۱۰۱۵۴۱۱
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

شبکه سه پرمخاطب‌ترین شبکه شد

طبق اعلام نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در بهار ۹۹، شبکه سه سیما پر مخاطب ترین شبکه تلویزیونی در این فصل از سال بوده است.

خبرگزاری فارس: بر اساس اعلام نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه از مخاطبان سیما در بهار امسال، ۸۰٫۲ درصد مردم بیننده برنامه‌های مختلف سیما بوده‌اند که در مقایسه با بهار ۹۸، تعداد بینندگان ۳٫۸ درصد رشد داشته است. در میان شبکه‌های مختلف، شبکه سه سیما با ۵۱٫۸ درصد مخاطب در رتبه اول شبکه‌ها قرارگرفته و بعدازآن شبکه یک سیما با ۴۹٫۱ درصد، شبکه خبر معاونت سیاسی با ۴۵٫۲ درصد و شبکه آی‌فیلم معاونت برون‌مرزی با ۴۳٫۱ درصد در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

بر این اساس شبکه خبر معاونت سیاسی با ۱۴٫۴ درصد رشد نسبت به میزان بیننده در فصل بهار ۹۸ در صدر شبکه‌های تلویزیونی از منظر رشد مخاطب قرار گرفت. بعد از شبکه خبر، شبکه‌های مستند، سلامت، قرآن و معارف، نمایش و یک سیما به ترتیب با ۱۰، ۸٫۱، ۷٫۷، ۶٫۶ و ۵٫۱ درصد رشد نسبت به بهار ۹۸ در رتبه‌های دوم تا ششم قرار گرفتند.

بر اساس این نظرسنجی «بینندگان» سیما، به‌طور میانگین سه ساعت و ۳۰ دقیقه پای برنامه‌های تلویزیون نشسته‌اند که این رقم نسبت به بهار سال گذشته هشت دقیقه افزایش داشته است. در بهار ۹۸ میانگین تماشای تلویزیون در بین «بینندگان» دو ساعت و ۲۲ دقیقه بود.

در همین حال، در بهار امسال ۲۵٫۲ درصد بینندگان در شبانه‌روز «پنج ساعت و بیشتر» تلویزیون تماشا کرده‌اند که این آمار نسبت به پارسال ۲٫۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، پربیننده‌ترین ساعت در شبانه‌روز برای تماشای تلویزیون در بهار ۹۹ و ۹۸ ساعت ۲۱ تا ۲۲ بوده است، با این تفاوت که در بهار ۹۹ به میزان بینندگان ۸٫۶ درصد افزوده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتمن از بین خانواده خودشون گرفتن

      پاسخ ها

      • کامران

        خانواده خودشون هم عمرا این برنامه های مزخرف رو ببینند . حال آدم بهم میخوره از بس دروغ و تظاهر می کنند

    • مهران

      بخدا من شبکه های ایران رو فقط واسه فوتبال لیگ داخلی می بینم بین دو نیمه فوتبال رو هم از شبکه های داخلی خارج میشوم .هرگز به جز اون شبکه های تلویزیونی ایران رو نمی بینم از بس دروغ و مزخرف تحویل میدهند . حال آدم بهم میخوره.

    • بدون نام

      بازم دروغ آخه کی شبکه های ایران را میبینه؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج