۱۰۲۷۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گل‌های سپاهان ما را شوکه کرد

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: سرنوشت صعود تیم‌ها به بازی‌های پایانی کشیده شد و ما هنوز برای صعود به مرحله بعدی شانس داریم.

خبرگزاری مهر: حسین آموته پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: می‌دانستیم مقابل سپاهان بازی سختی در پیش داریم زیرا بخش عمده‌ای از بازیکنان ما را بازیکنان جوان تشکیل داده و ابراهیم ماجد و لی، بازیکن کره‌ای ما به ترتیب پس از ۷ ماه و یک هفته مصدومیت و بدون تمرین در این بازی به میدان رفتند.

وی افزود: قبول دارم بازیکنان جوان ما در این مسابقه اشتباهات بسیاری داشتند و اشتباهات فردی دلیل اصلی باخت‌مان بود، اما خوشحالم که توانستم بازیکنان جوان خود را برای کسب تجربه به میدان بفرستم و آنها از این بازی درس گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر با بیان اینکه ما در این بازی حلال البلوشی و رائول، دو بازیکن خوب را در اختیار نداشتیم، بیان داشت: با این حال همانطور که قبلا گفتم، شرایط صعود به بازی پایانی کشیده شده و ما هنوز هم برای صعود به مرحله بعدی شانس داریم.

وی ادامه داد: باخت سنگین مقابل سپاهان و دریافت این همه گل از تیم ایرانی، ما را شوکه کرد اما باید کاری کنیم که اشتباهات بسیار بازیکنان خود را برای بازی بعدی، برطرف کنیم.

آموته در پاسخ به اینکه از میان بی‌تجربگی و اشتباهات بازیکنان، کدام یک نقش کلیدی‌تری در باخت تیمش داشت؟، گفت: به نظر من هر دو عامل مهم بودند اما دلیل اصلی باخت ما، بی‌تجربگی بازیکنان و اشتباهات فردی آنها بود، هرچند که خستگی و آماده نبودن بازیکنان نیز در آن نقش داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج