۱۰۰۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

از Samsung Sens Series ۹ تا Nintendo Wii U

خلاقیت های آینده در بازار دیجیتال

مروری کوتاه خواهیم داشت بر محصولاتی که در آینده‌ نزدیک به بازار دیجیتال عرضه خواهند شد./ همانند بسیاری از قسمت‌های بازار، سونی در این بخش نیز حضور پررنگی دارد.

خلاقیت های آینده در بازار دیجیتال


خلاقیت های آینده در بازار دیجیتال

Sony NWZ-W۲۶۰

اوج خلاقیت

همانند بسیاری از قسمت‌های بازار، سونی در این بخش نیز حضور پررنگی دارد. NWZ-W260 جدیدترین پخش کننده این شرکت و آخرین عضو از خانواده W است که به گفته مسئولان آن، اندازه‌ای تنها حدود یک‌سوم مدل‌های پیشین دارد. این پخش کننده در واقع دو گوشی متصل به هم است که یک MP3 Player درون هر کدام از آن‌ها تعبیه شده است. گفته می‌شود این هدست در برابر نفوذ آب هم مقاومت می‌کند. NWZ-W260 در رنگ‌های مشکی یا سفید و در دو نسخه 2 و 4 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.


خلاقیت های آینده در بازار دیجیتال

Sony SLT-A77

نهایت کیفیت

پس از ۴ سال انتظار، سونی بار دیگر به بخش نیمه‌حرفه‌ای‌های بازار DSLR بازگشت. دوربین جدید این شرکت به سنسوری ۲۴ مگاپیکسل از نوع CMOS مجهز است که می‌تواند تا ۱۲ عکس را به صورت پیاپی در هر ثانیه ثبت کند. این محصول از سنسور فوکوس خودکار ۱۹ نقطه‌ای بهره می‌برد و استفاده هوشمندانه از آن سبب می‌شود تا A۷۷ قادر به پیگیری اشیا در حال حرکت باشد. از دیگر توانمندی‌های آن می‌توان ضبط ویدئویی fullHD، قابلیت HDR، گیرنده GPS، ISO ۱۶۰۰۰، پردازنده تصاویر BIONZ، فناوریExmor سونی و دوام بالای باتری را نام برد.


خلاقیت های آینده در بازار دیجیتال

Samsung Sens Series 9

باریک و جذاب

شرکت سامسونگ به زودی لپ‌تاپی زیبا و باریک با نام Samsung Sens Series ۹ را به بازار عرضه می‌کند که نخستین بار در CES ۲۰۱۱ شاهد به نمایش گذاشته شدن آن بودیم. این لپ‌تاپ فوق‌باریک تنها ۹/۱۵ میلی‌متر ضخامت دارد و با آلیاژی خاص از آلومینیوم با استحکام بالا ساخته شده است. از جمله مشخصات آن می‌توان به مجهز بودن به سیستم‌عامل Windows ۷، پردازنده Intel Core i۵، صفحه‌نمایش ۱۳ اینچ، ۴ گیگابایت RAM، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD، بلوتوث ۳.۰، پورت‌های USB ۳.۰، باتری ۶ سلولی، تراشه گرافیک Intel HD و پورت microHDMI اشاره کرد. این محصول ابتدا در کره و سپس به ترتیب در آمریکا، اروپا و سایر نقاط دنیا در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


خلاقیت های آینده در بازار دیجیتال

Asus Eee pad Slider EP102

محصولی متفاوت

ایسوس از جمله شرکت‌های فعال در زمینه تولید تبلت‌ به شمار می‌رود. سری Eee آن میان کاربران محبوبیت پیدا کرده است. عضو جدید این خانواده Eee pad Slider EP۱۰۲ نام دارد که از پردازنده دوهسته‌ای Nvidia Tegra ۲ با فرکانس یک گیگاهرتز، یک گیگابایت RAM و صفحه‌نمایش لمسی و خازنی ۱۰ اینچ با پشتیبانی از رزولوشن ۸۰۰ x ۱۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد. صفحه‌کلید QWERTY و کشویی این محصول را از رقبایش متمایز می‌کند. از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین ۵ مگاپیکسل، پورت mini HDMI، سنسور شتاب‌سنج، وب‌کم و بهره‌گیری از سیستم‌عامل آندروید اشاره کرد.


خلاقیت های آینده در بازار دیجیتال

Nintendo Wii U؛ پایان انتظار

نینتندو به تازگی جدیدترین کنسول بازی خانگی خود را رونمایی کرده است. این محصول Wii U نام دارد و از قابلیت‌های گرافیکی HD برخوردار است که هواداران نینتندو مدت‌ها انتظار آن را می‌کشیدند. کنسول فوق هم‌چنین به کنترلری با صفحه‌نمایش لمسی ۲/۶ اینچ مجهز است. نینتندو اعلام کرده است که Wii U با لوازم جانبی عرضه شده برای دیگر کنسول‌های خود نیز سازگار است و کاربران می‌توانند با خیال راحت از آن‌ها بهره بگیرند. کنترلر این کنسول از سنسورهای ژیرو و شتاب‌سنج، میکروفن، اسپیکر و دوربین برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های کنسول جدید نینتندو می‌توان به امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی آن با استفاده از کارت‌های حافظه microSD اشاره کرد.


خلاقیت های آینده در بازار دیجیتال

A-DATA NH13

زیبا و مقاوم

ADATA که یکی از اصلی‌ترین سازندگان ماژول‌های DRAM و فلش‌های NAND است، در عرصه تولید هارددیسک‌های اکسترنال هم حضور نسبتا فعالی دارد. محصول جدید این شرکت NH۱۳ خوانده می‌‌شود که با بهره‌گیری از پورت USB ۳.۰ می‌تواند نیازهای کاربران حرفه‌ای را هم برطرف کند. طراحی زیبا و تنوع رنگ در کنار وزن اندک و هم‌چنین بهره‌گیری از پوشش ضدخش در ساخت NH۱۳ سبب می‌شوند که این ‌‌هارددیسک انتخاب جذابی برای بسیاری از کاربران باشد. محصول یاد شده در دو حجم ۵۰۰ و ۷۵۰ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.


خلاقیت های آینده در بازار دیجیتال

JVC GY-HM710U ProHD

کیفیت بالا با هزینه‌ای اندک

JVC نامی ‌شناخته شده در دنیای دوربین‌های فیلم‌برداری است. جدیدترین محصول شرکت فوق در این زمینه GY-HM۷۱۰U است که انتخابی کم‌هزینه برای مستندسازها، مقاصد آموزشی و پوشش دادن رویدادهای کوچک به شمار می‌رود. HM۷۱۰U از قابلیت ضبط تصاویر FullHD برخوردار است و از همان سیستم پردازشی بهره می‌برد که در مدل‌های قبلی به کار گرفته شده بود. Pre Rec نیز امکان ذخیره چندین ثانیه از ویدئوی ضبط شده را در حافظه نهان و پرسرعت این دوربین فراهم می‌آورد. به این ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که لحظات به یاد ماندنی زندگی‌تان از دست نمی‌رود.


خلاقیت های آینده در بازار دیجیتال

LG V300 All in One PC

زیبا و سریع

ال‌جی از نخستین All in One PC خود که صفحه‌نمایش‌ FPR - مورد استفاده در تلویزیون‌های سه‌بعدی - دارد، رونمایی کرده است. V۳۰۰ که با همکاری اینتل به بازار عرضه می‌شود از قابلیت‌هایی چون نسل دوم پردازنده‌های Core i۳، i۵ و یا i۷، صفحه‌نمایش ۲۳ اینچ با زاویه دید ۱۷۸ درجه و کیفیت تصاویر فوق‌العاده همراه با امکان نمایش تصاویر سه‌بعدی، حداکثر ۸ گیگابایت RAM، کارت گرافیک AMD Radeon HD ۶۶۵۰M، Wi-Fi با پشتیبانی از DLNA و ‌هارددیسک ۷۵۰ گیگابایت برخوردار است. طراحی ساده و زیبای این محصول نیز آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند. V۳۰۰ در بازار کره جنوبی عرضه شده است اما برای عرضه آن در بازارهای جهانی هنوز باید انتظار بکشیم.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

خلاقیت های آینده در بازار دیجیتال


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج