۱۰۳۴۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ساوانی: پیشنهاد تیم‌های ایرانی را می‌پذیرم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا با اعلام قطعی بودن تصمیم خود برای خداحافظی از تیم ملی گفت: اگر پیشنهاد خوبی از تیم‌های باشگاهی ایران داشته باشم حتماً آن را می‌پذیرم.

ایسنا: کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا با اعلام قطعی بودن تصمیم خود برای خداحافظی از تیم ملی گفت: اگر پیشنهاد خوبی از تیم‌های باشگاهی ایران داشته باشم حتماً آن را می‌پذیرم.

کریستین ساوانی اظهار کرد: من تصمیم گرفته‌ام که از تیم ملی ایتالیا خداحافظی کنم. در این‌باره با سرمربی تیم ملی هم صحبت کرده‌ام. من دیگر ۳۲ سال دارم. یک دختر دارم که احساس می‌کنم باید بیشتر کنار او و خانواده‌ام باشم. سال‌هاست که در تیم‌های باشگاهی و ملی به طور همزمان بازی می‌کنم و حالا دوست دارم که قدری برنامه‌هایم را کمتر کنم. من در حال حاضر نیاز به استراحت دارم و امسال در لیگ جهانی والیبال بازی نخواهم کرد.

ساوانی درباره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا و تفاوت آن با مسابقات قهرمانی باشگاه‌های اروپا گفت: تفاوت‌های زیادی درباره سطح مسابقات آسیایی و اروپایی وجود دارد. فکر می‌کنم مسابقات والیبال در آسیا رو به بهبود است. دراروپا سطح بیشتر مسابقات باشگاهی خوب است اما در مسابقات باشگاه‌های آسیا فکر می‌کنم تنها دو تیم الریان قطر و ایران کیفیت بالایی داشتند. اما سایر تیم‌ها هنوز راه زیادی دارند تا به سطح این دو تیم برسند.

وی با اشاره به بازی فینال قهرمانی اروپا و شکست از متین ایران یادآور شد: ما باختیم زیرا اشتباه‌های زیادی داشتیم. ایرانی‌ها بهتر بازی در سرویس و دفاع روی تور داشتند و تاکتیک‌های خود را در زمین بهتر اجرا کردند. البته ما می‌توانستیم در ست سوم مسابقه پیروز شویم. شاید با پیروزی در ست سوم شرایط بازی هم تغییر می‌کرد اما ایرانی‌ها بهتر از قطر بازی کردند و پیروز شدند.

ساوانی درباره تمدید قراردادش با تیم الریان قطر برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان گفت: هنوز در این باره تصمیم نگرفته‌ام. تمرکز من روی مسابقات باشگاه‌های آسیا بود. برای ادامه همکاری با این تیم در مسابقات باشگاه‌های جهان باید بیشتر فکر کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورتی که از شما برای بازی در لیگ ایران دعوت شود، آیا می‌پذیرید که در تیم‌های باشگاهی ایران بازی کنید، گفت: البته. چرا که نه. من در تیم‌های باشگاهی چین هم بازی می‌کنم چه برسد به ایران. اگر پیشنهاد خوبی از تیم‌های ایرانی داشته باشم حتما می پذیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج