۴۶۹۶۶۲
۵۳۹۹
۵۳۹۹
پ

۲۵ بازی برتر تاریخ Xbox One

کنسول Xbox ONE جزو کنسول‌های نسل هشتم به شمار می‌آید، این کنسول با تمامی نقاط ضعف و قوتش طرفداران خاص خودش را دارد.

وب‌سایت کلیک - میثم معتمدی: کنسول Xbox ONE جزو کنسول‌های نسل هشتم به شمار می‌آید، این کنسول با تمامی نقاط ضعف و قوتش طرفداران خاص خودش را دارد. اگر از طرفداران و دارندگان کنسول Xbox ONE هستید این مقاله را از دست ندهید چرا که در این مقاله ۲۵ بازی برتر Xbox ONE معرفی شده است.

چه شما Xbox One داشته باشید و یا آن را به Xbox One S آپگرید کنید، در این میان یک چیز خیلی مهم است: آیا شما می‌خواهید بهترین از بهترین‌های Xbox One را که در حال حاضر موجود است، بازی کنید؟
25 بازی برتر تاریخ Xbox One

البته ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. لیستی از ۲۵ بازی برتر ایکس باکس وان را تا به امروز آماده کردیم تا شما راحتر این بازی‌ها را بشناسید و آن‌ها را بازی کنید. شما انتخاب گسترده‌ای از میان این عناوین خواهید داشت و در هر سبک و سلیقه‌ای که بخواهید می‌توانید بازی مورد نظر را انتخاب کرده و آن را بازی کنید.

درحالی که لیست ما شامل عناوین جدیدتر ایکس باکس وان هستند، با این وجود نباید عناوین قدیم و زیبای ایکس باکس وان را فراموش کرد، می توان در لیست تغییراتی داد و برخی از عناوین قدیم جایگزین عناوین جدید یاد شده در لیست باشند. ممکن است شما برخی از عناوین قدیم و محبوب ایکس باکس وان را پیدا کنید که برای بار اول هم آن‌ها را بازی نکرده‌اید.

FORZA HORIZON ۳

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

آیا از بازی کردن در روستاها و شهر‌های اطراف فرانسه و ایتالیا در Forza Horizon ۲ لذت برده‌اید؟ بسیار خوب، با این وجود شما به۳ Forza Horizon بیشتر علاقه پیدا خواهید کرد. محبوب‌ترین برند بازی Racing مناطق جدیدی را اضافه کرده‌ است: ناحیه‌های مختلف از استرالیا، خیابان‌های جدید، دشت و صحرا همراه با افکت‌های شن و گل و لای.

همه چیز عالی به نظر می‌‌رسد، در کنار این آیتم‌ها پشتیبانی از HDR درکنسول Xbox One S این بازی را جذاب‌ تر و دیدنی تر می‌کند. همه‌ی این ویژگی‌های جدید باعث شده‌اند که بازی Forza Horizon ۳ تبدیل به یک عنوان فراموش نشدنی در سری بازی‌های Forza شود.

OVERWATCH

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

بازی Overwatch جدیدترین ساخته کمپانی معتبر بلیزارد است که توانست برای بار دیگر نام این کمپانی معروف را بر سر زبان‌ها بیندازد. این عنوان اولین ساخته بلیزارد در سبک تیراندازی اول‌ شخص است، بااین‌حال توانست با ایده پردازی‌های جدید و بی‌نظیر خود موفقیت‌های بسیاری را برای این کمپانی به ارمغان بیاورد. طبق آمار بدست امده شوتر اول شخص بلیزارد بیشترین تعداد بازی را در بخش چندنفره‌ی آنلاین خود داشته است. بلیزارد در ساخت این بازی همانند دیگر عناوین خود هیچ فاکتوری از بازی را فدای کیفیت نکرده و دقیقاْ همان بازی‌ای را ارائه کرده است که انتظارش را داشتیم.این بازی برنده‌ی بهترین بازی سال ۲۰۱۶ به انتخاب داوران Video Games Award شد.

QUANTUM BREAK

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

کمپانی معروف Remedy بازی‌های MaxPayne و Alan Wake را در کارنامه‌ی بازیسازی‌اش دارد، پس عادلانه است بگوییم که کمپانی فنلاندی Remedy نگرش خوبی در ساخت یک عنوان اکشن با سبک و استایل جدید دارد. QUANTUM BREAK جدیدترین ساخته‌ی Remedy است تجربه‌ای نوین از سبک اکشن را به بازی‌کننده ارائه می‌کند. داستان بازی در رابطه با شخصی به نام جک جویس می باشد که با سفر در زمان و کنترل زمان به جنگ با دشمنان می‌پردازد. جک در جریان یک پروژه‌ سری دولتی که مشکلاتی در آزمایشات پروژه پدید می‌آید دچار تغییراتی می‌شود که از آن پس می‌تواند در زمان تغییرات ایجاد کند. برای تبلیغ این بازی کمپانی سازنده یک سریال کوتاه از آن ساخته تا گیمر‌های بیشتری را به سمت خود جذب کند.

GEARS OF WAR 4

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

Gears of War ۴ یکی از بهترین بازی‌های انحصاری مایکروسافت است و کمپانی جدید The Coalition به خوبی توانست در این بازی عمل کند. بازی با موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ ساخته شده است. قدرت طراحان هنری برای یک بازی انحصاری بوسیله‌ی موتور گرافیکی آنریل ۴ به خوبی نشان داده است، جزییات بافت‌ها با نورپردازی پویا و صداگذاری و موسیقی جذاب باعث می‌شوند شما تا پایان داستان همواره همراه بازی باشید. قسمت چهارم بازی Gears of War همانند بازی Halo ۵ چندان طولانی نیست و برای بار اول و انتخاب درجه‌ی سختی Normal در کمتر از ده ساعت تمام می‌شود اما چیزی که مانند Halo آن را زنده نگه داشته است بخش چند نفره‌ی آنلاین بازی است که با اجرای سناریو‌های مختلف شما را سرگرم بازی می‌کند.

ROCKET LEAGUE

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

با توجه به تمام بازی‌های تیراندازی و اکشنی که در این لیست به آن‌ها اشاره شده است، گاهی اوقات جالب است سری به بازی‌های سرگرم‌ کننده‌ی بچگانه بزنیم. به طور مثال ما بازی لیگ موشک را پیشنهاد می‌کنیم.

این بازی درست مثل بازی فیفا است، با این تفاوت که به جای بازیکنان انسان، هر تیم متشکل از اتومبیل‌های جت است که توپ را به درون هدف می‌اندازند.شما می توانید تا ۴نفر در یک زمین بازی قرار بگیرید و توسط ماشین های ویژه‌ای که در این بازی طراحی شده اند به مسابقه فوتبال بپردازید. هر یک از ماشین ها خواص خود را داشته و می توانند در بخش های مختلف یک بازی فوتبال حرفه ای ایفای نقش کنند. حرکات دینامیکی ماشین ها به خوبی شبیه سازی شده و به شما تجربه خوب و هیجان انگیزی از یک بازی مسابقه ای را القا خواهند کرد.

THE DIVISION

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

آخرین بازی کمپانی یوبی سافت Tom Clancy The Division نام دارد. اکشن تیراندازی چند نفره‌ای که در رگه‌های بازی Destiny است. داستان بازی درباره نتایج ناگوار یک پروژه تحقیقاتی مرگبار در شهر نیویورک است. ویروسی کشنده از طریق دست به دست شدن اسکناس‌ها در روز Black Friday (بزرگترین روز خرید و فروش پیش از تعطیلات کریسمس) شیوع پیدا می‌کند. شما به عنوان یکی از مامور‌های یگان The Division همراه با سایر گیمر‌های آنلاین باید ماموریت خود را انجام بدهید.

سیستم لوت و غارت بازی بسیار جذاب است، عناصر سبک نقش آفرینی به خوبی تمام در بازی استفاده شده است، جو و اتمسفر بازی سنگین و بسیار جذاب است. اگر به دنبال بازی‌ای هستید که چندین ساعت سرگرم آن شوید The Division بهترین انتخاب است.

TITANFALL 2

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

قسمت اول بازی TITANFALL‌ در سبک تیراندازی اول شخص بسیار عالی ظاهر شد، لباس‌های مکانیکی عظیم،حرکات تکنیکی پارکور،پیشرفت گیم پلی تیراندازی از جمله ویژگی‌های جذاب بازی بود و حالا TITANFALL ۲ قدرتمند تر و کامل تر از گذشته برگشته است تا باردیگر تجربه‌‌‌ای جذاب را برای بازی‌کننده فراهم کند.

بخش تک نفره‌‌ی بازی همانند قسمت اول بسیار جذاب و هیجانی طراحی شده‌است و حالت تک نفره‌ی این بازی یکی از بهترین تک نفره‌های بازی‌های تیراندازی به حساب می‌آید. حالت چند نفره‌ی بازی همان مکانیزم قسمت قبلی را حفظ کرده، در برخی مواقع فعالیت‌های ربات‌ها قوی تر شده است.

INSIDE

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

بازی LIMBO کمپانی PlayDead یکی از متمایزترین بازی‌های دهه‌ی گذشته به حساب می‌‌‌آید، برخلاف صامت بودن و یک رنگ بودن بازی، بازی دارای یک حس خاص است که به بازی‌کننده القا می‌کند، و حالا INSIDE با الهام از عنوان برزخی‌اش قوی تر ظاهر شده است. بازی در محیطی آخر الزمانی اتفاق می‌افتد که اتفاقات عجیب و ترسناکی در آن در حال اتفاق است. کاراکتر اصلی پسربچه ای است که فقط توانائی پریدن و گرفتن بعضی اشیاء را دارد و در برخی مراحل خاص می‌تواند شنا کند، از طناب بالا برود و تاب بخورد. محیط بازی بخاطر تم آخرالزمانی آن تاریک و با مقدار کمی رنگ است که ترکیب آن با موسیقی عالی و صداگذاری تجربه لذت بخشی به ارمغان می‌آورد. بازی INSIDE به همه طرفداران بازی LIMBO و حتی کسانی که آن را بازی نکرد‌ه‌اند پیشنهاد می‌شود.

BATTLEFIELD 1

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

جنگ جهانی اول یکی از بزرگ ترین رویدادهای تاریخ بشریت است و Battlefield ۱ به خوبی توانسته تصویری از جنگ جهانی اول را در قالب یک بازی اکشن اول شخص تیراندازی به نمایش دهد. کمپانی‌های EA و DICE با همکاری یکدیگر ثابت کردند برای موفقیت یک بازی تیراندازی اول شخص نیازی به استفاده از عناصر تکراری و کلیشه‌ای و رفتن به فضا و کره و مریخ نیست بلکه با بازسازی وقایع گذشته می‌توان یک اثر ماندگار و تاریخی را در دنیای بازی‌های رایانه‌ای به ارمغان آورد. Battlefield ۱ با ارایه یک بخش داستانی متنوع و بخش چندنفره قدرتمند و اعتیاد آور، یکی از بهترین عناوین تیراندازی اول شخص به حساب می‌آید.

DARK SOULS 3

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

تنها چیزی که بعد از بازی کردن دو قسمت قبلی Dark Souls یاد گرفته‌ایم این است که Dark Souls را همه نمی‌تواند بازی کند. این بازی با درجه‌‌ی سختی بی رحمانه و طبیعتی بی امان طراحی و ساخته شده است و نمی‌خواهد این حق را بدهد که همه با هم بنشینند و این بازی را انجام دهند.

اما اگر در هر صورت شما این بازی را انتخاب کرده‌اید باید بدانید که Dark Souls ۳ با حفظ عناصر و فاکتور‌های دو قسمت قبلی خودش هیچ گونه اصلاحی در میزان درجه‌ی سختی نداشته است. مبارزه‌های Melee با دشمنان جذاب تر از گذشته شده و دنیای Dark Souls این‌بار تاریک تر و مخوف تر از دو قسمت قبلی‌اش طراحی و ساخته شده است.

FALLOUT 4

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

قسمت جدید از سری بازی‌های Fallout با درون مایه و نگرشی متفاوت از گذشته ساخته شده است. در دنیای آخرالزمانی، شما در شهر بوستون به اکتشاف زمین‌های بایر برای ادامه‌ی بقا و حیات می‌پردازید. انجام ماموریت‌های متنوع و هیجان انگیز، ساخت و ارتقا سلاح‌های پیشرفته‌ی جنگی و ساخت و ارتقا دژ جنگی برای مقابله با دشمنان از جمله ویژگی‌های جذاب و دیدنی این بازی به شمار می‌آید که هر بازی‌کننده را ترغیب می‌کند تا این عنوان فراموش نشدنی را تجربه کند.

LIFE IS STRANGE

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

LIFE IS STRANGE از جمله بازی‌های اپیزودیک ماجرایی بود که در سال ۲۰۱۵ سر و صدای زیادی به پا کرد، یک عنوان ماجراجویانه‌ای که تصمیمات گیمر‌ها در طول گیم پلی بازی مستقیماْ بر روی داستان تاثیر می‌گذارد و روند بازی را تغییر می‌دهد. داستان بازی درباره‌ی دختری به نام مکس است که می‌تواند زمان را کنترل کند و آن را به عقب برگرداند و از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری کند. مکس با استفاده از قدرت سفر در زمان خود می‌خواهد جلوی طوفانی که در آینده‌ی نزدیک شهر آکیدیا بی را نابود می‌کند را بگیرد. این بازی توسط کمپانی Dontnod Entertainment در قالب ۵ اپیزود ساخته شده است.

DISHONORED 2

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

وقتی که شما درباره‌ی مخفی شدن و کشتن‌های مخفیانه در دنیای بازی‌های رایانه‌ای فکر می‌کنید ناخودآگاه بازی‌های Metal Gear و Assassin's Creed به ذهنتان می‌آید. اما ما در قسمت دوم بازی DISHONORED شاهد سیستمی جدید و متفاوت از مخفی شدن در بازی و قتل‌های مخفیانه هستیم.

مانند قبل، Dishonored ۲ یک تجربه‌ی اول شخص به شما می‌دهد و همان مهارت‌ها و توانایی‌های استاد قتل در این قسمت نیز وجود دارد و همچنین پاداش‌هایی برای قتل‌های مخفیانه بدست می‌آورید. یکی از ویژگی‌های جذاب بازی Open World بودن آن است که شما را وادار می‌کند به اکتشاف در دنیای Dishonored بپردازید.در این بازی نیز همانند قسمت اول بازیکنان از نیروهای ماورالطبیعه بهره‌ مند هستند و هر مرحله از بازی تم مخصوص به خودش را دارد. گرافیک بازی نسبت به شماره‌ی اول آن پیشرفت قابل توجهی داشته است.

THE WITCHER III: WILD HUNT

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

ما از بازی Dragon Age: Inquisition در سال ۲۰۱۴ لذت بردیم اما این The Witcher ۳: Wild Hunt است که به راحتی تاج حیرت انگیز ترین و مسحورکننده ترین بازی اکشن ماجراجویی فانتزی را از آن خود می کند. ماموریت های عظیم و گسترده در سراسر نقشه‌ی بازی همراه با کاراکتر‌های جذاب و ضربات اکشن زیبا از ویژگی‌های تحسن برانگیز بازی The Witcher ۳ است.

حتی بسته‌های الحاقی این بازی به خوبی درخشیدند. شکار وحشی به یک تعهد بزرگ نیاز دارد، این بازی نقش آفرینی فوق‌العاده می‌تواند تمام وقتتان را در کل روز بگیرد.

RISE OF THE TOMB RAIDER

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

ساختن ریبوت موفقیت‌ آمیز از Tomb Raider سال ۲۰۱۳ به نام RISE OF THE TOMB RAIDER ماجراجویی جدید از لارا کرافت را به بازی‌کننده ارائه می‌کند. این‌بار این عنوان به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های Xbox و PC منتشر شده است.

مانند بازی گذشته، این عنوان نیز صحنه‌ها و حرکات اکشن و هیجان انگیزی دارد که بازی‌کننده را ساعت‌ها سرگرم خود می‌کند. از نمونه‌های مشابه سبک بازی Tomb Raider می‌توان به عنوان انحصاری کنسول PlayStation یعنی بازی Uncharted اشاره کرد. Rise of the Tomb Rider در عین شباهت با نسخه‌ی قبلی، در بسیاری موارد پیشرفت داشته و تمامی تغییرات نیز در راستای بهبود بازی بوده است. اگر از جمله بازیکن‌هایی هستید که از گشت و گذار در محیط‌ها و مقبره‌های ناشناخته لذت می‌برید و به دنبال کشف رازهای مخفی هستید، باید بگوییم این عنوان برای شما ساخته شده است.

FIFA 17

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

برای طرفداران فوتبال، بدون شک بازی جذاب و دیدنی FIFA ۱۷ کاملاْ آشناست. این بازی هنوزهم جزو بازی‌های برتر شبیه‌ساز فوتبال در کنار بازی PES ۲۰۱۷ به شمار می‌آید، و آخرین نسخه از سری بازی‌های فیفا به لطف موتور گرافیکی Frostbite تغییرات بصری قابل توجهی داشته است به طوری که شما تا به امروز بازی را اینگونه زیبا ندیده‌‌اید.

شما یک تجربه‌ی جدید در بازی فیفا ۱۷ با نام The Journey (بخش داستانی تک نفره‌ی بازی) کسب می‌کنید. The Journey حالتی داستان محور در FIFA ۱۷ است که تمرکز خود را بر روی الکس هانتر قرار می‌دهد. یک بازیکن فوتبال جوان که به تازگی وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال شده است. این بخش ترکیبی از گیم‌پلی، CutScene و دیالوگ بوده که رابط‌ی الکس با خانواده و هم تیمی‌هایش را به نمایش گذاشته و در نهایت نشان می‌دهد که آیا مهارت‌های وی برای تبدیل شدن به یک اسطوره فوتبال کافی است یا خیر. اضافه شدن بخش The Journey یکی از تغییرات جذاب و جدید فیفا بوده که مسلما طرفداران فوتبال از دنبال کردن داستا الکس لذت خواهند برد.

ORI AND THE BLIND FOREST

25 بازی برتر تاریخ Xbox One
آیا تا به حال بازی‌ای در دقایق اولیه احساسات شما را جریحه دار کرده است؟ Ori and the Blind Forest عنوانی است که با محتوای داستانی و گیم‌پلی زیبا و هنری‌اش شما را به خود وابسته می‌کند. اگر به دنبال یک بازی جذاب ساید اسکرول ماجراجویی هستید Ori and the Blind Forest بهترین گزینه است. بازی‌کننده در Ori and the Blind Forest، در نقش روحی محافظ به نام Ori ظاهر می شود که تنها هدفش بازگردانی زندگی به طبیعت خودش یعنی جنگل است.
جنگلی که پیش از این نابود شده و مورد هجوم انواع و اقسامی از موجودات وحشی قرار گرفته است. این بازی در سبک پلتفرمر و مترویدوانیا طراحی شده است. بازی‌های مترویدوانیا به بازی‌هایی گفته می شود که سبک کلی گیم‌پلی آنان شبیه به بازی Metroid است و از ویژگی‌های بارز آن، وجود یک دنیای بزرگ با بخش‌های مختلف بسته شده است که بازی‌کننده باید با انجام کار‌های خاصی به آن بخش‌ها دسترسی پیدا کند. Ori and the Blind Forest نمونه‌ی عالی سبک مترویدوانیاست. موسیقی جذاب و انیمیشن‌های خارق‌العاده همراه با داستان سرگرم‌کننده همگی با هم یک عنوان ایده‌آل را ساخته‌اند.

XCOM 2

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

شروع حیات XCOM بر روی کامپیوترها بوده است اما نسخه Xbox ONE بازی XCOM ۲ نشان داد که تجربه‌ی انجام یک بازی استراتژی با کنترلر بازی و تلویزیون چقدر لذت بخش تر است.

XCOM ۲ تمامی ویژگی‌های جذاب و فراموش نشدنی XCOM: Enemy Unknown را دارد و حتی این ویژگی‌ها در XCOM ۲ پیشرفت قابل توجهی داشته است. افزایش ماموریت‌های مختلف و میدان‌های جنگ و اضافه شدن تاکتیک‌های پیشرفته‌ی جنگی برای ضربه زدن به قلمرو اشغالگران بیگانه (Alien) از جمله المان‌های جدید این بازی است.

همچنین این قسمت قوق‌العاده سخت شده است. اما انتظار نداشته باشید که با موجودات فرا زمینی سرکوب گر به آسانی مبارزه کنید.

DESTINY: RISE OF IRON

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

Destiny در این لیست و حتی در قلب ما جایگاه ویژه‌ای دارد. بازی‌ای که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و طرفداران زیادی را بدست آورد و در سال ۲۰۱۶ بسته‌ی الحاقی این بازی با نام RISE OF IRON عرضه شد. درست است که Rise of iron به طور چشمگیری تغییر و تحول در بخش چند نفره‌ی آنلاین بوجود نیاورد اما محتوای جدیدی از بخش campaign بازی را به بازی‌کننده ارائه داد. محیط‌های جدید خیره‌ کننده برای کشف و سیستم پاداش دهی شما را تا پایان بازی سرگرم می‌کند. اگر هنوز این عنوان را بازی نکرده‌اید، Rise of Iron یک دلیل بسیار خوبی است که به سفر ماجراجویانه‌ی خود بازگردید.

DEUS EX: MANKIND DIVIDED

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

MANKIND DIVIDED از سری بازی‌های DEUS EX به خوبی توانسته تصویری از تکامل انسان را در جهان تیره و تار آینده نشان دهد. بعد از ۵ سال بازی‌کننده باید در نقش آدام جنسن قرار بگیرد و بار دیگر در دنیای سایبرپانک DEUS EX قدم بردارد. به دنبال فاجعه Aug Incident که باعث شد مردمان تکامل یافته‌ی خود را از دست بدهند و دست به خشونت بزنند، اکنون دنیا به مردمان تکامل یافته به چشم دیگری می نگرد و این نگرش بستر اصلی داستان MANKIND DIVIDED را تشکیل می دهد.
قهرمان تکمیل شده آدام جنسن بازگشته است تا تنش میان بشریت و نوع خود (رباتیک) را کاهش دهد، اما در نهایت این شما هستید که با ترکیبی از تاکتیک‌های پیشرفته‌ی جنگی و مبارزات حرفه‌ای دنیای تکنو را کشف می‌کنید. این بازی با گیم‌پلی جذاب و هیجانی‌اش یکی از عنوان‌های فراموش نشدنی سری DEUS EX محسوب می‌شود.

STAR WARS BATTLEFRONT

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

دنیای جنگ ستارگان به موجب عمق داستانی و گستردگی فراوانی که دارد از دیرباز زمینه‌ی تولید عناوین زیادی در دنیای بازی‌های رایانه‌ای را داشته است. بازی‌هایی که می‌توان آن‌ها را در مجموعه‌های مختلفی طبقه بندی کرد و یکی از همین مجموعه‌ها سری بازی‌های Battlefront نام دارد. شرکت لوکاس آرتز ناشر سری بازی‌های جنگ ستارگان ساخت قسمت سوم و البته ریبوت شده‌ به نام STAR WARS BATTLEFRONT را به کمپانی Free Radical Design واگذار کرد و انصافا این استودیو تمام تلاش خود را برای ساخت یک عنوان جذاب و شگفت ‌انگیز در سری بازی‌های اکشن علمی تخیلی جنگ ستارگان، به کار بسته است. اگر از طرفداران Star Wars‌ هستید و از صدها ساعت بازی در محیط‌های تکراری خسته نمی‌شوید Battlefront می‌تواند انتخاب خوبی به عنوان یک بازی شوتر (تیراندازی) برای شما باشد البته شما می‌توانید با خرید سیزن پس درون بازی، تجربه‌ی جدیدی را از بخش چند نفره‌ی آنلاین بازی بدست بیاورید.

FAR CRY 4

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

داستان جدیدترین قسمت از سری بازی‌های ماجراجویانه‌ی Open World FAR CRY با نام FAR CRY ۴ در هیمالیا روایت می‌شود و تغییر لوکیشن بازی به هیمالیا انتخاب مناسبی بوده است. مناظر خیره ‌کننده است، گیاهان و جانوران معمولا متنوع هستند و موضوع داستان اصلی به طور کامل جذاب است.

اما بزرگترین قدرت FAR CRY ۴ در ماموریت‌های جانبی متنوع بازی نهفته شده است. هسته‌ی اصلی بازی‌های Open World ماموریت‌های جانبی هستند. در Far Cry ۴ شما می‌توانید در کنار ماموریت اصلی خود، ماموریت‌های جانبی انجام دهید و یا حیوانات را شکار کنید و از پوست آنها برای خود وسایلی بسازید.

BATMAN: ARKHAM KNIGHT

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

Arkham City در حال حاضر به طور گسترده مورد توجه سازندگان بازی‌های رایانه‌ای قرار گرفته است، این شهر خیالی جلوه‌گاه ابرقهرمان بازی‌های کامپیوتری یعنی بتمن است. کمپانی Rocksteady قسمت جدیدی از سری بازی‌های بتمن به نام بتمن: شوالیه آرکام را طراحی و ساخته است. بازی BATMAN: ARKHAM KNIGHT عنوان اکشن ادونجری است که شما در نقش بتمن در دنیای باز ARKHAM به مبارزه با دشمنان می پردازید تا به حقیقت اسرار نهفته در شهر پی ببرید. در این راه می‌توانید از Batmobile (ماشین مخصوص بتمن) برای ماموریت‌هایتان استفاده کنید. همانند قسمت‌های گذشته، حل معماها و کشف مکان‌های مخفی از جمله ویژگی‌های جذاب و سرگرم‌کننده این قسمت می‌باشد.

GRAND THEFT AUTO V

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

بله، ما می‌دانیم که شما قبلا بازی GRAND THEFT AUTO V را بر روی Xbox ۳۶۰ انجام داده‌اید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از دوباره بازی کردن آن صرفنظر نکنید.

برخی از دلایلی که باعث می‌شود مجدداْ شاهکار راک استار را بازی کنید در زیر به آن‌ها اشاره شده است:

  • این عنوان یکی از زیباترین بازی‌های رایانه‌ای در تمام طول دوران می‌باشد.
  • این قسمت خیلی بهتر از قبل طراحی و ساخته شده است
  • یک حالت جدید FPS (First Person Shooter) به بازی اضافه شده است.
  • مجدداْ می‌گویم این عنوان یکی از زیباترین بازی‌های رایانه‌ای در تمام طول دوران می‌باشد که ارزش دوباره بازی کردن را دارد.

RAYMAN LEGENDS

25 بازی برتر تاریخ Xbox One

زمانی که از سبک گیم‌پلی ساید اسکرول صحبت می‌‌شود بازی Rayman کمپانی Ubisoft در رقابت با Mario (دیگر عنوان ساید اسکرول( از آن پیشی می‌گیرد. Rayman Legends انتخاب خوبی برای دارندگان Xbox ONE در سبک ساید اسکرول است.

Rayman Legends یک عنوان جذاب و سرگرم‌کننده‌ای است که شامل محیط‌های شاد و رنگارنگ و پر از چالش‌های تخیلی و فانتزی است که به شما این امکان را می‌دهد ماجراجویی‌های داستانی بازی را همراه با سه دوست دیگر شروع و به پایان برسانید. درنهایت ریمن یک بازی با تم طنز است که ساعت ها شما را از بازی هایی با خشونت زیاد دور می کند. تجربه ی این بازی به صورت چند نفره بسیار جذاب و شاد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج