اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۹۵۹۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نادران: مسئله تحریم نیست، بی‌عرضگی است!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این مجلس ولو به صورت مجازی هم تشکیل شود، نظارت بر امور اجرایی کشور را رها نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این مجلس ولو به صورت مجازی هم تشکیل شود، نظارت بر امور اجرایی کشور را رها نخواهد کرد.

الیاس نادران عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری در صحن علنی گفت: نقل شده که رئیس جمهور بیان کرده‌اند که مجلس باید ۲ هفته تعطیل شود.

او ادامه داد: اصل ۵۷ بر تفکیک قوا اشاره دارد و اصل ۷۹ می‌گوید اعلام شرایط اضطراری اعلامی دولت باید با تصویب مجلس باشد. در نتیجه هر تصمیم چه از ستاد ملی مقابله با کرونای دولتی که مجلس هیچ سهم و نقشی در آن ندارد، چه در نهادهای دیگر باید با نظر مجلس باشد.

نادران تصریح کرد: رئیس جمهور و وزرا! این مجلس ولو به صورت مجازی هم تشکیل شود، نظارت بر امور اجرایی کشور را رها نخواهد کرد.

او گفت: دوگانگی‌‌هایی را دولت آغاز کرده است و موضوع تحریم و غیر تحریم را دوباره در آستانه انتخابات کلید می‌زنند. مسئله، عرضه داشتن و بی‌عرضگی است نه پذیرش تحریم یا قبول مذاکره. معلوم است که کسی تحریم را نمی‌پذیرد.

عضو کمیسیون برنامه اظهار کرد: موضوع این است که تحریم‌ها را ذلیلانه بردارند یا عزتمدارانه؛ همه دعوای ما بر سر این نقطه است.

نادران هشدار داد: اگر دولت از مصوبات مجلس عدول کند و بودجه را تاریخ مقررش تقدیم نکند، تخلف کرده است و انتظار داریم مجلس با این مسئله برخورد کند.

در ادامه امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس و رئیس صحن گفت: ضمن تأکید بر مطالب آقای نادران؛ قطعاً مجلس در محدودیت‌های کرونایی فعال است و جلسه خواهد داشت. نوع و شکل برگزاری جلسات را به همکاران اعلام خواهیم کرد.

او افزود: این تذکر قانون اساسی دیروز هم اعلام شد و در شرایط اضطراری به صراحت قانون اساسی باید مجلس در این مسئله وارد شود و در ستاد مقابله با کرونا هم لازم است نمایندگان حاضر باشند تا گفته‌های مجلس هم مد نظر قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج