۵۸۹۸۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

با ویژگی‌های قلم S Pen نوت ۸ آشنا شوید

گلکسی نوت ۸ پس از مدت‌ها انتظار، معرفی شد. این فبلت ارتقای زیادی پیدا کرده که قلم S Pen هم یکی از بخش‌هایی است که بهبودهای زیادی را تجربه کرده است.

وب سایت جی سی ام: کمپانی سامسونگ، فبلت پرچم‌دار کاملا جدید خود، گلکسی نوت ۸ را رونمایی کرد و در کنار آن، کره‌ای‌ها ویژگی‌های جدیدی برای قلم استایلوس S Pen معرفی کرد که اکنون قصد داریم کمی بیشتر با آنها آشنا شویم.

قلم S Pen از آغاز تولید سری گلکسی نوت، جز لاینفک آن بوده است و اساسا این قلم، با این گوشی هوشمند معرفی شد. کارآیی این قلم، با معرفی هر نسل، بهتر و بیشتر می‌شود که در گلکسی نوت ۸، به اوج خود رسیده است. سامسونگ برای گلکسی نوت ۷، ویژگی‌های جدید بسیاری را به قلم S Pen افزود که البته مهلت استفاده و بررسی کامل آن فراهم نشد. در کنار ویژگی‌های قبلی، اکنون سامسونگ امکانات جدید دیگری هم به قلم خود اضافه کرده است.
با ویژگی‌های قلم S Pen نوت 8 آشنا شوید

به همراه گلکسی نوت 8، سامسونگ ویژگی جدیدی چون Live Message، ظرفیت‌های Screen Off بهبود یافته، و تکنیک ترجمه پیشرفته را معرفی کرد. برای استفاده هرچه بهتر از ویژگی Live Message کافی است هنگام تایپ کردن یک پیام، بر روی کلید قلب شکل در کیبورد کلیک کنید، و یا برای فعال نمودن آن، از Air Command استفاده کنید. پس از این کار، قادر هستید یک پیام تصویری را با دست رسم کنید، اموجی‌های زنده را بسازید و یا از افکت‌های ویژه قلم S Pen استفاده کنید مانند Sparkle و Glow. پس از ساختن این پیام، باید Live Message خود را به صورت یک فایل GIF ارسال کنید.
با ویژگی‌های قلم S Pen نوت 8 آشنا شوید
با ویژگی‌های قلم S Pen نوت 8 آشنا شوید

در نظر داشته باشید که این GIF ها باید حداکثر 15 ثانیه باشند در غیر اینصورت، کار نخواهد کرد. البته فرمت این فایل، مانند همه فایل‌های GIF نیست، و فرمت آن AGIF است که در همه شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی نمی‌شود. مسنجر فیسبوک، واتس اپ و اسنپ چت، از جمله پلتفرم‌هایی هستند که از این فرمت پشتیبانی می‌کنند. می‌توانید این فایل را در گالری خود ذخیره و در هر زمانی دیگر، از آن استفاده کنید. قلم S Pen یک ویژگی به نام Smart Select دارد که با استفاده از آن، می‌توان از ویدئوها، کلیپ‌های کوتاه و با مدت تعیین شده تهیه کرد، سپس آن را به فرمت GIF برد. کاری که در قلم گلکسی نوت 7 هم قابل انجام بود.
با ویژگی‌های قلم S Pen نوت 8 آشنا شوید

اما ویژگی یادداشت در صفحه خاموش (Screen Off) به شما اجازه می‎‌دهد هنگامی که صفحه نمایشگر خاموش است، با قلم S Pen به نوشتن پیام بپردازید. این ویژگی جدیدی نیست اما در گلکسی نوت ۸ بهبود پیدا کرده است. شما می‌توانید تا حداکثر ۱۰۰ صفحه از این نوت‌ها را ایجاد کنید و حتی برخی از آنها را پین کرده و مجددا برای ویرایش به آن بازگردید؛ همه این کارها در نمایشگر خاموش رخ می‌دهد. سامسونگ همچنین ویژگی ترجمه متون (Translate) را در گلکسی نوت ۸ ارتقا داده است. برای استفاده از این ویژگی، کافی است قلم خود را بر روی متن مورد نظر بکشید. بدین ترتیب می‌توانید متون خود را به ۷۱ زبان مختلف ترجمه کنید.
با ویژگی‌های قلم S Pen نوت 8 آشنا شوید

OCR (Optical Chatacter Recognition) هم تکنولوژی دیگری است که به گلکسی نوت 8 اضافه شده که با استفاده از آن، گوشی هوشمند شما می‌تواند بین متن و تصویر، تمایز قائل شود. شما می‌توانید تمام یک جمله را انتخاب کنید، همانطور که ویژگی Translate قادر است علامت گذاری‌ها و نشانه‌های متنی را هم تشخیص دهد. اپلیکیشن PENUP سامسونگ، متشکل از یک جامعه جهانی با 2.7 میلیون عضو است و شما می‌توانید نتایج هنرمندی‌های خود را با این گروه به اشتراک بگذارید چراکه بسیاری از کاربران سری نوت، این گوشی را به خاطر همین ویژگی انتخاب می‌کنند.

با ویژگی‌های قلم S Pen نوت 8 آشنا شوید

قلم S Pen گلکسی نوت ۸، ۱۰۸ میلی متر طول، ۲.۸ گرم وزن و نوکی به ضخامت ۰.۷ میلی متر دارد. قلم S Pen کاملا جدید، ۴۰۹۶ حالت مختلف برای فشار دارد و با توجه به میزان فشار اعمال شده بر آن، میزان ضخامت متن را تغییر می‌دهد که البته ویژگی جدیدی محسوب نمی‌شود. به این ترتیب، می‌توان از کارایی قلم S Pen اطمینان حاصل کرد و اگر شما هم به استفاده از این قلم علاقه دارید، در انتخاب این فبلت شک نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج