۱۰۲۸۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یک نماینده: به وصیت «ریچارد فرای» بها دهید

یرموذن گفت: در مورد دفن ایران‌شناس آمریکایی باید توجه داشت فرهنگ دینی و مدنی پیشینه‌دار ایران زمین را به خاطر یک جنازه زیر سوال نباید برد و به وصیت ریچارد فرای بها دهید.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز حقیقت و حقانیت حرکت و اقدام نظام جمهوری اسلامی ایران به همت دولت و ملت بر عموم جهانیان چندان روشن و درخشان گشته که گمان نمی‌رود احدی ذره‌ای بتواند چهره نیکوی ایران اسلامی را مخدوش کند.

پیرموذن طی نطق میان دستور خود در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما به فرهنگ بسیار غنی تکیه داریم و پیشبرد بیشتر کشور مشروط به رویکردی است که علاوه بر تولید علم و عمل به طور همزمان با تکمیل سرمایه‌گذاران، کارگران،‌ کارمندان، کارآفرینان و کشاورزان و با ارزش دانستن کار و سرمایه به عنوان هدف پیشرفت نگاه می‌کند.

وی افزود: پالایش فرهنگ عمومی و رفع موانع فرهنگی و توجه ویژه به جوانان و حاشیه‌نشینان بسیار ضروری است و جوانان به عنوان اصلی‌ترین نیروی اجتماعی نیازمند حمایت و فراهم کردن فرصت‌های شغلی هستند و حاشیه‌های شهرهای ایران که از توزیع نشدن عادلانه ثروت و نبود عدالت اجتماعی حاصل شده محتاج توجه چشم‌گیر عموم صاحب منصبان است.

وی با تاکید بر اینکه مسکن مهر نیازمند بهبود زیرساخت‌ها است گفت: مسکن مهر فقط ملغمه آجر، سیمان و آهن نیست و به زیرساخت تاسیسات، آموزش و پرورش و بهداشت نیازمند است و تلاش‌گران عرصه فرهنگ یعنی فرهنگیان، هنرمندان و دانشگاهیان باید در کنار جهادگران عرصه اقتصادی یعنی کارآفرینان،‌ کارگران، کشاورزان و کارمندان به جد مورد حمایت و ستایش قرار گیرند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هموطنان نیک سیرت دارا با نه گفتن به یارانه‌ها به یاری هموطنان ندار بشتابند و همگان بیماران‌،‌ بیکاران و بزهکاران را دریابیم. امروز زنگ خطر استعمال مواد مخدر و افزایش آسیب‌های اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان گوش‌ خراش به صدا در آمده است و صاحب منصبان نباید خود را به ناشنوایی بزنند.

پیرموذن تصریح کرد: در مورد دفن ایران‌شناس آمریکایی باید توجه داشت فرهنگ دینی و مدنی پیشینه‌دار ایران زمین را به خاطر یک جنازه زیر سوال نباید برد و به وصیت ریچارد فرای بها دهید.

وی در پایان تاکید کرد: قوه قضاییه در اسرع وقت پرونده بابک زنجانی و بدهکاران خیانت پیشه بانکی را به سرانجام رساند همچنین از نمایندگان و قوه مقننه نیز می‌خواهم وزرا را به خاطر قصور در مسوولیت مورد سوال قرار دهید نه به جهت سوء عملکرد وزرای گذشته و یا صراحت در اظهارات.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج