اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۶۳۹۵۶
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

وام ازدواج ۷۰میلیون تومان می‌شود؟

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره مشخص نبودن رقم قطعی «وام ازدواج» سال آینده در لایحه بودجه ۱۴۰۰، اظهار کرد: بارها گفته‌ایم که ما مخالف افزایش رقم وام‌ ازدواج در جهت کمک به جوانان نیستیم اما باید دستورالعمل‌های لازم در جهت جلوگیری از سوء استفاده و آسیب‌های احتمالی افزایش رقم وام ازدواج تدوین شود و مجلس هنگام تصویب و یا افزایش مبلغ پیشنهادی برنامه و بودجه به این نکات توجه کند.

خبرگزاری ایسنا: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره مشخص نبودن رقم قطعی «وام ازدواج» سال آینده در لایحه بودجه ۱۴۰۰، اظهار کرد: بارها گفته‌ایم که ما مخالف افزایش رقم وام‌ ازدواج در جهت کمک به جوانان نیستیم اما باید دستورالعمل‌های لازم در جهت جلوگیری از سوء استفاده و آسیب‌های احتمالی افزایش رقم وام ازدواج تدوین شود و مجلس هنگام تصویب و یا افزایش مبلغ پیشنهادی برنامه و بودجه به این نکات توجه کند.

محمد مهدی تندگویان با تاکید بر اینکه تامین تضامین و بازپرداخت وام‌ ازدواج باید در توان زوجین باشد، گفت: تاکنون دستور العملی توسط بانک مرکزی برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی از افزایش رقم وام ازدواج تدوین نشده است، از سوی دیگر در تمام این سال‌ها با افزایش رقم وام ازدواج شاهد افزایش تعداد ازدواج‌ها نبوده‌ایم.

در حالی که زمزمه‌هایی از افزایش رقم وام ازدواج در سال آینده از ۵۰ به ۷۰ میلیون تومان به گوش می‌رسد، تندگویان معتقد است که برای افزایش آمار ازدواج جوانان باید هم‌راستا با پرداخت وام ازدواج، راهکارهای بلندمدت نظیر مسکن ارزان زوجین و یا تامین اشتغال پایدار برای زوجین را در پیش گرفت چراکه در غیر این صورت با افزایش رقم وام ازدواج شاهد افزایش تعداد ازدواج نخواهیم بود.

تندگویان افزود: هرسال آمار ازدواج کاهش بیشتری داشته است. ما نیازمندیم تا در کنار رسیدگی به موضوعات اقتصادی، فرهنگ‌سازی و تغییر نگرش جوانان به سمت تشکیل زندگی و خانواده، برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی بلند مدتی را همگام با سیاست‌های کلی جمعیت و خانواده در پیش گیریم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در انتها گفت: افزایش رقم وام ازدواج در سال آینده باید بر مبنای بررسی کارشناسانه و مشخص انجام شود تا زوجین توان بازپرداخت آن و تامین تضامین لازم را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • متتظر القائم

      وام ازدواج واشتغال مستضعفین عروس وداماد
      ۳۰۰ میلیون تومان در شهرستان با واگذاری زمین
      مالیات سرمایه به تمکن مالی از ۶درصد تا ۶۰درصد
      اجرای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
      یا علی مدد

      پاسخ ها

      • انسانم آرزوست

        از کجا گفتید ؟

    • مراد نظری

      سلام وخسته نباشید ای کاش بجای اضافه کردن حقوقها و وامها کمی بازار کنترل میشد نمیدانم مسعولان وتریبون داران واقتصاد دانان چطور این را نمی دانند تزریق واضافه کردن پول تورم بازار را بالا میبرد

    • بدون نام

      یا علی گفتیم و فسط آغاز شد ! اوج تدبیر مسئولان بدهکار کردن زوج جوان در لحظه ازدواجشون هست ! بعد میگن چرا امید به آینده ندارین ؟

    • بدون نام

      آخه آدمهای ۴۰ سال به بالا قدرت باروری ندارند نباید بهشون وام ازدواج داد فقط انسان های زمان قدیم تا ۸۰ سالگی بچه دار میشدن خودتونو مسخره کردید بابا جمع کنید

    • بدون نام

      جلوی گرونی را نمیتونن بگیرن عرضشو ندارن مردمو بدهکار وام بانکهای نزول خور میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خو نگیر

    • انسانم آرزوست

      لااقل میشه یه لباسشویی خرید

      .

    • بدون نام

      قسط آن راچطوربدهد!خانه گران شد!خودرو گران شد!بنزین گران شد!کار هم نیست!جوان بدبخت چکارکندکه درایران بااین مشکلات روبرو شده!پیر میشود!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج