۱۰۳۰۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حذف از آسیا، پایان تلخ استقلال و قلعه‌نویی

تیم فوتبال استقلال با شکست برابر الشباب عربستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های الشباب عربستان و استقلال ایران از ساعت ۲۲:۰۵ امشب (چهارشنبه)‌ به مصاف هم رفتند تا پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند.

این دیدار با نتیجه ۲ بر یک یه سود الشباب به پایان رسید و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. آرش برهانی(۴۶) برای استقلال و فرناندو منگازو(۸۱) و رافینیا (۵+۹۰) و رگل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

نیمه اول:

استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه دو ایمان مبعلی توپی را روی دروازه الشباب ارسال کرد و حنیف عمران‌زاده با ضربه سر خطرناکی دروازه این تیم را تهدید کرد اما دروازه‌بان الشباب توپ را به بیرون فرستاد.

در دقیه ۱۴ آرش برهانی که به سمت دروازه سفیدپوشان میزبان می‌رفت توسط مدافع این تیم نقش بر زمین شد تا استقلال پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شود. ایمان مبعلی پشت این توپ ایستاد اما ضربه او به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۷ محند قاصری با ضربه سر، دروازه رحمتی را تهدید کرد اما او توانست توپ را در دستان خود نگه دارد و مانع گل زدن الشبابی‌ها شود.

در دقیقه ۲۶ رافینیا از میان ۴ مدافع استقلال رد شد و وارد محوطه جریمه شد و در شرایطی که دروازه استقلال را هدف گرفته بود، رحمتی توانست زاویه مقابل او را ببندد و مانع گل زدن او شود.

در دقیقه ۳۳ خسرو حیدری پشت محوطه جریمه، روی بازیکن الشباب خطا کرد و این تیم صاحب ضربه ایستگاهی شد و شوت حسن فلاته از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد از این موقعیت الشبابی‌ها دست بردار نبودند و با کمک رافینیا وارد محوطه جریمه شدند و دروازه استقلال را تهدید کردند اما این بار هم توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۹ پژمان نوری آرش برهانی را صاحب توپ کرد و در شرایطی که این بازیکن قصد داشت به سمت دروازه الشباب حرکت کند داور با سوت خود به نشانه افساید از ادامه حرکت او جلوگیری کرد.

نیمه دوم:

استقلال مانند نیمه اول بازی را هجومی شروع کرد و مهرداد اولادی صاحب یک موقعیت خوب شد که توپش به بیرون رفت اما این بار بر خلاف ۴۵ دقیقه اول فشار استقلال روی دروازه الشباب جواب داد و آرش برهانی توانست از سانتر خسرو و حیدری استفاده کند و در دقیقه ۴۶ دروازه الشباب را باز کند.

در دقیقه ۵۱ مهرداد اولادی با یک ضربه دروازه الشباب را تهدید کرد اما این توپ توسط دروازه‌بان الشباب برگشت داده شد و در ادامه آرش برهانی شانس خود را امتحان کرد ولی توپ او نیز با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱ بازی با حرکت رافینیا و عبور او از پنج مدافع استقلال و درنهایت شوتی که از کنار دروازه به بیرون رفت همراه بود.

الشباب که چند دقیقه‌ای بود سعی می‌کرد روی دروازه استقلال ایجاد موقعیت کند در نهایت در دقیقه ۷۹ توانست صاحب پنالتی شود. در شرایطی که مهرداد اولادی خود را مقابل توپ قرار داده بود تا از شوت مهاجم الشباب جلوگیری کند داور به نشانه اینکه توپ به دست او خورده سوت زد و پنالتی اعلام کرد. در دقیقه ۸۱ فرناندو منگازو توپ را به جهت مخالف رحمتی زد و دروازه استقلال را باز کرد تا بازی با تساوی یک بر یک به دنبال شود.

در دقیقه ۵+۹۰ در حالی که رحمتی هنگام ضربه کرنر به محوطه جریمه الشباب آمده بود، بازیکنان الشباب توپ را گرفتند و رافینیا دروازه خالی نماینده کشورمان را باز کرد تا استقلال در این بازی ۲ بر یک شکست بخورد.

در پایان بازی‌های هفته پنجم گروه A لیگ قهرمانان آسیا الشباب با با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم‌های الجزیره ، استقلال و الریان به ترتیب با ۱۰، ۵ و ۳ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند. بدین ترتیب الشباب و الجزیره صعود کردند و استقلال دیگر امیدی برای صعود به مرحله بعدی نخواهد داشت و بازی چهارشنبه آینده برابر الریان تنها یک دیدار تشریفاتی برای این تیم خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج