۴۹۱۸۷۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

AMG E۶۳ S Wagon؛ مرسدس بنز جدید برای آدم های خاص

بدون اغراق باید گفت، مرسدس AMG بدون توجه با اینکه کسی توانایی خرید آن را دارد یا خیر اقدام به استفاده از موتور پرقدرت ۶۰۳ اسب بخاری در این مدل کرده است که همین امر نیز قیمت آن را افزایش داده است.

برترین ها: بدون اغراق باید گفت، مرسدس AMG بدون توجه با اینکه کسی توانایی خرید آن را دارد یا خیر اقدام به استفاده از موتور پرقدرت ۶۰۳ اسب بخاری در این مدل کرده است که همین امر نیز قیمت آن را افزایش داده است. به همین علت بسیاری از علاقه مندان توانایی خرید چنین ماشینی را ندارند و این خودروساز نیز این مدل را صرفا برای بخشی از مشتریان وفادار خود تولید کرده است و نه عموم مردم!
مسئولین مرسدس اعلام کرده اند که مشتریان مدلهای سری E این خودروساز از جمله مشتریان وفادار این شرکت بوده اند و مدل جدید مرسدس برای این طیف از مشتریان تولید شده است چرا که این افراد از تمکن مالی بیشتری نسبت به بقیه افراد جامعه برخوردارند.به همین جهت مدل پیشرفته E۶۳ s تنها از طریق پیش خرید و در پاییز سال جاری در اختیار عده معدودی از خریداران قرار خواهد گرفت.
AMG E63 S Wagon؛ مرسدس بنز جدید برای آدم های خاص
هر واگنی که از کمپانی بنز تولید شده است و یا به طور خاص هر مدلی از مرسدس های AMG در نوع خود بی نظیر بوده اند(البته لازم به ذکر است در بین رقبای بنز، تنها ولوو توانسته یک واگن بزرگ به بازار آمریکا بفرستد و دیگر واگن های لوکس دنیای خودرو نتوانسته اند به بازار خرید و فروش خودروی آمریکا راه پیدا کنند) تشخیص این ماشین بعضا برای افراد حرفه ای نیز سخت است چرا که از لوله اگزوز و سپر عقب تا قسمت جلوی ماشین و ظاهر مستطیل شکل آن و شبکه هوای بزرگ جلوی این ماشین ممکن است به سادگی با مدل های دیگر اشتباه گرفته شود. مدل E۶۳ S اوج هنر طراحی و ساخت ماشین با ماشین آلات لیزری و پرسرعت محسوب می شود و در مجموع به نظر می آید با ماشین بی نظیری مواجه خواهیم بود.
AMG E63 S Wagon؛ مرسدس بنز جدید برای آدم های خاص

پول زیاد در ازای سرعت بالا...

مثل مدل های قبل، واگن زیبای E۶۳ S از همان موتور قوی و ترمزهای سریع و سیستم کنترل بدنه عالی که در سدان E۶۳ استفاده شده بود، استفاده می کند. و یکبار دیگر، نام این مدل با S متمایز شده است که نشانگر دارا بودن قدرتمندترین موتور در سدان ها است. موتور این ماشین این بار توربوشارژ ۴ لیتری و ۸ سیلندر است و قدرت آن ۶۰۳ اسب بخار و گشتاور آن ۶۲۷ پوند فوت برآورد می شود. بر طبق اظهارات مسئولین مرسدس، موتور این ماشین حدود ۴۰ اسب بخار از قدرت خود را مرهون توربوهای ۲۱.۸ psi خود است و همین ویژگی سدان های E۶۳ غیر S را با این ماشین متمایز می کند چرا که آنها از موتوری ۸ سیلندر با توربوی ۱۸.۹ psi استفاده می کنند.

با به کار گیری دو محور چرخان و 9 دنده اتوماتیک دراین ماشین، شما می توانید ظرف 3.4 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت برسید که یک رکورد عالی محسوب می شود.
AMG E63 S Wagon؛ مرسدس بنز جدید برای آدم های خاص
البته قبلا مرسدس در مورد E۶۳ های غیر مدل S نیز همین رکورد را اعلام کرده بود بر همین اساس تصور می کنیم اعلام این شتاب برای مدل پیشرفته تر E۶۳ S کمی محتاطانه محسوب می شود البته شایان ذکر است نسل قبلی واگن های E۶۳ S ظرف ۳.۴ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت می رسید که قدرت موتور آن مدل ها ۵۷۷ اسب بخار است. حداکثر سرعت مدل جدید E۶۳ S نیز ۱۸۰ مایل بر ساعت برآورد شده است که ۶ مایل بر ساعت بیشتر از مدل های قبلی محسوب می شود.

مرسدس AMG سیستم نیرودهی به هر 4 چرخ را برای آخرین سدانش به روز کرده و حالا این واگن با گشتاور متغیر محورهای عقب و جلو حرکت می کند و این در حالی است که محورهای مدل های قبلی این ماشین با یک نرخ ثابت کار می کردند. این ویژگی جدید باعث می شود تا بتوان 100 درصد از نیروی موتور به محور عقب منتقل شود و یا اینکه در مواقع خاص و ضروری 50 درصد نیروی موتور به محور جلو منتقل شود. AMG یک ویژگی جدید ارائه کرده است که به راننده این امکان را می دهد تا در حالت محور عقب به رانندگی خود ادامه دهد و نیرودهی تنها به محور عقب صورت گیرد. با تغییر حالت رانندگی از روی سوییچ می توان حالت رانندگی را از اسپورت و اسپورت + به مسابقه ای تغییر داد و با اینکار بسیاری از کنترل های ماشین غیرفعال می شوند و با کشیدن فرمان به بالا نیز وضعیت ماشین به حالت دریفت در می آید.
AMG E63 S Wagon؛ مرسدس بنز جدید برای آدم های خاص

AMG همچنین این مدل را به کنترل الکترونیکی دیفرانسیل عقب در سراشیبی ها مجهز کرده است تا فشار کمتری به موتور ماشین بیاید و این حالت چه در حالت تک محور عقب و یا دو محور وجود دارد. ترمزهای این ماشین به طور مناسبی برای قطع نیرودهی و متوقف کردن ماشین تنظیم هستند و این امکان از طریق به کار گیری یک روتور بزرگ 15.4 اینچی با 6 پیستون در جلو و یک صفحه 14.2 اینچی در چرخ های عقب ممکن شده است.

E قبل از AMG

علی رغم طاهر عضلانی این ماشین،واگن E۶۳ برای مسافرت های طولانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و از کمک فنرهای هوایی و سیستم تعلیق عالی استفاده می کند.کمک فنرها در حالات مختلف ماشین قابل تنظیم شدن هستند و راننده قادر است آنها را از حالت نرم (در وضعیت رانندگی آسوده) به وضعیت سفت (در وضعیت اسپورت + ) تغییر وضعیت دهد. از نظر طراحی داخلی، مانند دیگر مدل های سری E شاهد ظاهری لوکس در فضای داخلی این ماشین هستیم با این تفاوت که از فیبر کربن بیشتری در آن استفاده شده است. داشبورد و پنل های روی در از چرم مرغوب ناپا تهیه شده است و یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی LCD در کنسول جلوی این ماشین قرار گرفته است که کمی کوچکتر از دیگر مدل های سری E است.در این ماشین از صندلی های اسپورت با کمربندهایی به رنگ نقره ای و یک رل فرمان با نواری به رنگ خاکستری استفاده شده است.
AMG E63 S Wagon؛ مرسدس بنز جدید برای آدم های خاص

رانندگان تنبل نیز می توانند از حالت نیمه خودران و رانندگی در حالت پایلوت این ماشین لذت ببرند چرا که فناوری های نیمه خودران در این ماشین استفاده شده است که این ویژگی را در سال ۲۰۱۷ بر روی سدان های E۳۰۰ نیز خواهیم دید؛ در این حالت، از ترمزهای اضطراری و یک فرمان اتوماتیک، کنترل تطبیقی سفر و مجموعه ای از سنسورهای مدرن که حواسشان به هر آنچه اطراف ماشین هست، استفاده شده است. واگن جدید AMG مزایایی نسبت به سدان های دیگر مثل واگن E۴۰۰ دارد که می توان به ۳۵ مترمکعب فضای بار در قسمت عقب آن اشاره کرد. مرسدس به ویژگی جدید که در قسمت بار این ماشین به کار برده، اشاره خاصی دارد چرا که صندلی های عقب می توانند با زاویه ده درجه به جلو خم شوند و فضای بیشتری برای بار فراهم کنند و همچنین همه صندلی ها نیز قابلیت تا شدن به صورت کامل را نیز دارند.
AMG E63 S Wagon؛ مرسدس بنز جدید برای آدم های خاص

قیمت E۶۳ S متناسب با مدل های قبلی خود است. این ماشین در قیمت پایه ۱۰۵۲۵۵ دلار به بازار عرضه می شود و وقتی پنجره سفارشات در پاییز سال جاری باز شود، احتمالا این قیمت کمی بالاتر نیز برود.شاید شگفت زده شوید که افرادی وجود دارند که ۱۰۰ هزار دلار برای این ماشین با قدرت موتور ۶۰۳ اسب بخاری پرداخت کنند؛ اما به خاطر بسپارید که حدود قیمتی همین ماشین را برای ماشینی با ۵۷۷ اسب بخار قدرت موتور پرداخت می کنند و طبیعتاً افراد ترجیح می دهند با پرداخت کمی بیشتر، این ماشین جدید را خریداری نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج