۱۰۳۳۱۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

لاریجانی: انتظارات از دولت محدود شود

رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر قم گفت: انتظارات خود را از دولت واقعی و محدود کنید.

خبرگزاری ایرنا: ˈعلی لاریجانیˈ روز جمعه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه امکانات دولت محدود است، اظهار کرد: معطل کمک دولت نباشید و وقتتان را تلف نکنید، ابتدا از امکانات و منابع خود به خوبی استفاده کنید و خودتان منابع مورد نیاز را تامین نمایید، پس از آن از دولت انتظار داشته باشید.

وی گفت: در ابتدای امر شورای اسلامی شهر قم باید یک برنامه مدون و منظم برای امور مختلف کاری خود داشته باشد و مشخص کند که چه برنامه هایی و با چه اولویت هایی در حوزه های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر مقام تصمیم گیرنده و شهرداری اجرا کننده است، گفت: به صورت مرتب و منظم پیگیر کارها باشید تا برنامه ها بموقع انجام شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر خیلی مهم است، تاکید کرد: از نظر شهرسازی در قم مشکل داریم و باید کارهای اساسی در این زمینه انجام شود و این کار پایه ای است که باید در گذشته انجام می شد.

لاریجانی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حفظ و گسترش فضاهای سبز اظهار کرد: شما در این زمینه قصور داشته اید و باید باغ های داخلی شهر که ۵۰ سال زحمت کشیده شده است تا به این مرحله رسیده اند را حفظ کنید.

وی تاکید کرد: برای درآمدزایی نباید فضاهای سبز موجود از بین برود.

وی با بیان اینکه در حفظ باغات داخل شهر سختگیر باشید، گفت: در کشور هند اگر بخواهند یک درخت را قطع کنند دادگاه باید حکم دهد.

لاریجانی تصریح کرد: اگر کسی مخالف تصمیم گیری شماست در این زمینه اطلاعیه بدهید و مساله را رسانه ای کنید و اطلاع رسانی کنید که چه دستگاهی مانع کار می شود.

وی همچنین صیانت از حقوق مردم را وظیفه همه دانست و تاکید کرد که در این زمینه کوتاهی نکنید.

وی همچنین با اشاره به پروژه های در دست اقدام اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: دسترسی راه مردم به حرم مطهر باید تسهیل شود و از منابع محدود به خوبی استفاده شود.

لاریجانی دررابطه با پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: اگر این پروژه در دست تهران بود چندین برابر درآمدزایی می کرد و شهرداری باید در قبال کارهای انجام نشده در این پروژه پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اوراق مشارکت این طرح اظهار کرد: اگر شما به تعهدات خود به موقع و درست عمل کنید باز هم می توانید از این امر بهره ببرید.

وی در خصوص متروی قم نیز گفت: منبع فاینانس آن وجود دارد اما نیاز به یک منابع ریالی حداقل ۱۵ درصدی دارد که شهرداری قم باید تامین کند و یک توجیه فنی نیز می خواهد.

در ابتدای این دیدار حجت السلام والمسلمین ˈسید محمد آتش زرˈ رییس شورای اسلامی شهر قم و تعدادی از اعضای شورا توضیحاتی را پیرامون طرح های در دست اقدام و مشکلات شهری بیان کردند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج