۱۰۸۱۵۶
۵۲۶۶
۵۲۶۶
پ

مروری بر گوشی هوشمند Huawei Ascend P۷

هوآوی گرسنه است و بدلیل جستجو برای گرفتن سکوهای بالای سازندگان گوشی و بعد از عرضه موفقیت آمیز P۶ اینک P۷ زیبا و دلربا را با سخت افزار قوی عرضه کرده است.

خبر آنلاین: هوآوی گرسنه است و بدلیل جستجو برای گرفتن سکوهای بالای سازندگان گوشی و بعد از عرضه موفقیت آمیز P۶ اینک P۷ زیبا و دلربا را با سخت افزار قوی عرضه کرده است.

از نظر طراحی، نوع پیشرفته تر و زیباتر P۶ است که توسط گوشی ساز چینی در ابعاد ۱۳۹ در ۶۸ در ۶.۵ میلیمتر و به وزن ۱۲۴ گرم راهی بازار شده است. اگر بخواهیم شکل ظاهری آن را با سایر گوشی ها مقایسه کنیم باید بگوییم ترکیبی از آیفون ۵S و سونی اکسپریای Z را به وضوح در آن می بینیم که با دو سیم کارت (جای سیم کارتها کاملا شبیه طراحی آیفون است) و پشتیبانی از نسل چهارم LTE همراه شده است. اما هنگام دست گرفتن احساس خیلی بهتری نسبت به دست گرفتن گلکسی اس ۵ خواهید داشت.

مروری بر گوشی هوشمند Huawei Ascend P7

در بخش نمایشگر یک صفحه ۵ اینچی از نوع IPS را با ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مشاهده می کنیم که در هر اینچ ۴۴۱ پیکسل تعریف شده و با محافظ گوریلا گلس ۳ صفحه ضد خش دارد.

مروری بر گوشی هوشمند Huawei Ascend P7

حافظه داخلی ۱۶ گیگ تعریف شده (۱۱.۷۷ گیگ آن خالی است و مابقی برای اندروید مصرف شده است) و می توان تا ۶۴ گیگ از طریق اسلات ، حافظه جانبی را تقویت کرد. (روی میکرو اس دی پسورد تعریف شده و بدون ان نمی توان به محتویات حافظه جانبی دسترسی داشت)

مروری بر گوشی هوشمند Huawei Ascend P7

دو گیگ رم روی P۷ تعریف شده اما در بخش پردازنده معلوم نیست چرا هوآوی از نوع درجه یک استفاده نکرده است! و از چهار هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی از نوع Kirin ۹۱۰T با گرافیک Mali۴۵۰ در ترکیب P۷ استفاده کرده است. (شاید فکر کرده برای اندروید این سرعت زیاد هم هست!)

شبکه نسل چهارم تلفن همراه LTE، وای فای، بلوتوث، NFC، میکرو یو اس بی از دیگر اتصالات تعریف شده P۷ است.

در ضمن اسپیکرهای خوبی هم دارد و خیلی کم می توان صدای گوشی را نزدیک به اچ تی سی M۸ دانست.(به دارندگان اچ تی سی بر نخورد! خیلی کم و البته بهتر از گلکسی اس ۵)

مروری بر گوشی هوشمند Huawei Ascend P7

شفافیت صفحه ضعیف است و اگر بخواهید با دستکاری در نور آنرا تغییر دهید باید با طولانی بودن عمر باطری خداحافظی کنید.

سیستم لمسی کارآیی خوبی داشته و در محیط سرد با استفاده از مد موسوم به Gloves Mode می توانید با بالا بردن حساسیت لمسی، از گوشی به راحتی استفاده کنید.

در بخش سیستم عامل مجهز به جدیدترین اندروید کیت کت ۴.۴ بوده و هواوی اموشن ۲.۳ نیز که سیستم عامل بهینه شده است نیز روی دستگاه دیده می وشد. آیکون ها ساده است و صفحه Home به راحتی در دسترس است.

مروری بر گوشی هوشمند Huawei Ascend P7

در رتبه بندی سرعت سی پی یو همان طوری که در عکسها مشاهده می کنید رتبه پایینی دارد.از اچ تی سی وان بالاتر بوده و با سونی زد الترا و نوت سه سامسونگ قابل مقایسه نیست.

در بخش دوربین باید بگوییم دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل تعریف شده است و در مجموع ۲۱ مگاپیکسل را در P۷ شاهد هستیم. حسگر دوربین از نوع سونی Sony ۴th-gen BSI است و ویدئو فول اچ دی (نه ۴K که مرسوم شده) ۱۰۸۰ است.

مروری بر گوشی هوشمند Huawei Ascend P7

باطری P۷ از سری ۲۵۰۰mAh بوده که هم رده های خود را بالاتر از ۳۰۰۰mAh می بینیم و شاید هواوی با دادن این باطری با توجه به پشتیبانی از شبکه LTE خطا کرده باشد. ۱۴ ساعت روی ۳G می توان مکالمه داشت و برای فول کردن شارژ باید ۳.۵ ساعت منتظر شد.

در مجموع گوشی نیست که از هوآوی انتظار می رفت و هر چند انی کمپانی به سرعت در حال تسخیر بازارهای جدید است باید دید چه قیمتی برای گوشی تعیین می کند. برخی P۷ را نسخه ارزان قیمت سونی زد اکسپریا می دانند و برخی نیز P۷ را نسخه اندرویدی آیفون ۵S می دانند. البته امریکایی ها از داشتن این گوشی محرومند چرا که هواوی نمی تواند این گوشی را در امریکا بدلیل تحریم بفروشد.

مروری بر گوشی هوشمند Huawei Ascend P7

مروری بر گوشی هوشمند Huawei Ascend P7

مروری بر گوشی هوشمند Huawei Ascend P7
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج