۸۱۶۶۹
۱۴۴ نظر
۷۳۱۳
۱۴۴ نظر
۷۳۱۳
پ

استعلام خلافی خودرو از طریق اینترنت، اس ام اس، تلفن

استعلام خلافی خودرو و پرداخت آن در گذشته، یکی از دغدغه‌های رانندگان به خصوص در زمان خرید و فروش خودرو بوده است. در حال حاضر این امکان فراهم شده است تا شما بتوانید به صورت آنلاین از خلافی‌های خودروی خودتان مطلع شوید. در این مطلب با ما همراه باشید تا مراحل کار را به طور کامل برایتان توضیح دهیم.

وبسایت بیمه بازار: استعلام خلافی خودرو و پرداخت آن در گذشته، یکی از دغدغه‌های رانندگان به خصوص در زمان خرید و فروش خودرو بوده است. مراجعه به پلیس+۱۰ و گاه ایستادن در صف برای زمانی طولانی مراحلی بود که باید انجام می‌دادید تا بتوانید از خلافی خودروی خود با خبر شوید. اما در حال حاضر این امکان فراهم شده است تا شما بتوانید به صورت آنلاین از خلافی‌های خودروی خودتان مطلع شوید. همچنین شما می‌تونید از طریق سایت پلیس راهور، اقدام به پرداخت خلافی خودروی خود نمایید. در این مطلب با ما همراه باشید تا مراحل کار را به طور کامل برایتان توضیح دهیم.

در ابتدا لازم است تا شما به سایت پلیس راهور مراجعه کنید. در صفحه اول سایت پلیس راهور، در قسمت سمت راست آن گزینه‌ای تحت عنوان خدمات وجود دارد. با کلیک کردن بر روی این گزینه، خدمات قابل ارائه در این سایت شامل استعلام تصادفات رانندگی، نمره منفی گواهینامه و میزان تخلفات رانندگی، پرداخت الکترونیکی جرایم (منظور جرایمی است که برایشان شناسه قبض و پرداخت دارید) و یا ویرایش اطلاعات مالک خودرو است. همچنین در این سایت شما می‌توانید با مراجعه به قسمت قوانین و مقررات از میزان جرایم راهنمایی و رانندگی مطلع شوید. در ادامه مراحل و اطلاعات مورد نیاز برای استعلام و پرداخت خلافی گفته خواهد شد.

استعلام و پرداخت خلافی خودرو

برای استعلام میزان خلافی خودرو می‌توانید پس از مراجعه به قسمت استعلام میزان تخلفات رانندگی، با وارد نمودن شماره بارکد پستی (که محل آن در کارت خودرو مشخص شده است) در کادر مورد نظر، از میزان تخلفات رانندگی به همراه محل انجام تخلف و تاریخ و زمان دقیق آن با خبر شوید.

به علاوه، شما می‌توانید با انتخاب هر تعدادی از جریمه‌ها که تمایل دارید، به صورت اینترنتی از سایت پلیس راهور پرداخت نمایید.

در صورتی‌ که تمایل داشته باشید تا از طریق تلفن همراه از میزان خلافی خودروی خود با خبر شوید، می‌توانید با ارسال شماره هفده رقمی VIN خودرو (که در پشت کارت ماشین درج شده است) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ مبلغ خلافی خودروی خود را دریافت کنید.
استعلام خلافی خودرو از طریق اینترنت، اس ام اس، تلفن
این در حالیست که افراد می‌توانند تا با به همراه داشتن کارت خودرو، سند خودرو یا بیمه‌نامه، به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کرده و از مبلغ خلافی خودروی خود مطلع شوند. لازم به ذکر است افرادی که مبلغ خلافی آن‌ها بیش از ۱۰ میلیون ریال (یک میلیون تومان) باشد، می‌بایست به مراکز راهنمایی و رانندگی مراجعه نمایند. (تعرفه اجرائیات برای استعلام خلافی خودرو از مراکز پلیس ۱۰+، ۳۰،۰۰۰ ریال است.)

پرداخت خلافی خودرو از طریق کدهای USSD

با هر مدل گوشی که دارید بدون نیاز به اینترنت، می‌توانید با شماره‌گیری کد *110# خلافی خودروی خود را دریافت و سپس پرداخت کنید.

بعد از وارد کردن کد ۳ رقمی وارد مرحله بعد می‌شوید. در مرحله بعد ۴ گزینه وجود دارد به نام‌های ۱- پلیس +10، ۲- خدمات راهور ۳- کلانتری و پاسگاه ۴- پلیس آگاهی که باید عدد 2 یعنی گزینه خدمات راهور را وارد کنید.

پس از انتخاب گزینه 2، منوی 4 گزینه ای مربوط به خدمات پلیس راهور در صفحه گوشی پدیدار میشود که باید گزینه اول، یعنی استعلام خلافی خودرو را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه باید کد VIN که همان (شماره‌ ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو است که با IR شروع می‌شود) را وارد کنید. دقت کنید که حتما به زبان انگلیسی و حروف لاتین را به صورت بزرگ وارد کنید که دچار مشکل نشوید.

در این مرحله 2 انتخاب دارید؛ اگر فقط مبلغ خلافی خودرو را می‌خواهید عدد 1 را انتخاب کنید و مبلغ را مشاهده کنید. اگر شناسه قبض و شناسه پرداخت خلافی خودرویتان را می‌خواهید عدد 2 را واردکنید. با داشتن این شناسه‌ها می‌توانید از طریق سایت اکثر بانک ها و یا دستگاه ATM خلافی خودروی خود را پرداخت کنید.

دریافت نمره منفی گواهینامه
 
دریافت نمره منفی گواهینامه نیز به دو صورت اینترنتی و یا دریافت پیامک قابل انجام است. کاربران اینترنتی می‌توانند پس از مراجعه به سایت پلیس راهور، در قسمت خدمات سایت و استعلام نمره منفی گواهینامه با وارد نمودن شماره گواهینامه خود (همانطور که در شکل زیر مشخص شده است.) از نمره منفی گواهینامه خود مطلع شوند. در صورت تمایل نیز با ارسال شماره گواهینامه به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ، نمره منفی گواهینامه خود را دریافت کنند.
استعلام خلافی خودرو از طریق اینترنت، اس ام اس، تلفن
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هوشمند

      سلام / مرسی که منبع زدید

      پاسخ ها

      • حسن رضا نورانی

        ایمیل ندارم

      • l

        مبلغ به تومان هستش یا ریال
        اخه زده ۱۰۱۵۰۰۰۰

      • حسام

        به ریال هستش

      • سلیمانی

        سلام ده ماه است که ماشینم بخاطرسه میلیون چهارصدپارکینگ است گفتند ۲۲بهمن دوبرابریها تحریمها بخشیده میشوند خدایا خودت کمک همه مسلمانها کن با همین ماشین خرج خانواده پنج نفری را به سختی در میاوردم ان هم ده ما است پارکینگ است تا بخاهم ازپارکینگ بیرونش بارم ده میلیون باید داشته باشم

      • سلیمانی

        تورا خدادوبلها راکه بخشیده شدند اعلام کنید

    • سجاد

      خیلی عالیه؟

    • ماهان

      چرا یک پیامک که برا خلافی میدم انقدر گران درمیاد مکه چه خبره ۳۲۰ تومان

      پاسخ ها

      • وحید

        خداییش تو پیامک هم تجارت راه انداختن.ازاین ور جریمه الکی میکنن از اونور هزارتا خرج دیگه رو دست مردم میزارن.تازه این پیامک فقط مبلغ نشون میده.نه محل نه ساعت نه هیچی.شورشو درآوردن

      • زینب البوغبیش

        من هیچی نفهمیدم

      • حسین

        چرا الکی شلوغ می کنین . 320 تومن مبلغ درامد نیست مبلغ هزینه هست. عزیزان یه سرور و یه برنامه و استخدام سه نفر برای بررسی و اپدیت کردن این تجهیزان و سیستم اطفا حریق و اینها هزینه ای دارد که باید برای یک سال اینها تامین شود تا شما امکان این را داشته باشید یک پیامک آخر سال به آنها بزنید و حضوری وقتتان گرفته نشود. آیا نمی ارزد. اگر نمی ارزد ایرادی ندارد حضوری بروید و 1500یا بیشتر و کمتر پرینت خلافی بگیرید. تا شورش درنیاد. اگه علم کامپیوتری یا مدیریت ندارید الکی ارائه فضل نکنید

    • مجید

      ممنون از راهنمایی تون

      پاسخ ها

      • مرتضی

        مبلغ به ریال در پیامک میاد یا تومان؟؟

      • بدون نام

        به تومان

      • آسیه

        خلافی

      • مرتضوی

        خیلی بی انصاف هستید الکی از مردم پول خلاف میگیرید خدا شما را می‌بخشد امیدوارم زن بچه شما بیماری بگیرد که هرچه خوب میگیرید کم بیارید

    • حسینی

      مطمئنید درسته؟ من هروقت میزنم میگه خلافی شما 0 ريال است در حالیکهمیدونم 200 هزار تومان جریمه دارم !!!!!

    • بدون نام

      سلام ترا خدا به ملت اطلاع رسانی کنید 350 تومن بابت یه پیامک کم شد چرا اینقدر گرونه اون از جریمه اینم از پیامک استعلامش چه خبره؟
      رحمی به حال مردم کنندحداقل تو اطلاع رسانی قیمتو به مردم بگن در جریان باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنهاچیزی که مهم نیس مردمن اگه مهم بودوضع جاده هااین نبودفقط پول دربیارن بدن یکی ببره پولوکانادا

    • بدون نام

      سلام وقت بخیر شماریه 12رقمی کارت ماشبن رابه چه کدی بفرستیم تاخلافی خودمااطلاع داشته باشیم

    • هانی

      اصلأ جواب نمیده

      پاسخ ها

      • وحید

        چراجواب میده

    • طاهره

      خیلی مسخرس واسه یه sms داره 350تومن کم میشه چه خبره؟

    • حمید رضا

      سلام اگه خلافی خودرو بالایی یک میلیون باشد و اینجاب بطور اقساط جریمه خود را پرداخت نمایم و جریمه خود را به زیر یک میلیون برسانم بازم خودرو من بخاطر جرایم بالا یک میلیون توقیف میشود

      پاسخ ها

      • شایان

        نه عزیز

    • بدون نام

      می خوام چی کار .اعصابمو از بیرون پیدا نکردم که

    • یاسمن

      باسلام
      ایا این شماره معتبر هست؟من از طریق این شماره استعلام خلافی گرفتم اعلام کرد که من یک خلافی دارم به مبلغ 20هزار تومان بعد از اینکه شناسه قبض گرفتم و پرداخت کردم از طریق سایت راهور استعلام گرفتم باز هم دیدم اعلام کرد که یک خلافی به مبلغ 20 هزار تومان دارم در ضمن شماره پیگیری های اعلام شده از طریق پیامک و سایت راهور باهم فرق دارند ولی هر دو اعلام میکنند که من یک خلافی تا الان داشتم الان باید چکار کنم؟

    • حمید

      جریمه 80000تومنی را با ATMپرداخت کردم،قبض که تقریبا پاک شده،الآن استعلام می کنم همون جریمه با همان مشخصات محل ارتکاب جرم؟!ولی با شناسه قبض وشناسه پرداخت متفاوت در سوابق وجود داره!؟ اگر مجدد پرداخت کنم یعنی دو برابر،اگر پرداخت نکنم و... بعدا باید دو برابر پرداخت کنم؟یعنی یک خلاف رانندگیبه اندازه دیه ی ...آب خواهد خورد!چرا؟

    • بهرام

      350 تومان واسه چی ؟ این چجور خدماتیه

    • بدون نام

      اصلا جواب نميده
      معلومه ايرانيه

    • حمید

      روز اخر تخفیفاته .حالا به دلایلی نتونستم زودتر پرداخت کنم .چرا سایتها بستست ؟مگه تا ساعت 24 امشب وقت نیست ؟.هر کاری میکنم نمیتونم وارد سامانه بشم .چکا رکنم .مسولین با شما هستم .

    • هما

      از طریق اس ام اس . اینترنت . کد دستوری امتحان کردم و هیچکدوم جواب نداد واقعا خجالت آوره. شما که پول میگرین حداقل مثه آدم طریقه ها رو در دسترس بزارین انگار ما میخوایم ازشون پول بگیریم که در به در دنبال یه خلافی بگردیم . همه ی اینا دلیلش اینه که میخوان با پلیس +10 2 برابر پول در بیارن!!!!!! تاسف آوره

    • بدون نام

      سلام واقعا عالیه

    • حامد

      سلام ... واسه یه پیام 350هزینه میگیرین..

      پاسخ ها

      • وحید

        باید از یه جایی ارتزاق کنن یا نه؟ دیگه شورشو درآوردن

    • اسفندیار

      الان ۵روز جریمه ریختم به حساب ولی هنوز توسیستم پاک نشده

    • داود

      ماشین بنده به شماره....... در تاریخ 96-07-10در میدان سجادیه تبریز توسط دوربین جریمه شده پرداخت کردم دوباره همان جریمه در تاریخ 96-10-08برای من (ا س ام اس )آمده علت چیه

    • احمد

      در جنت اباد مركزي دوربيني وجود داره منم همسو با خودرو هايي كه به سمت چپ ميرفتم از چراغ قرمز عبور نكردم يعني مسير مستقيم رو نرفتم بلكه اون خيابون ودور زدم اما ٢٠٠ هزارتومان از دوربين جريمه شدم در بلور فردوس هم چرخ ماشين وارد بخش راه راه شد و٩٠ هزار تومن جريمه شدم در كيلومتر ١٣
      جاده مخصوص در خود رو ام باز بود خود رو ديگري امد كنارم از سمت راست گفت در ماشين بازه ٤٠ هزارتومن جريمه شدم واز همه جالب تر جريمه اي كه الصاقي هم هست كه اصلن چيزي يا برگه اي هم نگرفتم به ناگهان از ٤٠ تومن به ٦٠ تومن تبديل شد
      خداييش اين كجاي عدالته كجاي حقيقته كه مردم را داغ ميكنيد به چه قيمتي ! اين در حالي است كه طي ٣٦ سال رانندكي مجموعا دو بار هم تصادف نداشتم
      ايناست كه مردم و ميسوزونه ونابود ميكنه
      واقعا ادم به كي بگه شما ميخواي ظرف ٣ ماه جريمه
      يكسال تو در بياري اونوقت اينطوري!!!

    • zahra

      وقعا جای بسی تاسف هست برای یک پیامک خدماتی 350تومان کم میشه.از اینترنت استعلام میگیری هیچوقت جواب درست نمیگیری .باز نمیشه .لطفا ملاحظه کنید

    • ابوالفضل

      خیلی مسخره است

    • غلامرضا بخشی

      خیلی عالی بود

    • بدون نام

      سلام چراخلافی به شماره مون اس نمیکنند

    • بدون نام

      سلام چراخلافی به شماره مون اس نمیکنند

    • حسن مایانی

      سلام من الان ۹ روز هست که جریمه ریختم هنوز پاک نشوده تاریخ۹۶/۱۰/۶ لطف کنید به روزش کنید باتشکر

    • ali

      سلام
      من قبض جریمه پرداخت کردم 2تا بود 40000 تومان
      از برنامه خلافی همین مبلغه و اس ام اس 20000 تومان
      در حالی که پرداخت کردم من
      اس ام اس 350 کاسب میشید
      این چه وضعه اخه

    • میلاد

      همه چی پول شده..مواظب باشید این جور سایتا شاید الکی باشه..بهترین کار اینه ک بری پلیس +۱۰وصلام

    • بدون نام

      سه بارپیامک فرستادم جواب دادند شماره اشتباه فرستادی درصورتی که درست فرستادم 1050تومان کم شد از شارژم حرام بشه براتون

    • بدون نام

      واقعا مذخرفه فقط پول میگیرن جواب درست هم نمیدن من خلافی دارم ولی بهم میگه خلافیت صفره و 350 تومن هم کم شد

    • بدون نام

      سلام جریان چیه خلافی پرداخت کردیم ولی هنوزپاک نشده

    • بدون نام

      چطوری استعلام خلافی رو اینترنتی بگیرم اینجا فقط پیامکی اونم 350 تومن در میاد از حساب

    • بدون نام

      سلام . از طریق عابربانک جریمه رو ریختم الان 3 روزه پاک نشده نمیدونم چی بگم

    • انسان

      350 تومن بدون اطلاع رسانی قبلی یعنی دزدی یعنی حرام خواری واقعا متاسفم

    • محمد

      اخه کو این میگین خلافی خودرو مردم رو مسخره کردین

    • مهدی بیات

      اقا من راضی نیستم تمام خیابانها را مغازه دارها مانع گذاشتن .یاوانت ها میوه میفروشن.یا سطل زباله شهرداری است.یاتوقف ممنوعه.پلیس از ازخداشونه تند تند جریمه میکنن به ریش ما میخندند انشالله حرامتون بشه

    • محسن

      خیلی مسخرس هم از طریق پیامک کد 17رقمی رو فرستادم که اصلا جواب نیومد و 350 تومن از شارژم کم شد و هم هم کد 8رقمی کارت ماشینمو رو ارسال کردم ومبلغ 20 هزار تومن جربمه برام نمایش داده شد که حدودا 27 روزه از طریق سامانه پرداختش کردم ولی هنوز پاک نشده و هر وقت استعلام میگیرم همون 20 هزار تومن رو نشون میده

    • محمود

      لطفا اگر امکان دارد توضیح بدهید چرا استعلام خلافی از طریق سامانه پیامکی اختلاف دارد با استعلام وبسایت راهور

    • بدون نام

      فقط مبلغ لا اقل اگه جریمه کردین پولش هم میخوای سایت رایگان و با امکانات بیشتر و الا ده سال ی بار خلافی میدیم ی دفعه پلیس +10میریم شاید مربوط به ما نباشه شاید دوربین یا مامور اشتباه کرده باشه بالاخره باید بدونیم پول چی میدیم مامور میگه من باید این دسته قبضو امروز تموم کنم خودم با زبان خودم شنیدم و

    • ایمان

      من چند تا از جریمامو پرداخت کردم ولی هنوز پاک نشده چرا؟

    • امیرعلی

      سلام من برا موتورو زدم اومده پونصدو پنجاه تومن خلافی میخواستم بدونم ممکنه اشتباه شده باشه چون چند روز تعطیله نمیتونم از طریق دیگ اقدام کنم؟ ممنون میشم سریع جوابمو بدید

    • بدون نام

      پدر مردم رو در اوردید شما که به مسامونا رحم نمیکنید خدا بهتون رحم نکنه اخه این چه وضع جریمه ها و مالیات و عوارضه
      پول خوشگذرونی اقازادها و سهام دارای این مملکت رو باید من و امسال من بدن

    • بدون نام

      دلشون به مقررات و نظم رانندگی نسوخته فقط فکر پر کردن جیباشونن خودشونم نمیدونن دارن چکار میکنن با مردم ظلم پایدار نیست وگرنه ماشین متخلف رو میخوابوندن بجای جریمه

    • میلاد

      اصلا ج نمیده مسخره هست بریم پلیس+10بهتره سایت ببندن بهتره

    • مرتضی

      مبلغ بهریاله یا تومان؟؟

    • بهرام..واقعن.مردم.ازجمله.خودم.درشراط.خیلی.بد.زندگی.میکنند..یعنی.یه.خودرو.خیلی.معمولی.مدل.پاین.داشتن.واین.همه.هزینه..وبه.هربهانه.جریمه.کردن.پس.این.پول.جریمه.چی.میشه.کجا.میره..شمای.که.این.پولو.میگیرین.ومنت.سر.راننده.مذارین.خدمات.خوب.هم.میدین.یه.روزی.همه.چیز

      ایا.با.کسی.که.پول.نداره.ماینه.فنی.بگیره.وباجیب.خالی.بنده..وامسال.من.وفشار.به.قشر.ضعیف.جامعه.وارد.میکنید.اشتغال.ایجاد.میکنید.برای.کسای.دیگر.باجریمه.کردن.درست.میشه.هوا.تمیز.میشه.اگه.پول.داشتم.جریمه.بدم.ماینه‌فنی.میگرفتم

    • کوروش

      پلیس بعلاوه ده که میری براخلافی ۴هزارتومن میگیره براصدوریه قبض پیامک هم که ۳۵۰ پلیسهاهم که مجبورن دسته قبض جریمشون روتموم کنن بنویسن توجاهاییکه بایدحضورداشته باشندهم که نیستندیه جای راحتی مثل سرگردنه یاجلوپلیس راه می ایستندوبه هربهانه ای جریمه میکنندواقعاشرمتان بادکه فقط پول میگیریدوجریمه میکنیدپس اون راهنماییتون چی شد

    • شهاب

      من ۵۶۰ تومن خلافی داشتم دوروز قبل از عید اینترنتی پرداخت کردم الان سایت راهورو چک کردم بعد از گذشت ۲۰ روز هنوز خلافیها پاک نشدن شماره پیگیری پرداخت و شناسه قبض و پرداخت رو هم دارم کسی میدونه باید چیکار کنم؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • عرفان

        مال منم این طوری شده چی شد چه کار کردی

    • عرفان مرادی

      چرامیخوام خلافی روالکترنیکی پرداخت کنم میگه شناسه قبض وشناسه پرداخت نامعتبراست؟

    • عرفان

      سلام من خلافی خودم رو پرداخت کردم الان دو روزه خلافی میگیریم کم نکرده چه کار کنم

    • عرفان

      اصلا هم جالب نیس چه خبره برا ی پرینت خلافی ۵۰۰۰میگیرین واقعا چقد اون برگه هزینه داره مگه

    • بابک

      ایا ٢برابر شدنجریمه بعد ۶٠ روزرباخواری نیست

    • کیا

      در محور آورزمان به نهاوند پلیس در جهت مخالف جاده ایستاده بود که به ماشینی که روبروی بنده می آمد و یک وانت پیکان سفید بود دستور ایست داد با اینکه بنده با سرعت قانونی و کمربند بسته همراه پدر پیرم عبور می کردم که یهو دستور ایست به من داد نه شانه خاکی بود که وایسم ماشینی هم با سرعت پشت سرمن داشت می امد و نه خلافی کرده بودم دیدم اگر وایسم باعث تصادف کردم با اشاره گفتم که خلفی نکردم و گذشتم تو آئینه دیدم داره می نویسه ...متاسفانه 100 هزار نوشته شده بود .امیدوارم از گلوشون پائین نره...همین ، اسم راهنمایی رانندگی باید تغییر کنه ...دزدی به پوشش قانون!!!

    • محمد از شاهیندژ

      توی این همه تصادفات نه جاده مقصره نه ماشینهای بی نقصشون!مقصر فقط راننده ست که اونم قبل دفاع از خودش میمیره..

    • نادر

      بريد خودتون رو مسخره كنيد 350 كم ميشه پاسخ نميده

    • بدون نام

      ایشالله پول دارو بدین ایشالله زن و بچه هاتون از گشنگی بمیرن که موتورمو گرفتین
      خرج زن و مادر پیرمو میدادم
      الاهی نابود بشید

    • ناشناس

      ایرانی چطوری
      تنها چیزی که توایران ارزونه جون منو شما ی ایرانیه ایرانی چطوری
      اینهمه پول از ملت با هزار حیله ونیرنگ میگیرن کجا هزینه میکنن مثلا من که به علت پلرک دوبل جریمه شدم بابت نبود پارکینگ هست خوب جریمم وجریمه ها کردین خدب یه پارکینگ بزنید نامردا نریزید تو حلقوم گشادتون

    • ممد قلی از همین سایت

      واقعا متاسفم کسی این پیامارو بخونه باز اعتماد کنه این یک سایت مسخرست که فقط مردمو میچاپه و به ریشمون میخندن

    • محمدرضا

      استعلام خلافی

    • حسین از مسعودیه

      پس‌چرا راهور ۱۲۰ باز نمیکنه سایتشو چرا انقدر ضعیفه سیستمهاتون

    • اسماعیل

      اخه این چه وعضیعه تمام پلیسا اوقده این الکی جریمه می کنن اه

    • مهران

      یه روز توی جاده پلیسه پشت تپه واستاده بود ، جلوم گرفت و جریمم کرد،بهش گفتم خوب چرا قایم شدی گفت نامحسوس یعنی چی ،یعنی دیده نشیم، خدا ازتون نگذر پول دوا درمون بدید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله

    • احمدزاده

      من خلافی ماشین و پرداخت کردم ولی باز هم همون قدر خلافی دارم باید کجا مراجعه کنیم تا مشکل حل شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ده روز صبر کن درست میشه

    • دانش بزرگی

      عددی که درجواب اسعلام خلافی میادبه ریاله یاتومان

    • آرسن

      عک خاک تو کلشون کنن

    • من

      دیگه هر چیزی حدی داره شما رو هر چی دزد سر گردنه است سفید کردید،،، واقعا دیگه نمیشه اسمتون پلیس راهنمایی و رانندگی گذاشت بیشتر شبیه پلیس باجگیر رانندگی شدید،،

    • داودی

      با سلام
      ماشین من زوج است ولی متاسفانه روزهای زوج هم دوربین گرفته
      باید چه کار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مملکت اسلامی عیب ندار عزیزم

    • امید

      اینا بیشتر میخوان پول از مردم بگیرن تا که خدمات بدن

    • بدون نام

      با سلام
      من بدون فیلتر شکن با اینترنت همراه اول میخوام وارد سایت بشم وارد نمیشه و میگه:
      "شما به این سرویس از خارج از کشور دسترسی ندارید"
      کسی میدونه دلیلش چیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما پول میخواد

    • داریوش

      خلافی به تومان ؟یا ریال

    • مهدی

      سلام دوستان عزیز چرا همه شما ساکت نشستین چرا بابا جان دارن از همه طرف میزنن مارو اخه چرا ساکتین به خدا داریم پول الکی ما میدیم مگه ما سر گنج نشستیم به خدا

    • بدون نام

      خدا لعنتتون كنه اينقدر ظلم ؟؟؟ روي شمر را سفيد كرديد..اميد وارم خرج دوا درمون زن و بچه اتون بشه

    • کاربر گوگل

      من استعلام گرفتم دومورد از خلافی برام نوشته دوبرگی،،درحالیکه اصلا تابحال جریمه نشدم که دوبرگی باشه و یه برگش رو بمن بدن
      اینها رحم ندارن ،،اصلا براشون مشکلات مردم مهم نیست فقط میخوان بودجه شونو تامین کنند،،ایشالا تقاص این ظلم‌ها وپول زور ها رو پس بدن

    • بی نام

      بابا یه خلافی میخوایم بگیریما دهنمون سرویس شد خدایی اصلا هیچی بالا نمیاد برتم

      پاسخ ها

      • آقاكثيرى مهرداد

        بنده عاز هستم از پرداخت جريمه در گير با بسيجى ها داشتم وچند بار چراق قرمز را رد كردم وسر گيجه داشتم

    • مهرداد آقاكثى رى من متعسفانه پى غم بر زمين شدم وروزمين روح هاى ارتشى ها آمدن در سرم بنده در لشگر ٨٨ زاهدان ساروان بودم وكارم بردن نيرو ومهمات وغذا به خط مقددم جبهه بود

      درارتش من داوطب رفتم ومن برادر سرهنگ تمام آقا كثيرى هستم ودرجبهه دوبار مجروح شدم ولى دنبال درجه ومقام نبودم وهيچ اقدامى براى مجروحييتم نكردم اون محمد رسول الله رب ما هست و٥٤ ساله كه از ١سالگى او بالاسرم بوده وبه من يك صد صفحه در مورد روح خدا خودا گفته يك صد صفحه در مورد رسم پيامبرى گفته ويك صد صفحه در مورد آخرزمان گفته يك صد صحفه در مورد آئين دين كلام گفته محمد رسول الله گفت اون عرب هاى سيد امام تورا كشتند وباروح ها بازى كردند وروحانى شدند انها دو دسته بودند يك دسته خوب بودند يك دسته مثل رهبر خوب نبودند وبالا سر مرده ها در قبرستانها مى رفتند وچك در گوش مرده مى زدن ومى گفتند ال امامى و على و جدى و مووكلى وهمه روح هاى آن باباهاى ما را بسر مى گرفتند أنها امام ما را گشتند واگر حرف م كه اول موت ومرده هست را از امام جدا كنى اما باقى مى ماند و اين اما را آخر غرب بگذارى مى شود غرء باما يعنى او عرب وحشى قر بوده باما اگر نقطه غرب را بردارى مى شود عربامامن هم از جد مادر پدرى وپدرمادرى وصل هستم به عرب ها اما ديكر تعصب امام ها و عرب ها را ندارم چون از چهل پشت در ايران جدم محمد رسول الله ص امده وديكر زبان او خودايم فارسى شده محمد به من گفت پدرت ١٣١٧ ما تنظيم كرديم به دنيا بيايد وتو را ١٣٤٣ چهل وسه به اضافه هفده مى شود شصت وتو صاحب زمان هستى وتو حرامزاده تر از خودت خودت هستى اگر نرى وظهور چاپ نكنى سوره هايى را كه به تو مهرداد وحى كرديم در وحى ديه وحيديه

    • مهرداد

      اينجانب مهرداداقاكثيرى سه بار در امين اباد بيمارستان راضى بسترى شدم وازطرف بسيجى هاى من را انجا بسترى كردن وضربه بسرم زدن من گاهى وقتها حواسم برت ميشه وچراق را رد مى كن يا بعضى وقتها حواسم به علاام نيست لطفاً مرا كه كارت ابى روانى دارم اصلاً جريمه نكنيد ممنونم وسپاسگذار

    • حمید

      سلام واقعا مسخره شده این اطلاع رسانی جریمه ها همش کشک ، پشمه اینقدر با اعصاب مردم بازی میکنن تا بری سراغ همون پلیس +10 بابت گرفتن خلافی

    • حرومزاده

      من ماشینم تعمیرگاه کلا همه چیش باز بوده بعد جریمه اومده توقف دوبله در میدان اصلی شهر همان ساعتی که نبودم.
      در اتوبان چند تا ماشین مدل بالا بالای ۱۳۰ تا میرفتن و سبقت میگرفتن همون لحضه من که سرعتم ۱۲۵ بود رو اوردن کنار جریمه کردن پراید رو ویگیرین سانتافه رو کاری ندارین؟؟
      در جهنم منتظر شما عزیزانی که جریمه میکنید هستم

    • محمد

      واقعا متاسفم برای قانون ایران که چندتا دزد وباکارکنان دزد نوشته واجرا میکنن
      چندروز پیش بایکی از افسرها رانندگی که دوست تشریف داریم هرکی با ماشین خودمون می رفتیم شهرخودمون که ایشون ازمن سبقت وباسرعت 140میرفت که ازمن جلو زده وجلوتر بهم زنگ زده زودتربیا من کنار همکارا وایستادم که دلیلش سرعت بالا بودکه جلوش رو گرفتن اونم بهشون گفته همکاریم که جریمه اش نکردن ولی بنده با سرعت 110میرفتم که جلوم رو گرفتن و150تومن جریمه ام کردن وگفتن بایستی 100حرکت کنی وبعدش حرکت وبه مقصدرسیدیم ورفیقمون بهم پوز خند میزنه ومیگه بایستی فرقی باشماها باشه..
      من ناراحت از جریمه نشدم فقط فکرمو از حرف رفیقم که گفته باشماها فرق میکنیم یعنی اینکه مجموعه ای هستش که ماعضوش نیستیم ومنبع درآمد اونایم..فقط یکی دقیقا برام تفسیرش کنه؟

    • مهرداد اقاكثيرى

      -٩٣٣٢١٩٧٦٤٦

    • مهرداد اقاكثيرى

      -٩٣٣٢١٩٧٦٤٦

    • مهرداد اقاكثيرى

      -٩٣٣٢١٩٧٦٤٦

    • محمد حسین

      سلام شماره بارکد کارت خودرو من 62916718میباشد خلافی من چقدراست

    • مهدی

      پلیس راهور شده مثل دزد سر گردنه به صغیر وکبیر هم رحم نمیکنه ,بخون سید الشهدا خدا ازشون نگذره که خون مردم رو میمکن

    • پویا

      به جای فرهنگ سازی درست رانندگی کردن و اصلاح کردن وضعیت جاده هاهمش دارن جیب ملت رو خالی میکنن.در حالی که میلیار ها میلیارد اختلاص و دزدی میشه ولی کسی پیگیر نمیشه....ایشالا که بدن به بیمارستان زن و بچه هاشون از بس جریمه زیاد میبندن به ملت..

    • محمدجاهدی

      خلافی پراید مدل 93سیفد سواری شماره مسلسل 61074351401 شاسی

    • محمدی

      کلیه پرسنل راهور دزد هستن به مردم زورشون نمیرسه به مردم فقط از پشت مینویسن بنده دوازده میلیون ریال خلافی دارم همشون دو برگی هست بس به انها اعتماد نکنین هر جا مامور باشد انجا شلوغی ترافیک هست همه پرسنل راهنمایی عقده ای هستن

    • یوسف

      کسی نیست خلافی اینارو بگیره از هر طرفی پول از طرفی جریمه برای پیام 350تومان خوشبحال پاکستانیا و افقانیا نه پول جریمه نه بیمه نه خلافی هیچجا پول نمیگرند نه عوارضی تو ایران جای نیست که پول ندی

    • مهدي

      اين دولت از همه چي پول در مياره

    • علی کاظمی

      ایران ۱۰ ۲۳۳ق ۱۷

    • ***

      همش خیانتو دزدی از مردمه

    • sajad

      من 3 ماهه گواهینامه رو قبول شدم،اما هنوز کارتشبرام صادر نشده،صدای اعتراضمو چجوری برسونم؟تازه وقتی هم که بیاد،3 ماه محدودیت داره،این چه وضعشه؟

    • شاهرخ

      مبلغ پیامک دریافتی خلافی خودرو به ریال هست یا تومان.
      تمنا دارم جواب بدید

      پاسخ ها

      • حسام

        به ریال

    • احمدرضاآیتی

      لیست جرایم راازپلیس +۱۰ گرفتم مقبول، ازراهور۱۲۰ گرفتم کاملامغایربا پلیس+۱۰ هست. میخوام بخشی ش رابپردازم نمیشه.

    • مجتبی دین محمدی

      ارسال خلافی خودرو از طریق پیامک

    • ماهور

      پیام ارسال کردم خیلی وقته چشم انتظار جوابشم
      اینور ۳۵۰ کم شد اونور هم ۲۰۰۰ تمن دادم پلیس+۱۰ از اونجا خلافی گرفتم شیر تو شیره

    • بهنام خلیلی سیلابی

      چاپ خلافی ماشین

    • سجاد

      سلام خسته نباشید کد پشت کارت هوشمند من 9 رقمیه به خاطر همین نمیشه وارد کرد باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین

    • اسعدصالحی راد

      گرفتن خلافی خودرو

    • صالح زابلی

      سلام هم وطنان عزیزم الهی که این پول جریمه ماها کوفت بشه براشون
      درد و بلا بشه به کسایی که این پول هارو می خورند و جاده هارو درست نمی کنند

    • بدون نام

      سلام هم وطنان عزیزم الهی که این پول جریمه ماها کوفت بشه براشون
      درد و بلا بشه به کسایی که این پول هارو می خورند و جاده هارو درست نمی کنند

    • حمید گودر زوند چگینی

      ماشین خلافی دارد

    • پژو ۴۰۵

      خلافی

    • امیرتوکلی شاکر

      پلاک های مناطق شمالی تهران ایران ۱۱وایران ۴۴وایران ۷۷مختص مناطق های ۱و۲و۳و۴و۵و۷و۸و۲۲پلاک های مناطق مرکزی تهران ایران ۲۲وایران ۵۵وایران ۸۸مختص مناطق های ۲و۶و۱۰و۱۱و۱۲پلاک های مناطق جنوبی تهران ایران ۳۳وایران ۶۶وایران ۹۹مختص مناطق های ۹و۱۳و۱۴و۱۵و۱۶و۱۷و۱۸و۱۹و۲۰و۲۱.فقط پلاک هایی که حروف ق دارندمثال ایران ۷۷ ق ایران ۸۸ ق ایران ۹۹ق مخصوص قلب ومرکزشهرتهران می باشد

    • محمود

      47660421

    • زینالعابدین مزرعه لی

      سلام من میخوام خلافی خودر خودمو بدونم از کدوم برنامه استفاده کنم تا پیداش کنم

    • بدون نام

      من پیامک به پلیس راهور میدم ۳۵۰ تومان ازم کسر میکنه ۴ روزه هنوز جواب خلافی نیامده گندشو در اوردین

    • بدون نام

      سلام ببخشید من 150000جریمه شدم از طریق پیامک برام ارسال شد ولی ریال یا تومان ذکر نشده بود خواستم بدونم که این جریمه ها ریال است یا تومان

      پاسخ ها

      • یلدا

        سلام ببخشید چطور پیامک جریمه فعال شده براتون تشکر

    • بدون نام

      دزدی و پشت سر آن اختلاس ظلم پایدار نیست

    • بهزاد

      برای چرا پیامک خلافی به شمارم نمیاد باید چکار کنم تا خلافیم به روز پیامک بیاد اینجوری روی هم جمع نشه؟

    • بی نان

      سلام دوستان.من هم ایرانیم وایران زندگی میکنم.شغل ازاد بادرآمدکمی دارم.خدایی ازکسی هم دفاع نمیکنم.تمام مشکلات راهم چشیده ام..ولی کمی فکرکنید ببینید افراد دزد ونامرد که میگیدمگه ازخود مانیستن.مگه ازکشوردیگه ای اومدن..نه عزیزانم...ماایرانیهاکلاآدمهای بیرحمی هستیم.وهر
      مآمور یا خدمتکاری که میبینیم یکی ازخودمونه..پس باید من از خودم انتقادکنم،خودم انسانیت وشخصیتم رو درست کنم.. چون هرکسی داره خیانت میکنه حتمااز ماایرانیهاست. البته درستکارهم زیاده.

    • پیمان

      عجب برنامه ای طراحی کردین مثلا یکی بخواد جریمشو پرداخت کنه شناسه پرداخت از هوا میگیره پرداخت کنه مفهوم این برنامه خیلی مزخرفه.پشیمون شدم اصلا پیامکو حیف کردم.

    • یلدا

      سلام خسته نباشید وقتی جریمه می شیم چطور بفهمیم پیامک نمی یاد چکار کنیم که پیامک فعال بشه تشکر

    • ۲۰۶rc

      چرا پس پیامک نمیاد دوتا ماشینم پشت هم زدم

    • بدون نام

      واقعاازپشت سرروزسیزده داشتم ازاین برروستاآمدم داخل روستاکمربندخودم تنهابودم 60هزارجریمه کرده اونم باماشین یگان ویزه بودنگه نداشت عجب راهی پول درمی یارندحرام می خورند،

    • حامد

      برای من 2500000خلافي باپيامک اومد آیا به رياله ياتومان?

    • مجید

      سلام برای من 600000 خلافی با پیامک اومده از من متور سکلیت است آیا به تومان است یا ریال لطفا جواب بدین

    • همایون

      به هزاران طریق جیبشون و پر میکنن. امیدوارم از گلوتن نره پایین. خرج دوا دکتر کنید انشالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج