اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۲۷۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

می‌خواهم به الهلال هم گل بزنم

مهاجم جوان تیم سپاهان گفت: من تلاش می‌کنم که راه بازیکنان بزرگ سپاهان که هیچ گاه دچار غرور نشدند، را ادامه بدهم و برای تیمم همچنان موثر باشم.

خبرگزاری مهر: مهدی شریفی شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل السد قطر و دوبار گلزنی برای تیم اصفهانی در این بازی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تنها می‌گویم که خدا را شکر می‌کنم که توانستم در پیروزی تیمم در این بازی موثر باشم و دست هواداران را می‌بوسم که برای تشویق به ورزشگاه فولادشهر آمدند.

وی افزود: تلاش کرده‌ام و لطف خدا نیز شامل من شده که توپ‌هایم وارد دروازه می‌شود و امیدوارم که در ادامه نیز به تیم کمک کنم.

مهاجم تیم سپاهان درباره الگوگیری‌اش از بازیکنان سپاهان تاکید کرد: من از بازیکنان سپاهان الگوگیری می‌کنم و بازیکنان بزرگی در این تیم هستند که با وجود موفقیت‌های بسیار، هرگز مغرور نشدند و من نیز راه آنها را ادامه می‌دهم.

وی درباره بالا نزدن لباسش در بازی امروز بعد از گلزنی بیان داشت: به من گفته بودند که اگر لباسم را در این بازی بالا بزنم، جریمه می‌شوم و به همین دلیل شعار زیر لباسم را نشان ندادم.

شریفی با بیان اینکه نباید مقابل الهلال احساسی بازی کنیم، گفت: ما باید در آن بازی با هوش بازی کنیم و تلاش کنیم که با پیروزی از زمین خارج شویم و من نیز تلاش می‌کنم که در این بازی گلزنی کنم و نقشی در پیروزی تیمم داشته باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج