اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۰۰۷۳۹
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

توضیحات درباره اعتراض به اعتبارنامه تاجگردون

سخنگوی شعبه ۱۲ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات چند نماینده به اعتبارنامه منتخب گچساران گفت که این شعبه در همین رابطه مکاتبه‌ای را با شورای نگهبان کرده و منتظر اعلام شورای نگهبان است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شعبه ۱۲ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات چند نماینده به اعتبارنامه منتخب گچساران گفت که این شعبه در همین رابطه مکاتبه‌ای را با شورای نگهبان کرده و منتظر اعلام شورای نگهبان است.

محمد علیپور اظهار کرد: از کلیه نمایندگانی که اعتبارنامه‌شان به شعبه ۱۲ ارجاع شده بود تنها در یک مورد چند نماینده اعتراضی در خصوص اعتبارنامه جناب آقای تاج‌گردون داشتند، بعضی می‌خواهند این موضوع را به نوعی برجسته کنند و در فضای مجازی به آن دامن می‌زنند در حالی که این یک مساله‌ عادی است. در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی هم قید شده که هر نماینده می‌تواند به اعتبارنامه نماینده‌ای اعتراض کند.

وی اظهار کرد: ملاک عمل ما این است که اگر چنانچه بعد از اعلام صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان مدارک جدیدی در خصوص هر کدام از منتخبین به دست بیاید در شعبه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. در مورد آقای تاج گردون هم همین اتفاق افتاد. آقایانی که مدارکی داشتند آن را به شعبه تحویل دادند و شعبه هم برابر آیین‌نامه مدارک را عینا به شورای نگهبان داده و آنها باید اعلام کنند که آیا به این مدارک رسیدگی کرده‌اند یا موارد جدیدی است.

علیپور اضافه کرد: ما بعد از اعلام نظر شورای نگهبان پنج روز فرصت داریم که در خصوص آقای تاج گردون اظهارنظر کنیم. اگر نظر شعبه مبنی بر تایید اعتبارنامه باشد گزارش در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت و اعتبارنامه تصویب می‌شود و در غیر این صورت موضوع به کمیسیون تحقیق ارجاع خواهد شد و روال خود را طی خواهد کرد تا در صحن علنی مطرح شود.

وی در پایان اضافه کرد: بعضی‌ها می‌گویند تهدید شدیم اما واقعیت این است که شعبه به این مسائل هیچ توجهی ندارد و به وظیفه خود طبق آیین‌نامه عمل می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد جواد

      امیدواریم مشکلی در این شهرستان پیش نیاد''من

      پاسخ ها

      • یاشار سلطانی

        یاشار سلطانی

      • بدون نام

        به نظرت وقتی یک نفر نامزد میشه و بعد از طرف شورای نگهبان صلاحیتش تایید میشه بعد مردم هم با رای بالا بهش رای میدهند بعد اینجوری میشه ممکنه که مشکلی پیش نیاد؟

    • بدون نام

      پس تهدید برای چیست

    • بدون نام

      اینها فقط میخوان رسانه ای کنن که بهره برداری سیاسی کنن کار رقباست

    • بدون نام

      مردمیترین نماینده مجلس همینه اینم برنمیتابید؟

    • علی

      امیدواریم که حق به حقدار برسه و اگه تخلفی تاثیرگذار در انتخابات داشته باید اعتبارنامه اش رد بشه البته شاید چنین اعمالی از سایر نمایندگان نیز سر زده باشه که فعلا مخفیه که باید بر اونها هم رسیدگی بشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ان حرکاتی که حین تبلیغ انتخابات ایشان انجام شد پس لرزه هم دارد و در شان یک نماینده نبود

    • بدون نام

      حیف شدنبایدآقای تاجگردون بزرگوار ثبت نام می کرد

    • حبیب الله براتی

      آقا تاجگردونی که پاکه چه منتی به تحقیق شعبه وچه نیازی به طرف داران دغل دوستانی که اسلحه وتحدیدداعشی منش ایران و خانه ملت جای ایحرفا نیست پاکی رزمنده ثابت بشه عزیز تره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج