adexo3
۱۰۱۷۸۸۷
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

خودروسازان مشکلات را به مجلس بگویند

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: خودروسازان مي توانند در راستاي خودكفايي، مشكلات و نيازمندي هاي خود را به كميسيون صنايع و معادن اطلاع دهند.

سايپانيوز: عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: خودروسازان مي توانند در راستاي خودكفايي، مشكلات و نيازمندي هاي خود را به كميسيون صنايع و معادن اطلاع دهند.

فرهاد طهماسبي با اشاره به ضرورت حمايت از پروژه هاي داخلي سازي در صنعت خودروي كشور، تصريح كرد: پايان وابستگي به خارج و شركت هاي خارجي در صنعت خودرو كشور امري ضروري است و از اين رو خودروسازان مي بايست با اتكا به شركت هاي دانش بنيان و قطعه سازان داخلي كه امكانات و دانش خوبي در جهت ساخت قطعات مورد نياز صنعت خودرو دارند در جهت اهداف و برنامه هاي بلند مدت خود گام هاي استواري بردارند.

خودروسازان مشکلات را به مجلس بگویند

وي افزود: مردم انتظار دارند كه خودروهاي ساخت داخل از كيفيت بالايي برخوردار باشند، لذا داخلي سازي بايد به نحوي باشد كه موجب افزايش كيفيت و رضايتمندي مشتريان شود.

عضو كميسيون صنايع و معادن، تحريم ها را فرصتي در جهت خودكفايي دانست و گفت: تحريم ها در روند فعاليت همه صنايع كشور تاثير گذار بوده است اما بايد بتوانيم تهديد ها را به فرصت تبديل كرده و از داشته هاي خودمان بهره برداري مناسب كنيم.

وي افزود: خودروسازان با عملكرد خود اثبات كرده اند كه در سخت ترين شرايط و بحران ها، قادر هستند بر مشكلات فائق آيند و با كمترين امكانات به راهي كه در پيش گرفته اند ادامه دهند.

نماينده مردم ني ريز و استهبان در مجلس شوراي اسلامي افزايش بومي سازي خودروهاي ساخت داخل را ضروري دانست و گفت: افزايش تيراژ توليد و ارتقاي كيفيت وظيفه خودروسازان است و در مقابل وظيفه مجلس شوراي اسلامي ريل گذاري در جهت تسهيل مشكلات و كمك به حل بحران ها است.

وي ادامه داد: خودروسازان مي توانند در راستاي خودكفايي و در قالب كارگروه هاي تخصصي مشكلات و نيازمندي هاي خود را به كميسيون صنايع و معادن مجلس ارائه كنند تا بتوانيم در سال جهش توليد به كمك وزارت صنعت، معدن و تجارت از اين بخش از صنعت حمايت مناسب كنيم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معمولی

      در سخت ترین شرایط بر مشکلات فایق آمده اند!!!! در هر شرایطی قیمت را بالا بردن بدون رقیب در بازار اختصاصی که تمام ارگانها هم پشتشون هستند و آشغال ترین خودرو های دنیارو با چندبرابر قیمت پیش فروش میکنند، اگه بازم مشکل دارن مسئولانش خیلی بی عرضه هستند و به اندازه یک بچه کارایی ندارند و هیچ ربطی به قطعه و تحریم و چیزهای دیگه نداره

      پاسخ ها

      • بیداد

        206تیپ 2لگن 156میلیون خدا قوت دلاور .هرج مرج مبارک باد

      • بدون نام

        مشکلات خودروسازان مهمتر از مشکل مردم است که خودرو های بی کیفیت را باید با چند برابر قیمت بخرند

      • بدون نام

        ایران بی عرضه ترین وفاسدترین خودروسازان دنیا را داره.

    • بدون نام

      خودرو سازهای ها بگن !!!پس مردم مشکلاتشون رو بکی بگن؟؟؟

      پاسخ ها

      • غارت زده ایران من

        بازار انحصاری..... مردم این ظلم به کی بگن

    • راهنما

      خودرو ساز را به سپاه بدهند کارایی بهتر می شود

      پاسخ ها

      • غارت زده ایران من

        اسم خودرو می‌زارن مستعان

    • بدون نام

      برید نگاه کنید پایه حقوق کارگر های اینا بالای ۵ میلیون تومنه باید هم گران کنند تا دخل با خرج هم خوانی داشته باشد خروجی هم همین تولیدات بی کیفیت است بجای اینکه رقابت بر سر کیفیت باشد بر سر جیب مبارک است صنعت خورروسازی کشورهای دیگه دنبال امنیت و رفاه مردم هستند کشور ما دنبال رقابت برای کشت مردم بخدا اینا میتونن خوردروهای خوب هم بسازن ولی نمیکنند چون انسانم آرزوست .

    • جهانتیغ

      ایران هاهم هرج ومرج شده مبارک دولت ماو روحانی ریس جهمور ماباشه مسولین کی کرونا میگیرن راحت بشن مردم ما اول روحانی بعد بقیه شون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج