۱۰۲۱۰۹
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

دکوراسیون ۳۰ ساله ها

آدم ها در دهه سوم زندگی خود باید یک چیزهایی را در خانه داشته باشند. دکوراسیون خانه آنها باید با دوران پیش از سی سالگی یک فرق هایی داشته باشد. اگر می پرسید منظورمان چیست؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دکوراسیون 30 ساله ها

برترین ها: آدم ها در دهه سوم زندگی خود باید یک چیزهایی را در خانه داشته باشند. دکوراسیون خانه آنها باید با دوران پیش از سی سالگی یک فرق هایی داشته باشد. اگر می پرسید منظورمان چیست؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

۱. اثر هنری مورد علاقه

انسانی که وارد دهه سوم زندگی خودش شده است باید دست‌کم یک اثر هنری مورد علاقه خود را در خانه داشته باشد. باید بتواند از زیبایی چیزی که دوست دارد، در خانه خودش لذت ببرد.

دکوراسیون 30 ساله ها

۲. کتابخانه

خوب است در گوشه ای از خانه خود یک کتابخانه منحصربه فرد داشته باشید و هر آنچه برایتان ارزش دارند را در کنار کتاب های موردعلاقه، به نمایش بگذارید.

دکوراسیون 30 ساله ها

۳. حوله حمام و دستشویی

حوله حمام و دستشویی اهمیت بسیاری دارد. باید کمی جیب هایتان را شل کنید و حوله های موردعلاقه خود را خریداری کنید و در حمام و دستشویی قرار دهید. برای مهمانان خود نیز حوله های مناسب خریداری کنید. چیدن حوله های تا شده در فضای حمام بر زیبایی فضا می افزاید.

دکوراسیون 30 ساله ها

۴. گیاه زنده و گلدان موردعلاقه

فرقی نمی کند که خانه شما برای خودتان یا اجاره ای است. گلدان همچون باغچه نیست که نتوان آنرا جابه جا کرد. گلدان های موردعلاقه خود را خریداری کنید و در گوشه ای از اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری قرار دهید. گیاهان برای سلامت جسم و شادابی روح بسیار مناسب هستند. می توانید علاوه بر زیبایی با رسیدگی به آنها حس خوبی هم به خود منتقل کنید. هر چه گیاه سرحال تر باشد و رشد بهتری داشته باشد، شما نیز لذت بیشتری می برید.

دکوراسیون 30 ساله ها

۵. روتخنتی و تختخواب زیبا

حالا که دیگر از دهه ۲۰ عبور کرده و وارد بزرگسالی شده اید، خوب است برای اتاق خواب خود ارزش بیشتری قایل شوید و تختخواب و روتختی های مناسب سی سالگی تهیه کنید. علاوه بر راحتی باید به جنس و رنگ این گزینه ها نیز توجه کنید.

دکوراسیون 30 ساله ها

۶. مجموعه آثار

در این دهه می توانید همه وسایل و گزینه های مور علایق خود را در محلی خاص، به نمایش بگذارید. گوشه ای از خانه را به گالری کلکسیون خود اختصاص دهید. این وسایل را می توانید در طول سفرهای مختلف خود تهیه کرده باشید و در کنار هم جلوه زیبایی داشته باشند. مجموعه‌داری را در قالب کوچک آزمایش کنید.

دکوراسیون 30 ساله ها

۷. وسایل سرویس بهداشتی

در این سن نباید در خانه خود از وسایل پلاستیکی و بی ارزش استفاده کنید. باید کمی پول خرج کنید و برای خانه خود وسایلی بخرید که علاوه بر زیبایی، جنس و کیفیت خوبی هم داشته باشند.

دکوراسیون 30 ساله ها

۸. استفاده از شمع

شمع های زیبا می توانند زیبایی خاصی به خانه ببخشند. اگر کمی سلیقه به خرج دهید می توانید در خانه از شمع های دکوری بسیار زیبا برای زیباسازی فضای نشمین یا غذاخوری استفاده کنید. می توانید لوستری از شمع های بزرگ و کوچک داشته باشید. یا روی میز جلوی مبل را با شمع پر کنید. شمع ها در طرح ها، رنگ ها، اندازه ها و حتی عطرهای مختلف فروخته می شوند و می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دکوراسیون 30 ساله ها

۹. استفاده از پاتختی

در اتاق خواب، خوب است در هر دو طرف تختخواب از پاتختی استفاده کنید. هر گزینه ای در سمت راست می گذارید را در سمت چپ نیز قرار دهید. اجازه دهید بالانس و تقارن فضا حفظ شود. این مساله در تکنیک فنگ شویی اهمیت بسیاری دارد.

دکوراسیون 30 ساله ها

۱۰. وسایل شیک

اکنون که دیگر هوا گرم شده است و نیازی نیست روی کاناپه ها یک پتوی سفری قرار دهید. اما در طول فصل سرما که این کار را انجام می دهید، ترجیحا پتویی شیک و ارزشمند را برای این منظور در نظر بگیرید.

دکوراسیون 30 ساله ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج