اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۴۷۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سوزن از معده خانمی بیرون کشیده شد!

در یک عمل جراحی عجیب سوزن خیاطی از معده یک زن جوان در پارس‌آباد بیرون کشیده شد.

خبرگزاری فارس: از اردبیل، متخصص جراحی عمومی در شهرستان پارس‌آباد عصر امروز بعد از عمل جراحی این زن ۲۴ ساله اظهار داشت: این سوزن دو سال بود در معده بیمار گیر کرده و بیمار از وجود آن بی‌خبر بود.

دینا امامی تصریح کرد: خانم ۲۴ ساله از دو سال قبل از درد معده و دفع خون از دهان در حجم کم هنگام سرفه شکایت داشت که در مراجعات مختلف به پزشک قرص آنتی اسید دریافت می‌کرد ولی نتیجه‌ای برای بیمار نداشت.

این متخصص جراح عمومی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در مراجعه اخیر او به پیمان گوران فوق تخصص گوارش، بیمار اندوسکوپی فوقانی شده و وجود جسم خارجی یعنی سوزن خیاطی در معده بیمار تأیید شد.

امامی اضافه کرد: نکته جالب توجه این است که این بیمار یک خیاط است و از بلع سوزن اظهار بی‌اطلاعی کرده و می‌گوید که اکثراً در محل کار نهار خود را صرف می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: بالاخره بعد از عکسبرداری شکم و مشاهده سوزن خیاطی و پس از مشاوره با دکتر گوران، عمل جراحی برای خارج ساختن سوزن از معده بیمار آغاز شد.

امامی یادآور شد: برای خارج کردن هر جسم خارجی از معده دو روش وجود دارد اندوسکوپی از راه دهان و جراحی اما در مورد اجسام نوک تیز مثل همین بیمار خارج‌سازی با آندوسکوپ نباید انجام گیرد چرا که خطر ورود ناگهانی آن به ریه یا خطر سوراخ شدن مری نیز وجود دارد به همین دلیل جراحی تنها روش برای این کار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این جراح عمومی ادامه داد: با برش کوچک روی معده به دلیل وجود شیره گوارشی و چین‌های فراوان مخاط معده یافتن سوزن کار ساده‌ای نبود اما بالاخره در ناحیه فوندوس معده سوزن یافت شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج