adexo3
۱۰۰۵۱۸۸
۱۲ نظر
۵۰۱۳
۱۲ نظر
۵۰۱۳
پ

العامری: عراق کمک‌های ایران را فراموش نمی‌کند

«هادی العامری» رییس ائتلاف الفتح گفت که مردم عراق همکاری منطقه‌ای و بین المللی به ویژه کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در نبرد علیه داعش را فراموش نمی‌کنند.

ایرنا: «هادی العامری» رییس ائتلاف الفتح گفت که مردم عراق همکاری منطقه‌ای و بین المللی به ویژه کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در نبرد علیه داعش را فراموش نمی‌کنند.

العامری روز شنبه به مناسبت سالروز فرمان جهاد کفایی مرجعیت عالی دینی عراق آیت الله سیستانی مبنی بر تشکیل الحشد الشعبی اظهار کرد که اگر فتوای مرجعیت در نبرد با داعش نبود، عراق همچنان در صدر اخبار بود.
به گزارش«المستقله»، وی افزود: پاسخ مثبت مردم عزیز و سخاوتمند به فتوای مرجعیت و عجله جوانان مبارز عراقی برای جهاد علیه داعش همگان را شگفت زده کرد و این باعث شد توطئه بزرگی که عراق را هدف قرار داده بود با شکست مواجه کند.

العامری: عراق کمک‌های ایران را فراموش نمی‌کند

رییس ائتلاف الفتح یادآور شد: جناح‌های مقاومت اسلامی همه نقش مهمی در سازماندهی، آموزش، تشکیل و مدیریت این همه داوطلب مردمی داشتند و وجود و حضور آنها بهترین سرمایه گذاری در نبرد علیه تروریسم بود.
العامری اظهار کرد که همه قشرها و جامعه عراق به ویژه پزشکان، استادان دانشگاه، خادمان و دوستداران حسینی در عرصه جهاد حضوری ممتاز و پر افتخار داشتند و ما به این نبرد افتخار می‌کنیم.

وی گفت: ما همچنین همکاری منطقه‌ای و بین المللی در حمایت از عراق در این نبرد را فراموش نمی‌کنیم به خصوص جمهوری اسلامی ایران که از همان لحظه نخست در نبرد مقدس مردم عراق علیه داعش ایستاد و این حمایت تأثیر بسیاری در شکست تروریسم داشت.

امروز شنبه ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد ۹۹) مصادف با ششمین سال صدور فتوای تاریخی جهاد کفایی آیت الله سیستانی علیه گروه تروریستی داعش است که به موجب آن تشکیلات مردمی الحشد الشعبی برای سازماندهی میلیون ها داوطلب عراقی مبارزه با داعش شکل گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      مفت خور پولشو بده فراموش نمیکنه چیه ؟؟

    • 5757

      باید هم یادتان نرود....ملت ایران بخاطر همین کمکهایی که حکومت به شما کرد به خاک سیاه نشسته

    • بدون نام

      یعنی دوباره هم رد کن بیاد

    • بی نشان

      مردم ایران هم بمب باران زمان جنگ و تجاوزات عراقیها را فراموش نمیکنند..چه ان زمان چه حال

    • بدون نام

      دیدیم که با اجبار ویزا برای جانشین سردار سلیمانی از طرف دولت، واز طرف مردم کشور دوست وبرادر عراق با آتش زدن سفارت و پرچم کشورمان وتوهین به ایرانیان چگونه تشکر کردند و فراموش نکردند کمک ها را، همانطور که من برادر 20 ساله خودم را که سال63 در جنگ شهید شد را فراموش نمیکنم چرا که دیدم واز اهواز تکان نخوردیم و وقتی آبادان و خرمشهر سقوط کردند دیگر به آب و آتش می‌زدند جوان‌ها که ناموس و وطنمان در امان باشد وحالا امثال العامري که فیلم یکی از کمک‌های تبلیغاتی و دلاری که در مرز توقیف شد را دیدیم فقط و خیلی بیشتر را نه دیدیم ونه شنیدیم. ولی آخرش خواهید دید که ذاتشان را بارها نشان داده اند وما خود را به نفهمی زدیم.

    • سرباز ولایت

      مردم عراق باید یادشان نرفته باشد زمانی که داعش و النصره و سایر گروههای وهابی و تکفیری سرسپرده آمریکایی ها و شیخ نشین ها ی عربی تا بن دندان مسلح بیش از هشتاد در صد عراق رو اشغال کردند و بغداد رو محاصره قرار گرفته بود ملت بزرگ ایران و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به کمک مردم عراق رفتند و عراق رو اشغال شده رو نجات دادند و ایران بود وتوانست داعش رو شکست بدهد و اگر حاج قاسم سلیمانی نبود داعش تمام شهرهای کردنشین رو اشغال کرده بود و عراقی ها هر کاری بکنند نمیتوانند محبت های ملت بزرگ ایران رو جوابگو باشند

    • محمد

      یه روز ما را با جنگ به خاک سیاه کشیدند
      امروز با صلح و دوستی
      خدایا نمی دانم چه بگویم
      خدایا تو خود ما مردم را از فلاکت نجات
      بده بحق همه خوبان درگاهت

    • بازنشسته

      اگر فراموش نکردین ..چرا با دشمن ایران بستید و الان دارین فرمانهایش رااجرا میکنید ..لعنت به خاکتون لعنت به آدم فروشیتون ..بهترین عزیز وبهترین سردار و بهترین مرد نترس مقاومتمان را درفرودگاه بغدادتان از ما گرفتین ..حالا دارین .امر ترامپ شرابخواررا اجرا میکنین

    • عدالت

      واقعا پس چرا راننده های ایرانی رو تو عراق کتک می زنن و شما کاری نمی کنید

    • بدون نام

      ما که راضی نیستیم شما ها جوونای مثل گل ما رو پر پر کردین اگه از مردم نظر سنجی کنید میفهمید که شما منفور ترین هستید

    • بهروز

      ببینیم در اینده قدرشناسی کشور همسایه برای جبران خدمات ایران چگونه صورت میگیره

    • بدون نام

      فراموش میکند خوووبم فراموش میکند چرا ایران با این همه فقیر باید همش کمک کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج