۵۲۷۹۱
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

ایکس‌باکس جدید One رونمایی شد +عکس

برخلاف تصور ما و گمانه زنی های سایت های فناوری، مایکروسافت ایکس‌باکس بعدی خود را با نام ۷۲۰ معرفی نکرد و در عوض نام One را برای آن انتخاب کرد. این کنسول که قرار است رقیب سرسخت پلی‌استیشن ۴ باشد، در تاریخ ۳۱ اردیبهشت به طور رسمی معرفی شد.

ایکس‌باکس جدید One رونمایی شد +عکس






برترین ها: برخلاف تصور ما و گمانه زنی های سایت های فناوری، مایکروسافت ایکس‌باکس بعدی خود را با نام ۷۲۰ معرفی نکرد و در عوض نام One را برای آن انتخاب کرد. این کنسول که قرار است رقیب سرسخت پلی‌استیشن ۴ باشد، در تاریخ ۳۱ اردیبهشت به طور رسمی معرفی شد.

ایکس‌باکس جدید One رونمایی شد +عکس

مایکروسافت این ایکس‌باکس را به گونه ای طراحی کرده است که برای ده سال آینده در اتاق نشیمن شما خودنمایی خواهد کرد. Xbox One فقط یک کنسول بازی نیست، بلکه وسیله ای برای تماشای فیلم، گوش کردن به موسیقی و دنبال کردن تیم های ورزش مورد علاقه است.

ایکس‌باکس جدید One رونمایی شد +عکس

ایکس‌باکس جدید One رونمایی شد +عکس

ایکس‌باکس جدید One رونمایی شد +عکس

کیفیت گرافیکی این کنسول بسیار عالی است و روح تشنه خوره های بازی را به خوبی ارضا می کند. اما بیشترین چیزی که در مورد این کنسول بسیار مورد توجه است، قابلیت های تلویزیونی آن است.

Xbox One

ایکس‌باکس جدید One رونمایی شد +عکس

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، ایکس‌باکس وان فقط یک کنسول نیست. با این دستگاه می توان به سرعت میان بازی و تماشای فیلم سوئیچ کرد.

اگر از کاربران ایکس‌باکس ۳۶۰ باشید می دانید یکی از حوصله سربرترین اشکالات آن دیر بالا آمدن سیستم است. اما این اشکال در ایکس‌باکس وان برطرف شده است و می توان لقب Xbox On را به آن داد. کنترل صدا و حرکت کینکت در این کنسول دیگر اختیاری نیست و خیلی سریع هم کاربر را تشخیص می دهد.

قابلیت های کنترل صوتی نیز به کاربر اجازه می دهد تا خیلی سریع میان تماشای تلویزیون و بازی سوئیچ کند. با این کنسول، به روز رسانی نرم افزار به طور اتوماتیک در پس زمینه صورت می گیرد و همچون قبل وسط بازی شما را متوقف نمی کند تا آپ‌دیت شود.

ایکس‌باکس جدید One رونمایی شد +عکس

نه تنها کنترل صوتی به شما اجازه می دهد تا بین تلویزیون و بازی سوئیچ کنید، بلکه دستورات صوتی همچون «به من نشان بده در شبکه HBO چه خبر است» نماینده ای هستند تا شما را از اینکه به یاد بیاورید کدام کانال کجا هست راحت می کنند. این امر را می توان یک قدم پیشرفت در کاربرد بهتر و مفید بودن کنسول بدانیم.

از همه مهم تر این است که این قابلیت ها همه دم دست هستند و همچون منوهای ویندوز ۸ که باید از کناره های نمایشگر آن را باز کنید، نیست.

همچون مایکروسافت، سونی نیز این امکان را می دهد تا با کنسول فیلم هم تماشا کنید. PS۳ سونی به طور رسمی به عنوان مرکز رسانه عرضه شده بود و به عنوان پخش کننده بلو-ری مورد استفاده بسیاری از کاربران بود. اما در این مورد، این مایکروسافت است که سونی را پشت سر نهاده است. ایکس‌باکس وان نیز درایو بلو-ری دارد (بالاخره). شاید برخی از کاربران این ایراد را به One وارد کنند که همچون رسیورهای A/V یا DVR های قدیمی بدنه بزرگی دارد.

مایکروسافت این قول را به کاربران داده است که این دستگاه کاملا بی صدا و ساکت است و دلیل آن نیز فن های بزرگ تر است که راحت تر هوا را جریان می دهند و صدای کمتری نیز دارد.

از نظر امکانات داخلی باید گفت پلی استیشن ۴ سونی و ایکس‌باکس One امکانات مشابهی دارند. هر دو این کنسول ها حداقل ۸ سال همراه کاربر هستند و به دلیل سخت افزار خوب داخلی، بازی های خوبی هم دارند.

امکانات این دستگاه تا نمایشگاه E۳ مشخص نمی شود. اینکه این کنسول با چه قیمتی عرضه خواهد شد نیز معلوم نیست. اما گمانه زنی ها حول این محور است که احتمالا با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می شود. البته این قیمت توسط مایکروسافت در کنفرانس ۳۱ اردیبهشت تایید شد.

ایکس‌باکس جدید One رونمایی شد +عکس

از جالب ترین مشخصه های ایکس‌باکس One باید به سرعت بالای آپلود بازی های ذخیره شده و ویدئو کلیپ ها در سیستم ذخیره ابری اشاره کرد. در این کنسول به بهبود کینکت هم توجه ویژه ای شده است که شاید برای خوره های بازی چندان فرقی نداشته باشد اما گیمرهای معمولی از قابلیت های کینکت بسیار خرسند خواهند شد. همه گیر شدن آن نیز به این معنا است که توسعه دهندگان می توانند بازی های بیشتری برای کینکت طراحی و تولید کنند.

برای آگاهی بیشتر از همه مشخصات Xbox One باید چند هفته ای منتظر بمانید تا نمایشگاه E۳ برگزار و همه امکانات این کنسول جدید مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      ای ول کیفیت رو نگاه

    • pop

      میییییییییییییییییییییخوااااااااااااااااااااااااام

    • بدون نام

      چه فرقي ميكنه ماكه تو ايران زندگي ميكنيم اينچيزها مثل آپلود كردن به درد عمه گراميمون ميخوره باقيشم كه بماند فقط بادمجون واكس زدنه

    • ghorboon

      حراج واقعی!!!!!
      3تا اکس باکس وااان بیار
      یه کنترولر پی اس4 ببر
      بدوبدو داره تموم میشه

    • علی

      خیلی خوشحال نباش این یکی دیگه هک نمیشه پس یا اینجا نمیاد یا اصلش میاد بازی های اصلشم خیلی گرونه

    • علی

      اگر آمد پس چرا قیمت نداره

    • مهر شاد

      همینش بازیهاش بالای صد هزار تمن همون قدیمیه بهتره

    • hossein

      بازی هاش چنده؟؟؟؟؟

    • سروش فرجی

      سلام من میخوان اسپاکس وان بخرم خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج