۱۰۳۷۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اردوی روسیه و آلمان پیش از بازی‌های آسیایی

حدادی: هدفم طلای اینچئون است

نایب‌قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: هیچ گاه توقع مالی از مسئولان ورزش نداشته‌ام و همین که اردوهایم بدون وقفه برگزار شود، راضی‌کننده است.

خبرگزاری فارس: نایب‌قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: هیچ گاه توقع مالی از مسئولان ورزش نداشته‌ام و همین که اردوهایم بدون وقفه برگزار شود، راضی‌کننده است.

احسان حدادی که از زمستان سال گذشته اردوی آماده‌سازی خود را در جزیره کیش برگزار کرده است، اواسط هفته جاری به اردوی خود در این جزیره پایان می‌دهد تا برای حضور در مسابقات لیگ جهانی الماس و آمریکا آماده شود.

حدادی در مورد شرایط خود اظهار داشت: خوشبختانه تمریناتم به خوبی دنبال می‌شود. وضعیت بدنی‌ام هم خوب است. فعلا فشار زیادی نمی‌آورم و بیشتر تمرینات تکنیکی است و ۲ ماه مانده به بازی‌های آسیایی فشار تمرینات بیشتر می‌شود. تاکنون بیش از ۳ هزار پرتاب انجام داده‌ام و تا مرز ۵ هزار پرتاب مناسب خواهد بود.

وی گفت: اردویم در جزیره کیش اواسط هفته جاری به پایان می‌رسد و به تهران می‌آیم. اواسط اردیبهشت ماه برای حضور در مرحله اول لیگ الماس راهی قطر می‌شوم و پس از آن به آمریکا خواهم رفت. قرار است در آمریکا در ۲ مسابقه شرکت کنم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن در خصوص اینکه امسال مهمترین هدفت چیست، گفت: امسال برای طلای اینچئون تلاش خواهم کرد. البته حریفان خوبی هم حضور دارند. پرتاب کنندگان کشور خودمان و هند و قطر تمرین می‌کنند و آماده هستند.

حدادی ضمن ابراز خوشحالی از بازدید مسئولان ورزش کشور از اردوی وی در کیش گفت: کیومرث هاشمی همیشه به من لطف داشته است و سجادی، معاون وزیر هم در اردو حضور یافت. من هیچ‌گاه توقع مالی نداشته‌ام و همین که اردوها و مسابقاتم برگزار و وقفه‌ای در آنها ایجاد نشود، راضی کننده است.

وی در مورد اینکه آیا قرار نیست کیم بوخونسف، مربی وی به ایران بیاید، عنوان کرد: او نمی‌تواند به ایران بیاید و قرار است پس از مسابقات آمریکا برای برپایی اردو به روسیه بروم.

قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا و نفر چهارم فصل گذشته لیگ جهانی الماس در مورد ادامه برنامه‌های خود گفت: پس از روسیه هم به احتمال زیاد همانند سال المپیک در آلمان اردو خواهم زد و در مسابقات لیگ الماس هم شرکت می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج