۱۰۷۳۷۵۶
۷ نظر
۵۱۷۲
۷ نظر
۵۱۷۲
پ

«دورهمی» پربیننده ترینِ شب یلدای ۹۹ شد

مرکز تحقیقات صدا و سیما با انتشار نظرسنجی از مردم درباره ویژه‌برنامه‌های شب یلدای امسال اعلام کرد میزان بیننده این ویژه‌برنامه‌ها نسبت به پارسال ۴٫۳ درصد رشد داشته است.

خبرگزاری صبا: مرکز تحقیقات صدا و سیما با انتشار نظرسنجی از مردم درباره ویژه‌برنامه‌های شب یلدای امسال اعلام کرد میزان بیننده این ویژه‌برنامه‌ها نسبت به پارسال ۴٫۳ درصد رشد داشته است.
«دورهمی» پربیننده ترینِ شب یلدای ۹۹ شد
به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مرکز تحقیقات صدا و سیما با انتشار نظرسنجی از مردم درباره ویژه‌برنامه‌های شب یلدای امسال اعلام کرد میزان بیننده این ویژه‌برنامه‌ها نسبت به پارسال ۴٫۳ درصد رشد داشته و به ۴۳٫۲ درصد رسیده است.
این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد ۷۷٫۱ درصد مردم، بیننده برنامه‌های سیمای رسانه ملی اعم از سریال، فیلم سینمایی، مسابقه، اخبار و… بوده‌اند.
از میان ویژه‌برنامه‌های شب یلدا که از شبکه‌های سیما پخش شد، برنامه «دورهمی» از شبکه نسیم با ۱۵٫۱ درصد و «زوجی نو» از شبکه سه با ۱۴٫۱ درصد بیشتر از دیگر برنامه‌ها بیننده داشتند. مسابقه «دستپخت» از شبکه یک هم با ۱۰٫۴ درصد بیننده در رده سوم قرار گرفته است. ۸۴٫۹ درصد مردم از «دورهمی»، ۸۵٫۹ درصد از «زوجی نو» و ۸۹٫۶ درصد هم از «دستپخت» در حد «زیاد» ابراز رضایت کرده‌اند.
بر اساس این نظرسنجی، در مجموع، ۷۰٫۹ درصد مردم از ویژه برنامه‌های شب یلدا در حد «زیاد» ابراز کردند.
بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما ۶۳٫۴ درصد مردم معتقدند ویژه‌برنامه‌های امسال نسبت به پارسال «بهتر» شده بود. در حالی که ۶۵٫۱ درصد از مردم انتقادی به این برنامه‌ها نداشتند، اما ۱۰٫۹ درصد «شاد نبودن»، ۴٫۸ درصد «تنوع نداشتن» و ۴٫۶ درصد هم «جذابیت نداشتن» را مهم‌ترین انتقاد خود به برنامه‌های پخش‌شده اعلام کردند.
مرکز تحقیقات صدا و سیما اعلام کرد ۵٫۷ درصد مردم هم شنونده ویژه برنامه‌های شب یلدای شبکه‌های صدا بوده‌اند. ۸٫۹ درصد هم از شبکه‌های استانی پای سفره یلدا نشسته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کهنه سربازارتش

      من ازمدیری بدم میادچون زیادخودشوبه زنهانزدیک میکنه شایدمشکل اخلاقی وروانی داره وسوالهای بدی میکنه درعرف جامعه ماخوب نیست

    • بدون نام

      مردم دوست دارند شاد باشن داشتن روحیه شاد برای جامعه نیاز ضروریست اما زمینه فراهم نیست بیکاری تورم و کرونا و همه چی زمینه غم و اندوه رافراهم میکنند و صدا و سیما هم همینطور

    • بدون نام

      مثل همیشه دروغه

    • بدون نام

      دلت خوش کلاهتو بنداز بالا.....

    • بدون نام

      من نمیفهمم این مزخرفاتو از کجا در میاره صدا و سیما .... ارتباط تلوزیون با مردم یکطرفه هست چجوری آمار میدن فوقش مردم پیامک بدن فوقش نظرسنجی بگذارن این یکی دو میلیون چطور از طرف ۸۰ میلیون ایرانی نظر میگذارن

    • بینام

      دو برنامه ۴ و ه شنبه مدیری اثلا جالب نبود

    • بدون نام

      اتفاقا برنامه مدیری هر دو تاش بدرد نخور بود سوالهای صد من ی غاز تکراری ولاس زدن با بازیگر بیتجربه که جای دختر خودش بود دیگه مدیری برنامه هاش جالب نیست ما که کل خانوادمون کودک شو میبینیم از ۳ سال تا ۱۰۰ سال بسیار آموزنده و بدون حب و بغض چند ساله که ما بیننده پروپا قرص کودک شو هستیم تازگی شوتبال دخترا رو هم مبینیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج