اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۰۹۱۵
۴ نظر
۴۵۴۸۶۷۱
۴ نظر
۴۵۴۸۶۷۱
پ

فال روزانه اختصاصی برترین‌ها | فال امروز

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فال امروز | Daily Omen

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲.۱۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید با اتفاق ناگواری روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق، کشتی زندگی شما را از ساحل آرزوهای‌تان دور کند. در انتهای اردیبهشت امسال با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به بهانه‌ی برای گسترش دامنه دوستان‌تان تبدیل کنید. به خرداد که رسیدید، چشم از دارایی‌های‌تان بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. اَمرداد امسال زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه شرایطی برای سفر مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. مشکلی حقوقی راه شما را در شهریور امسال سد می‌کند. در برابر این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. به مهر که رسیدید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. در آذر امسال چشم از سلامت خود بر ندارید، در این ماه احتیاط بیماری شما بسیار است. به اسفند که رسیدید، تغییر مهمی در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد، با این حال غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید همه چیز در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد.سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و در رویارویی با مشکلات زانوی غم به بغل نگیرید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیبتان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.   مدتی است که احساس تنهایی می‌‌کنید و غصه‌ای به جان شما نشسته است. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند. در آینده‌ای بسیار نزدیک تنهایی شما به پایان می‌نشیند و همدمی برای هم‌صحبتی پیدا می‌کنید. زندگی را به اطرافیان سخت‌ نگیرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که هوای‌شان را دارید. انسان مهربانی هستید وحرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دستتان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

نیازی نیست نگران سلامتی‌تان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید و به فکر روز مبادا باشید. بیش‌از حد با کار و تلاش خودتان را خسته نکنید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان، آرامش پیدا کنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. ایده‌ای برای انجام کاری خلاقانه به ذهنتان می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و با انجام آن دستاوردهای تازه‌ای به کارنامه موفقیتهای خود اضافه کنید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  روز شلوغی را در پیش دارید، اما غم به دل خود راه ندهید زیرا در انتهای شب به آرامش می‌رسید و تمامی کارهای شما به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

دعای فردی عابد و سالک پشت‌ سر شماست و امروز از دعای خیر این فرد بی‌نصیب نخواهید ماند. از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول اوضاع مالیتان را سروسامان بخشید.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. مشکلی راه شما را سد می‌کند. اجازه ندهید این مشکل شما را از هدف‌هایتان دور نگه دارد. برای حل آن از افراد باتجربه کمک بگیرید و گرفتاری‌ها را پشت سر بگذارید.  با افرادی که اهمیتی به وقت و زمان نمی‌دهند رفاقت نکنید، چرا که دوستی با این افراد، زمینه اتلاف وقت را برای شما به دنبال دارد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

فکر به چیزهای منفی را کنار بگذارید و با مثبت‌گرایی، روحیه‌تان را تقویت کنید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد.  غصه‌های خود را با کسی درمیان نمی‌گذارید و کسی را محرم راز خود نمی‌دانید، با این روش‌ کاری از پیش نمی‌برید و بهتر است که سنگ‌صبوری پیدا کنید و بار غم‌ها و نگرانی‌ها را زمین بگذارید.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و چشمتان به به جمال دلبری خوش‌قدوبالا می‌افتد و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. همکاران در محل‌کار یا اعضای فامیل در منزل امروز حسابی وقت شما را می‌گیرند و مجبور می‌شوید فرصت زیادی از روز را با آنها سر کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌ زندگی‌تان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

 روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام ‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.  امروز بخت با شما یار است و گشایشی در کارها ایجاد می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و گره‌ از مشکلات باز کنید. بین شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌ زندگی‌تان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید.  حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطرافتان باشید. در غیر این صورت با اتفاق ناگواری روبه‌رو خواهید شد و روزتان خراب می‌شود.  کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام آن  را ندارید و انجام این کار را پشت گوش میندازید، این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

کارهای زیادی باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمامی کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. اهمیت زیادی به سلامت خود می‌دهید و مواظب جسم و جان خود هستید، این روحیه را ادامه دهید و به خطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیداست. به فکر افزایش درآمد هستید اما بیگدار به آب نزنید. در غیر این‌صورت پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را در یک چشم‌به‌هم‌زدن از است خواهید داد.   زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. سفری دورودراز انجام داده‌اید و حسابی خسته هستید. با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا خستگی شما به‌سرعت برطرف می‌شود و خاطره‌هایی ماندگار از این سفر برای شما باقی می‌ماند. مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار همسر یا عشق‌ زندگی‌تان بنشینید و عاشقی کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار عشق‌ زندگی‌تان پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. قصد انجام معامله‌ای دارید، اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند.  روحیه خلاقی دارید، اما مدتی است که از خلاقیت دست کشیده‌اید و مانند سابق ایده‌پردازی نمی‌کنید. در آینده‌ای نزدیک فکری خلاقا‌نه به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و از خلاقیت خود نهایت بهره را ببرید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد می‌شود. نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

نگرانی‌ها را کنار بگذارید و روز را بدون اضطراب ادامه دهید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقد قراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید.  عشقی غیرمنتظره در انتظار شماست و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. ایده‌های بکری به ذهن‌تان خطور خواهد کرد. این ایده را به هر قیمتی که شده اجرا کنید و مطمئن باشید انجام آن، دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت. فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید. این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید. مشکلی سر راه شما سبز می‌شود. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از افراد باتجربه کمک بگیرید. یکی از آشنایان که فکر می‌کنید دوست‌دار شماست، نقشه‌های شومی برایتان کشیده و با دوستی و محبت به شما نزدیک شده تا رابطه میان شما و یکی از اعضای خانوده یا دوستان را خراب کند. اجازه ندهید شرایط برای نقشه‌های پلید این فرد مهیا شود و در اولین فرصت حق این فرد را که نمک شما را خورده و نمکدان شکسته‌ را کف دستش بگذارید.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

 یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. انسان‌ زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما مزد این زحمت را تاکنون دریافت نکرده‌اید و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. کدورت‌ و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد امروز از بین می‌رود.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

در قضاوت‌های خود شرایط افراد را در نظر نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا اطرافیان زیر تیغ تیز و ناعادلانه قضاوت‌های شما قرار بگیرند. قبل از اینکه این رویکرد ناراحتی اطرافیان را به دنبال داشته باشد، قضاوت‌های ناعادلانه را کنار بگذارید و قبل‌ از هرگونه اظهار نظری در خصوص رفتار دیگران، شرایط آنها را در نظر بگیرید. تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید و احتمال اشتباه شما در این تصمیم وجود دارد، در نتیجه حواستان را حسابی جمع کنید و پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، تصمیمی بگیرید که خیر و صلاح شما و اطرافیان را تضمین کند. سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و یکی از آرزوهای‌ دیرینه‌تان برآورده می‌شود. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.     هنرهای زیادی دارید، اما اطرافیان از هنرهای شما بی‌خبرند. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. هنرهای خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید.   فردی چشم دیدن خوشی شما را ندارد و می‌خواهد رابطه عاشقانه‌ای که با همسر یا  عشق ‌زندگی‌تان دارید را خراب کند. این فرد را هر چه سریع‌تر پیدا کنید و حسابش را کف دستش بگذارید.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. عزم کرده‌اید تا پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌‌اید را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، این سرمایه‌گذاری هیچ اشکالی ندارد و روز خوبی را برای افزایش درآمد انتخاب کرده‌اید، اما در جریان باشید که این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به دنبال ندارد، ولی اگر صبر و تلاش بیشتری به خرج دهید، در دراز مدت سود سرشاری از این سرمایه‌گذاری خواهید برد. برای انجام کارهای منزل آستین بالا بزنید و به اعضای خانواده ثابت کنید از هر فرصتی برای کمک به آنها بهره می‌گیرید.  حس‌‌و‌حال زیادی برای عاشقی دارید و برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کشیده‌اید. این برنامه را عملی کنید و محبت بی‌پایان خود را به پای عشق ‌زندگی‌تان بریزید. کار مهمی در گذشته انجام داده‌اید، اما این کار به اندازه‌ای که انتظار داشته‌اید در نظر اطرافیان جلوه نکرده است. امروز ورق بر می‌گردد و دوستان و آشنایان به اهمیت کارهای شما پی می‌برند.  به تنهایی تصمیم نگیرید و برای شروع تجارت و کارهای مهم، نظر افراد با تجربه را جویا شوید. انسان پرحرفی هستید و همیشه اطرافیان را با پرگویی و صحبت‌های بی‌جا ناراحت می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه باعث شود دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند، پرحرفی را کنار بگذارید و همیشه کم و گزینه بگویید. محبت بی‌پایانی به اطرافیان دارید؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کنید و چنین رفتاری باعث شده اطرافیان به این فکر بیفتند که آن‌ها را مانند سابق دوست ندارید. این رویکرد را تغییر دهید و با محبت به دوستان و آشنایان، به آن‌ها ثابت کنید که از صمیم قلب دوستشان دارید.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

 فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا دست اهل منزل را بگیرید و آنها را برای شام بیرون دعوت کنید و در کنار یکدیگر حسابی خوش بگذرانید.  خرج هنگفتی روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق ممکن است در نگاه اول ناراحت‌کننده به‌نظر برسد، با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. فرصت بیشتری را به خودتان اختصاص دهید و یشتر از همیشه به فکر سلامتیتان باشید. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کارهای مهم زندگی غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      گرجستان جون دارم میام

    • نرگس

      عالی بود
      ممنون

    • اسما

      نی نی دارمیشویم یانه

    • بی نام

      سلامامیدوارم که فال های برترین ها حقیقت داشته باشه البته من ک فقط فال هاشو می خونم نه چیز دیگه ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج