۱۰۴۷۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رضایی: نباید به دنبال مچ گیری از دولت بود

محسن رضایی ، پنجشنبه در جمع جوانان و دانشجویان در یاسوج با بیان این که نباید دنبال مچ گیری و تخریب دولت بود ، افزود: دولت هم باید برای پیشبرد اهداف و برنامه های اقتصادی خود از مشورت و کمک دیگران غافل نشود.

خبرگزاری ایرنا: محسن رضایی ، پنجشنبه در جمع جوانان و دانشجویان در یاسوج با بیان این که نباید دنبال مچ گیری و تخریب دولت بود ، افزود: دولت هم باید برای پیشبرد اهداف و برنامه های اقتصادی خود از مشورت و کمک دیگران غافل نشود.

وی بیان کرد: مشارکت و خرد جمعی در انجام کارها به ویژه مسائل اقتصادی راه را برای رسیدن ایران اسلامی به قله های رفیع و اهداف توسعه ای خود هموار خواهد کرد.

رضایی ،نقش جوانان و دانشجویان انقلابی را در پیشبرد اهداف و تقویت نظام اسلامی مهم خواند و اظهار کرد: ارتباطم با جوانان یک رابطه فکری، عقیدتی و انقلابی است.

وی گفت: همه ما بر اساس یک تفکر و راهبرد اعتقادی همدیگر را پیدا کرده ایم و باید برای تقویت این ارتباط مقدس تلاش کرد.

دبیرمجمع تشخیص مصلت نظام به حضورخود در انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم اشاره کرد و افزود: دلیل نامزد شدنم درعرصه انتخابات ، کسب قدرت و منفعت طلبی های شخصی و گروهی نبود.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از مطالب خود به موضوع اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت : دولت یازدهم مصمم است تا این مرحله را با برنامه و امید اجرا کند.

رضایی همچنین در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با استاندار این استان با اشاره به اهمیت ابلاغ سیایت های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معطم انقلاب ، بیان داشت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی شکوفایی استعدادهای طبیعی مناطق محروم را به دنبال دارد.

رضایی ادامه داد:توانایی ها و ظرفیت های مناطق محروم و کم برخوردار نظیر کهگیلویه وبویراحمد با اجرایی شدن صحیح برنامه های اقتصاد مقاومتی بالفعل و شکوفا خواهد شد.

وی به توانمندهای متنوع مناطق مختلف کشور اشاره کرد و افزود: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی و تحقق شعار و رهنمودهای مورد توجه رهبر معظم انقلاب به روند توسعه بیش از پیش کشور به ویژه در بخش اقتصاد و فرهنگ کمک کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم دراین دیدار گفت:تلاش مدیریت اجرایی این استان بهره گیری مطلوب از قابلیت ها و توانمندی های بومی و کمک به اقتصاد ملی است.

سید موسی خادمی افزود: بهره گیری از تمام ظرفیت های طبیعی و اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید با هدف تقویت چرخه تولید، ایجاد اشتغال و بهره روی بیش از پیش و با رویکرد تحقق اهداف آرمانی مورد نظر رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گرفته است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج