۱۰۱۷۷۴۹
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

ترامپ: بایدن آمریکا را ویران خواهد کرد

در ادامه حملات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به یکدیگر، دونالدترامپ یکشنبه شب گفت: جوبایدن صلاحیت رهبری آمریکا را ندارد.

خبرگزاری ایرنا: در ادامه حملات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به یکدیگر، دونالدترامپ یکشنبه شب گفت: جوبایدن صلاحیت رهبری آمریکا را ندارد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، به رغم انتشار نظرسنجی‌های آخر هفته در مورد پیشی گرفتن بایدن از ترامپ به علت ضعف مدیریتی وی در مهار ویروس کرونا در آمریکا، ترامپ طی سخنانی به شدت به بایدن حمله کرد و گفت وی شایستگی رهبری کشور را ندارد.

ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اظهار کرد: اگر بایدن در انتخابات ماه نوامبر (آبان) پیروز شود، کشور را ویران خواهد کرد.

رییس جمهوری امریکا در حالی به حملات خود علیه بایدن رقیب اصلی خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ادامه می‌دهد که هم اکنون دولت وی با چالش‌هایی از جمله شیوع شدید ویروس کرونا، اعتراضات مردم ایالت‌های مختلف آمریکا به نژادپرستی، نابسامانی اقتصادی و ضعف در مهار بحران بیماری ویروس کرونا پس از ۵۲ روز همچنان ادامه دارد.

ترامپ در سخنانی برای ترساندن مردم آمریکا گفت: اگر بایدن پیروز انتخابات شود مالیات را سه برابر می‌کند، پلیس را خلع سلاح می‌کند و حتی به فعالیت‌های مذهب در کشور پایان می‌دهد.

حملات ترامپ در حالی به رقیب دموکرات صورت می‌گیرد که بایدن یکشنبه شب با انتقاد از ضعف مدیریتی ترامپ در مهار ویروس کرونا نوشت: ترامپ ملت آمریکا را ناکام و سرافکنده کرد.

بایدن در پیامی توییتری افزود: حقیقت سخت این است که نباید اینقدر بد می‌شد اما ترامپ، کارشناسان را نادیده گرفت و از اقدام عملی خودداری کرد. وی ملت ما را سرافکنده کرد.

بایدن در ادامه نموداری از آمار کشورهای جهان در شمار مبتلایان به ویروس کرونا را به تصویر می‌کشد که نشان می‌دهد آمریکا در طول چهار ماه گذشته چگونه از رتبه هفتم به رتبه اول در داشتن بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا تبدیل می‌شود.

به اعتقاد بایدن، قرارگرفتن آمریکا در رتبه اول بیشترین آمار مبتلایان به کرونا نتیجه سیاست‌های لجوجانه ترامپ در گوش نکردن به سخنان کارشناساس بهداشتی در مورد شیوع کرونا بوده است.

با ادامه شیوع ویروس کرونا در آمریکا تعداد کل مبتلایان گزارش شده در این کشور به بیش از سه میلیون و ۸۶۰ هزار نفر رسیده و در حال حاضر این کشور دارای بیشترین تعداد بیماران مبتلا به کرونا در جهان است.

شمار مرگ و میر آمریکا نیز به علت ویروس کرونا به بیش از ۱۴۳ هزار نفر رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ قطعا رییس جمهور میشه.چون به نظر من ترامپ همون سفیانی هست

    • علیرضا

      ترامپ یا هرکی دیگه بیاد اگه دولت نشسته ومنتظره بگم دلار 26 هزار تومان مردم نابود کرد تو که نمیتونستی مملکت اداره کنی چرا با دروغ وکیلد امدی چنان رونق اقتصادی که تو واقای جهانگیری میگفتید این بود

    • بدون نام

      ترامپ برای کشورش یه وطن پرست واقعی
      شاید برای ایران توب نباشه اما برای مردمش عالیه

    • بدون نام

      ترامپ دیوانه ست به خدا

    • بدون نام

      با آمدن این مرد ب کاخ سفید اخلاق انسانیت دمکراسی حقوق بشر. نوع دوستی در آمریکا از بین رفت سیستم بی رحم سرمایه‌گذاری​ ثروت ندوزی نوع جدید برده داری در آمریکاست​ ؛ پول همه چیز این مرد است البته پول برای زندگی لازم است ولی وقتی برای پول اخلاق انسانیت شرافت معنویت را زیر پا بگذارید دیگر انسان نیستی و این شخصیت واقعی ترامپ است.

    • نقی

      درصورت پیروزی ترامپ دنیاشبیه به جنگل میشه هرکی پول وثروت داره قانون روتعیین میکنه.یه خودشیفته شومن که فقط دنبال مطرح کردن خودشه.برای این جایگآه مثل کبریت درانبارباروته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج