جاباما
۱۰۵۴۵
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

شما بيش از آنچه تصور مي‌كنيد قدرتمنديد

زنان ثروتمند از رازهاي‌شان مي‌گويند

متاسفيم كه اين را مي‌گوييم اما صحبت كردن در مورد جهان ناعادلانه‌اي كه حقوق زنان و مردان در آن به يك اندازه نيست، تبديل به يك موضوع تكراري شده است و زنان با يادآوري اين موضوع ديگر نمي‌توانند دليل قابل‌قبولي براي عقب ماندن‌شان پيدا كنند.

زنان ثروتمند از رازهاي‌شان مي‌گويند

زنان ثروتمند از رازهاي‌شان مي‌گويند

متاسفيم كه اين را مي‌گوييم اما صحبت كردن در مورد جهان ناعادلانه‌اي كه حقوق زنان و مردان در آن به يك اندازه نيست، تبديل به يك موضوع تكراري شده است و زنان با يادآوري اين موضوع ديگر نمي‌توانند دليل قابل‌قبولي براي عقب ماندن‌شان پيدا كنند. اين‌كه بايد منتظر بمانيد تا نوبت‌تان شود و معلم مدرسه صداي‌تان كند، قوانين دوران مدرسه است. براي اين‌كه جا نمانيد بايد دست به كار شويد. آنچه در حال حاضر داريد آن چيزي نيست كه استحقاق آن را در زندگي داشته‌ايد؛ براي به دست آوردن آنچه شايسته شماست بايد درخواست كنيد و بخواهيد. زنان ميليونر به‌صورت تصادفي به موفقيت نرسيده‌اند، آنچه باعث موفقيت آن‌ها شده، قوانين بسيار ساده‌اي است.


زنان ثروتمند از رازهاي‌شان مي‌گويند

زناني مثل مردان

زناني كه توانسته‌اند ثروت زيادي به دست بياورند صرفا براي به دست آوردن پول تلاش نكرده‌اند و به‌دنبال ثروت نبوده‌اند بلكه كليد ميليونر شدن آن‌ها پيگيري اهداف‌شان در زندگي بوده كه با تمام نيرو روي آن‌ها تمركز كردند. به‌دنبال توانايي باشيد كه در خود سراغ داريد و با عشق و انگيزه آن را دنبال كنيد و مطمئن باشيد كه ثروت هم به‌دنبالش خواهد آمد. حاشيه‌ها و موانع زندگي را كنار بگذاريد و فقط روي هدف‌تان در زندگي تمركز كنيد. به محدوديت‌هايي كه به‌عنوان يك زن در محيط شما وجود دارد اهميت ندهيد، تنها محدوديت افكار شما هستند كه بايد رهاي‌شان كنيد. هر روز بعد از بيدار شدن ۵ دقيقه را به‌خودتان و اهداف‌تان اختصاص دهيد و در آن ۵ دقيقه از خود بپرسيد براي چه زندگي مي‌كنيد و هدف‌تان چيست. اگر اين‌وقت را نداريد بايد بگوييم كه شما شايسته موفق شدن و ثروتمند شدن نيستيد. زنان موفق هر روز خواسته‌هاي‌شان را دنبال مي‌كنند و به آن اهميت مي‌دهند اما زنان ديگر خود را در نقش‌هاي خود غرق مي‌كنند و موفقيت و ثروت را تنها مختص به مردان مي‌دانند و شايد علت موفق نشدن اين دسته از زنان به همين دليل است كه هرگز وقتي براي خود و روياهاي‌شان نگذاشته‌اند. در مقابل زنان ثروتمند به زن بودن و موانع موجود توجهي نمي‌كنند و مانند مردان موفقيت و ثروت را حق طبيعي خود مي‌دانند.


وقتي مشكلات زياد مي شود

« اين كار مناسب شما نيست» اين جمله آشنايي است كه هر زني حداقل براي يك‌بار هم شده آن را در زندگي‌اش شنيده اما زنان ميليونر و موفق به جاي تمركز روي جملاتي اينچنيني تا آنجا كه در توان‌شان بوده روي خواسته‌هاي خود پافشاري كردند. اگر ياد بگيريد كه بعد از هر دم و باز دم، دوباره نفس بكشيد و به نفس كشيدن‌تان ادامه دهيد توانايي غلبه بر همه موانع را خواهيد داشت. اگر هدفي را انتخاب كرديد و در آن شكست خورديد نبايد عقب‌نشيني كنيد بلكه اين‌بار مصرانه آن را دنبال كنيد. دوباره نفس بكشيد چون نفس بعدي به‌دنبالش خواهد آمد. به‌خاطر داشته باشيد بدون كشمكش و مانع هيچ قدرتي وجود ندارد. قدرت زنانه شما زماني شكوفا مي‌شود كه در يك موقعيت سخت و چالش‌برانگيز قرار بگيرد. موانع و مشكلات، جملات منفي و نااميد‌كننده اطرافيان، هميشه هم بد نيستند. اين امواج منفي نيروهاي قدرتمندي را در شما بيدار مي‌كنند و شما را به مقابله با آن‌ها بر مي‌انگيزانند. با موانع بجنگيد و به كار خود ايمان داشته باشيد.


زنان ثروتمند از رازهاي‌شان مي‌گويند

نگذاريد ديگران براي‌تان تصميم بگيرند

زندگي كردن در جامعه‌اي كه مردان هميشه در هر كاري پيشرو بوده‌اند، باعث شده كه موفقيت و ثروتمند‌شدن زنان اموري غيرعادي و گاه جالب براي رسانه‌ها به‌نظر برسد و شايد به همين دليل اغلب زنان تصور مي‌كنند كه ميليونر‌شدن يك زن، اتفاقي عجيب است كه به ندرت اتفاق مي‌افتد. اما اصلا اينطور فكر نكنيد. شما مي‌توانيد راهي را انتخاب كنيد كه پدر و مادرتان به شما پيشنهاد داده‌اند يا به‌دنبال حرفه‌اي باشيد كه همكار و دوست‌تان جلوي پاي‌تان گذاشته و در يك كلام قيد علائق خود را بزنيد اما بايد اين نكته را به خاطر بسپاريد كه با اين كار شور و انگيزه‌هاي‌تان را خواهيد كشت و هرگز نمي‌توانيد زن متفاوتي باشيد. كار درست اين است كه به‌دنبال همان چيزي برويد كه برايش شور و اشتياق داريد و با اين كار مطمئن باشيد كه ادامه مسير به‌تدريج براي‌تان روشن خواهد شد و فرصت‌ها روي شما باز مي‌شوند.


تنها سؤالي كه بايد جواب بدهيد

جسور بودن براي انجام كاري كه دوست داريد كليد ميليونر شدن شماست. ممكن است در شروع كاري، افراد بدبين از مشكلات و سختي‌هاي كار براي‌تان صحبت كنند و بازاري پر رقيب را مانع موفقيت شما بدانند اما تمامي اين حرف‌ها را به دور بيندازيد. فقط به اين سوال جواب بدهيد: آيا براي شروع اين كار علاقه و انگيزه كافي داريد؟ آيا وقتي به اين كار فكر مي‌كنيد هيجان و شور و اشتياق به سراغ‌تان مي‌آيد؟ اگر جواب‌تان به اين سوال مثبت است دست به كار شويد و از هيچ‌چيزي نترسيد و همان‌طور كه گفتيم ثروت به‌دنبال اين شور و اشتياق شما خواهد آمد. نگذاريد كسي شما را از راهي كه انتخاب كرده‌ايد بترساند. آنچه شما از آن مي‌ترسيد هيچ قدرتي ندارد بلكه تنها ترس‌ها و ترديدهاي شما هستند كه با قدرتي باور نكردني تمام نيرو و توان‌تان را از شما مي‌گيرند. گاهي لازم است، نسبت به شنيدن برخي صداها كر باشيد.



رد يا قبول يك موقعيت خاص

هرگز اجازه ندهيد كه توانايي‌هاي‌تان را به‌عنوان يك زن ناديده بگيرند يا در محيط كار تضعيف‌تان كنند. در دنبال كردن اهداف‌تان جسور باشيد و از هيچ‌چيزي نترسيد. به تصادف اعتقادي نداشته باشيد بلكه از هر موقعيتي بهترين استفاده را بكنيد و از آن براي رسيدن به آنچه مي‌خواهيد كمك بگيريد. به خاطر داشته باشيد، موفقيت تنها شكار لحظات نيست گاهي تمام زندگي و آينده كاري شما در گرو رد كردن يك موقعيت است چون موقعيت بهتري به‌دنبال آن رد كردن به سراغ‌تان خواهد آمد. موقعيت‌ها را شناسايي كنيد و هرگز از دست‌شان ندهيد. براي اين‌كه بفهميد كدام موقعيت به نفع شماست به نداي درون‌تان گوش دهيد چون آنچه از اعماق وجود شما بلند مي‌شود هميشه بهترين راه را در اختيارتان مي‌گذارد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

زنان ثروتمند از رازهاي‌شان مي‌گويند


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maryam

      merc man vaghean be in mataleb ehtiyaj dashtam

    • Naghmeh

      merci, in matlab vaghean aali bud nemidunam chetori savaesh konam bara hamishe!!!!!

    • ff

      خيلي تاثيرگذار بود

    • ناری

      حیف برای من دیگه دیر شده کاش زئدتر می دونستم

    • مرجان

      بنظرم خیلی عالی بود اما ای کاش در مورد این مطالب بیشتر بنویسید . دوست دارم یکی از این زنان ثروتمند باشم .

    • تینا

      متشکرم عالی است

    • mina

      عااااااااااالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج