۱۰۳۹۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وین رونی: همه ما ناراحت هستیم

مهاجم شیاطین سرخ می‌گوید او و هم تیمی‌هایش از شکست برابر اورتون ناراحت هستند و احساس ناکامی می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: منچستریونایتد در هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با دو گل برابر اورتون تن به شکست داد تا بار دیگر دیوید مویس و شاگردانش فشار را احساس کنند.

وین رونی مهاجم شیاطین سرخ از شکست برابر اورتون تیم سابقش ناراحت است. او پس از پایان بازی گفت: باید اعتراف کنم که از این شکست ناراحت شدم. حزن و اندوه بر تمام تیم سایه گسترانده و همه ما احساس ناراحتی و ناامیدی می‌کنیم. با این حال باید بگویم که منچستریونایتد با وجود شکست بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

او افزود: اورتون اخیرا بازیهای خوبی را به نمایش می‌گذارد و بازیکنان این تیم اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند. می‌دانستیم که بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم و تیم حریف بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد ودر نهایت سه امتیاز این دیدار را به دست آورد.

رونی که در آغاز فصل شایعه‌های زیادی درباره اختلاف او با دیوید مویس سرمربی تیم به گوش رسید در پایان سخنان خود گفت: گل دوم تاثیر زیادی در روند بازی داشت. می‌خواستیم با شروع نیمه دوم به گل برسیم تا اورتون را تحت فشار قرار دهیم اما دراین هدف خود ناکام بودیم. سخت بود که دو گل عقب افتاده را جبران کنیم و در نهایت هم با همین دو گل تن به شکست دادیم. باید در بازیهای باقیمانده جبران کنیم.

منچستر یونایتد پس از جدایی سرآلکس فرگوسن به مشکل خورد و نتایج کابوس‌واری را در فصل جاری کسب کرده است تا جایی که پس از دو دهه در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت. شاگردان مویس باید شانس خود را در لیگ اروپا امتحان کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج