۱۰۴۵۹۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نرخ کرایه ۱۵ تا ۲۵ درصد افزایش می یابد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با یادآوری تصمیم دولت مبنی بر افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی، گفت: مصوبه شورای شهر تنها اجازه افزایش ۱۵ تا ۲۵ درصدی نرخ حمل و نقل عمومی را به شهرداری داده اس

خبرگزاری تسنیم: احمد مسجدجامعی در گفت‌ وگو با خانه ملت، از افزایش ۱۵ تا ۲۵ درصدی نرخ کرایه حمل ونقل عمومی طی روزهای آتی خبر داد وگفت: با توجه به افزایش نرخ حامل‌های انرژی به طور طبیعی افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی را خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رانندگان تاکسی از جمله اقشار خدمتگزار جامعه هستند، تصریح کرد: نمی‌توان افزایش نرخ حامل‌های انرژی و سایر خدمات را دید و در قبال رانندگان سکوت کرد.

وی با یادآوری لایحه تقدیمی دولت درخصوص افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی به شورای شهر، افزود: با بررسی‌های کارشناسانه انجام‌شده در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر نرخ مجاز برای افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی ۱۵ تا ۲۵ درصد در نظر گرفته شد تا بدین ترتیب فشار زیادی بر مردم وارد نشود.

مسجدجامعی با بیان اینکه در مدت دوره چهارم شورای اسلامی شهر، وزارت کشور برخلاف سال‌های گذشته سهمی را به شهرداری درخصوص حمل و نقل عمومی داده است، تصریح کرد: تعامل دولت و شورای شهر تاکنون در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان مطلوب بوده است.

ارایه بلیت‌های اعتباری مدت‌دار و مبلغ دار از ماه آینده

وی همچنین از ارائه بلیط‌های اعتباری مدت‌دار تا ماه آینده خبر داد و گفت:‌ شورای شهر، شهرداری را مکلف به ارائه بلیطتهای مدت‌دار کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بلیت‌های مدت دار در جهت یکسان‌سازی نرخ حمل و نقل عمومی تا یک ماه دیگر توزیع خواهد شد با این تفاوت که این بلیت‌ها مدت‌دار و مبلغ‌دار هستند.

مسجدجامعی ارائه مجدد بلیت‌های مدت‌دار را از دستاوردهای دوره چهارم شورای شهر خواند و گفت: با توجه به مخالفت‌هایی که درخصوص ارائه مجدد این نوع بلیط از سوی برخی مسئولان وجود داشت، اما شورای شهر توانست با برقراری تفاهمات لازم در راستای رضایت شهروندان گامی موثر بردارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج