اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۱۷۸۹۳
۸ نظر
۵۰۲۰
۸ نظر
۵۰۲۰
پ

جزئیات سرقت تجهیزات کنترل ترافیک تهران

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی از دستگیری ۲ سارق حرفه ای تجهیزات دوربین‌های کنترل ترافیک و مالخر اموال سرقتی خبر داد و گفت:کارشناسان خسارت وارده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

خبرگزاری مهر: معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی از دستگیری ۲ سارق حرفه ای تجهیزات دوربین‌های کنترل ترافیک و مالخر اموال سرقتی خبر داد و گفت:کارشناسان خسارت وارده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اوایل بهمن ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت تجهیزات کنترل ترافیک تهران از قبیل: کابل و سوئیچ به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال از شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره هفدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی توضیح داد: نماینده حقوقی کنترل ترافیک تهران با حضور در اداره هفدهم به کارآگاهان اظهار داشت، از اوایل سال ۹۸ سارقان با سرقت تجهیزات دوربین‌های کنترل ترافیک سطح شهر تهران خسارتی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به این سازمان وارد کرده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات اولیه با مراجعه به محل‌های سرقت هیچ گونه سرنخی به دست نیاوردند، بیان کرد: در ادامه رصد اطلاعاتی کارآگاهان متوجه شدند، فردی در فضای مجازی فروش یک دستگاه سوئیچ مربوط به تجهیزات دوربین‌های کنترل ترافیک را آگهی کرده است.

سرهنگ نجفی ادامه داد: فروشنده سوئیچ به نام بابک ۳۷ ساله شناسایی و با هماهنگی بازپرس پرونده وی در هفتم تیرماه در محدوده تهرانپارس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک دستگاه سوئیچ کشف و به اداره هفدهم انتقال یافت.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: بابک در تحقیقات مقدماتی اظهار داشت: سرقت‌ها را به اتفاق دوستم سهراب انجام داده‌ام و یک دستگاه سوئیچ را به یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور به مبلغ ۱۸ میلیون ریال فروخته‌ام.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان به دنبال اظهارات مرد جوان، سهراب را در هجدهم تیرماه در همان محدوده تهرانپارس دستگیر کردند، اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی کارآگاهان با هماهنگی‌های قضائی راهی شهرستان موصوف شدند که با انجام اقدامات پلیسی یک دستگاه سوئیچ فروخته شده را کشف و به اداره هفدهم انتقال دادند.

نجفی در پایان گفت: با عنایت به زحمات همکارانم در اداره هفدهم که منجر به کشف این پرونده شد اموال مکشوفه حسب دستور بازپرس پرونده تحویل سازمان کنترل ترافیک شد و متهمان نیز با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر اموال مسروقه در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      اگه وسایل ما مردم عادی هم بود به همین سرعت کشف میشد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماشین من رو دزدیدن رفتم اگاهی گفت برو دعا کن تا پیدا بشه

    • قالی سق

      دمسون گرم حالا شما برین بودجه منابع شغلامون خرج ملیون ملیون افغانی غیرمجازکنیدبدون پاسپورت ویزاکنیدهرجتکااینجوربری زندان داره واخراج ایران برعکس صدهامیلیارددلار هزینشون کنید

    • بدون نام

      خدارو شکر دستشون درد نکنه

    • شلپور خان از کرج

      15 و 27 دمت گرم

    • me آباده فارس

      مام کنترل تلوزیونمون گم شد4ماهه .اگه زرنگن باکاراطلاعاتی پیداکنن .باورکن چون ازقشرپایین هستیم نمیان میگن برودعاکن باطریش تموم نشه
      وای خودم چشام خیس شدا

    • علی

      یعنی دو تا سوئیچ و دو تا دوربین کنترل ترافیک مبلغشون ده میلیارد هستش؟؟از جنس طلا هم باشه

    • علی

      یعنی دوتا سوئیچ و دوتا دوربین کنترل ترافیک ده میلیارد تومن قیمت دلرند،حتی اگه از جنس طلا باشند هم اینقدر نمیشه،نکنه دولت میخواد مبلغ اختلاس شده از بیت المال رو به گردن سارقین بندازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج