adexo3
۱۰۴۴۸۳۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اطلاعاتی از گوشی تاشوی جدید سامسونگ

سامسونگ در تلاش برای تولید سومین گوشی خود با نمایشگر تاشو به نام گلکسی زد فلد ۳ بوده و قرار است تغییراتی بر روی نمایشگر و لولای این گوشی ایجاد شود.

سامسونگ در تلاش برای تولید سومین گوشی خود با نمایشگر تاشو به نام گلکسی زد فلد ۳ بوده و قرار است تغییراتی بر روی نمایشگر و لولای این گوشی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلش گیر، بعد از برخی نارضایتی‌ها در مورد کیفیت پایین نمایشگر گلکسی زد فلد یک و دو حالا قرار است نمایشگر گلکسی فلد ۳ انعطاف و استحکام بیشتری پیدا کند.

اطلاعاتی از گوشی تاشوی جدید سامسونگ

افزایش عمر لولای نمایشگر این گوشی و نیز بزرگ‌تر شدن قاب محافظ خارجی کل نمایشگر از جمله مزایای گلکسی زد فلد ۳ خواهد بود. همچنین برای جلوگیری از آسیب دیدن این گوشی به علت بازماندن یا نیمه بازماندن لولای آن قرار است یک نوار درخشان ال ای دی به زیر لولای مذکور اضافه شود.

با این کار در صورت درست بسته نشدن لولا یا باز ماندن آن به مدت طولانی بدون استفاده از گوشی، نوار رنگی ال ای دی روشن شده و از این طریق به کاربر هشدار داده می‌شود تا گوشی را ببندد تا از آسیب دیدن نمایشگر آن و خش افتادن بر روی آن جلوگیری شود.

انتظار می‌رود با اعمال این تغییرات و نیز به روزرسانی سخت افزاری گلکسی زد فلد ۳ بر قیمت آن افزوده شود. اما هنوز مشخص نیست این گوشی با چه قیمتی به بازار می‌آید. گوشی مذکور احتمالاً از قلم هوشمند اس پن نیز پشتیبانی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج