adexo3
۱۰۳۸۲۶
۵۳۰۵
۵۳۰۵
پ

توضیح وزیر درباره ماجرای بند ۳۵۰ اوین

وزیر دادگستری با اشاره به درگیری رخ داده در بند ۳۵۰ زندان اوین گفت: درگیری چندان جدی نبود و بیشتر بحث بازرسی از بندها مطرح بود.

خبرگزاری مهر: وزیر دادگستری با اشاره به درگیری رخ داده در بند ۳۵۰ زندان اوین گفت: درگیری چندان جدی نبود و بیشتر بحث بازرسی از بندها مطرح بود.

حجت الاسلام پورمحمدی در حاشیه بزرگداشت مراسم روز زن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحقیقات اولیه در این زمینه صورت گرفته اما آنچه گزارش شده نشان می دهد اخبار منتشره درست نبوده و تنها یک روال عادی بازرسی از بندها بوده است.

وی افزود: این بازرسی برای این است که اشیای برنده و یا برخی وسایل ممنوع مثل موبایل و سیمکارت کشف شود که در بازرسی از این بند تعدادی از اقلام ممنوعه کشف شد. در دو اتاق مقاومتی صورت گرفت البته درگیری شدید نبود بلکه یک مختصری کوفتگی برای یکی دو نفر از زندانیان رخ داد که با درمان سرپایی بهبود یافتند.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: اگر معلوم شود زندانبانان با زندانی برخورد نامناسبی داشته اند موضوع پیگیری و با متخلفین برخورد خواهد شد.

خبرنگاری درباره خرید و فروش و اجاره کودکان پرسید که وزیر دادگستری در پاسخ گفت: در خصوص این موضوع آنچنان که گزارش شده نبوده و این یک عارضه اجتماعی که کودکان ما را تهدید می کند ما به شکل جدی پیگیر این موضوع هستیم و با همکاری بهزیستی و ناجا چند تیم را برای بازرسی در نظر گرفته ایم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج