخ سونی
      1_the last of us 2
      2_red dead 2
      3_ uncharted 4
      4_ the last of us 1
      5_ gta v
      واقعا کاملترین بازی که دیدم از هر نظر the last of us 2 بود
      البته دث استرندینگ رو بازی نکردم
      حالا ببینم چه طور بازی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج