اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۲۴۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نباید ایده جنگ با ایران را پذیرفت

سناتور برجسته جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی آمریکا در مصاحبه با شبکه «ای بی سی نیوز» تأکید کرد که در حالیکه تهدید هسته‌ای ایران قابل مهار و تحدید است، آمریکا نباید خیلی فوری ایده جنگ علیه تهران را قبول کند.

خبرگزاری فارس: سناتور «رند پائول» از ایالت کنتاکی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران تصریح کرد که معتقد است تمامی گزینه‌ها برای جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران باید روی میز قرار داشته باشد اما وقتی تهدید هسته‌ای ایران قابل مهار و تحدید است، همانطور که فرایند مذاکرات تهران و ۱+۵ در حال پیشرفت است، آمریکا نباید به دنبال ایده جنگ باشد.

وی تصریح کرد: من به طور مداوم از تحریم‌ها علیه ایران حمایت کردم و فکر می‌کنم تمامی گزینه‌ها برای جلوگیری از دسترسی ایران به تسلیحات هسته‌ای باید روی میز باشد. اما آنهایی که می‌گویند مخالف ایده مهار هستند یا می‌گویند با ایران با تسلیحات هسته‌ای به سر می‌برند، این مسئله را نادیده می‌گیرند که چنین برآمدی (مهار) در گذشته نیز لازم بوده است.

در نوامبر سال گذشته میلادی، ایران و ۱+۵ (آمریکا،انگلیس،فرانسه،روسیه،چین بعلاوه آلمان) به توافق اولیه درباره برنامه هسته‌ای ایران رسیدند و در ۲۰ ژانویه سال جاری میلادی این توافق به حالت اجرا درآمد.

از آن زمان تاکنون مذاکرات برای رسیدن به توافق جامع بین گروههای مذکور ادامه دارد اما بسیاری از جنگ‌طلبان و جمهوری‌خواهان کنگره تلاش می‌کنند تا فضا را به ضرر ایران متشنج کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج