۱۰۴۰۶۴۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نظارت بر تدفین اجساد مشکوک و قطعی کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: نظارت بر تدفین بهداشتی اجساد مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، نظارت بر آزمون‌های برگزار شده و... از جمله اقدامات پرسنل و بازرسان بهداشت محیط در روزهای کرونایی است.

خبرگزاری مهر: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: نظارت بر تدفین بهداشتی اجساد مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، نظارت بر آزمون‌های برگزار شده و... از جمله اقدامات پرسنل و بازرسان بهداشت محیط در روزهای کرونایی است.

سیما سادات لاری، گفت: بهداشت محیط، راهبرد کلیدی نظام سلامت در مبارزه با همه‌گیر شدن بیماری‌ها است و امروز ۲۶ سپتامبر و پنجم مهر ماه مصادف با روز جهانی بهداشت محیط است که این روز را به همه تلاشگران عرصه سلامت و به‌ویژه همکاران بهداشت محیط تبریک می‌گویم.

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کووید -۱۹ در کشور، همکاران بهداشت محیط در اقصی نقاط کشور، دوشادوش شاغلین نظام سلامت با تلاش بی وقفه و بدون چشمداشت نقش موثری در مدیریت اپیدمی بیماری از خود به نمایش گذاشتند و اقدامات ارزشمند آنها طی ماه‌های گذشته کمک زیادی به کاهش فشار کاری پرسنل شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور کرده است.

لاری ادامه داد: از مهم‌ترین اقدامات انجام شده از سوی واحد بهداشت محیط وزارت بهداشت، می‌توان به تدوین و ابلاغ ۱۱۶ پروتکل بهداشتی در زمینه اصول فاصله‌گذاری، گندزدایی محیط، استفاده از ماسک و محلول‌های ضدعفونی، تهویه هوا و … جهت مقابله با ویروس کرونا در گام اول و دوم و تشکیل کمیته کشوری بهداشت محیط در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا جهت هماهنگی در برنامه بهسازی محیط های شهری و روستایی، نظارت بر تدفین بهداشتی اجساد مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، نظارت بر آزمون‌های برگزار شده با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش، گندزدایی مراکز و اماکن عمومی و منازل بیماران کووید -۱۹ جهت پیگیری و کنترل بیماری و همچنین آموزش متصدیان اصناف برای کنترل بیماری اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج