جاباما
۱۰۹۴۰
۵۲ نظر
۵۲۲۳
۵۲ نظر
۵۲۲۳
پ

درمان های سنتی و عجیب بیماری های زنانه

امروزه با رشد تكنولوژي و افزايش ميزان آگاهي و دانش مردم، بسياري از زنان در سراسر جهان نسبت به اين بيماري‌ها آگاهي لازم را داشته و دست كم با چگونگي درمان و پيشگيري از ابتلا به آن‌ها در طب مدرن آشنايي دارند.

مجله سیب سبز: اهميت آشنايي با بيماري‌هاي زنان و چگونگي پيشگيري و درمان آن‌ها يكي از مهم‌ترين مسائلي است كه هر خانمي بايد نسبت به آن آگاهي كافي داشته باشد. خوشبختانه امروزه با رشد تكنولوژي و افزايش ميزان آگاهي و دانش مردم ، بسياري از زنان در سراسر جهان نسبت به اين بيماري‌ها آگاهي لازم را داشته و دست كم با چگونگي درمان و پيشگيري از ابتلا به آن‌ها در طب مدرن آشنايي دارند اما شايد اين گروه كمتر با تكنيك‌هاي درماني طب سنتي و مكمل در درمان بيماري‌هاي شايع و رايج دستگاه زنان آشنا باشند.

در اين کطلب براي آشنايي بيشتر با تكنيك‌ها و شيوه‌هاي درماني طب سنتي ايران در درمان بيماري‌هاي شايع زنان با دكتر سعيد صانعي، مشاور گياه درماني به گفت‌وگو نشستيم تا از كاربردهاي طب سنتي ايران و گياه درماني براي درمان برخي از بيماري‌هاي دستگاه زنان از قبيل بيماري‌ها و اختلال‌هاي تخمدان، رحم و سينه بيشتر بدانيم.
درمان های سنتی و عجیب بیماری های زنانه
چاقي پايين تنه عامل ابتلا به كيست تخمدان

ابتلا به كيست تخمدان يكي از رايج‌ترين بيماري‌هاي زنان است كه علت به‌وجود آمدن آن در بدن از ديدگاه طب سنتي تجمع بلغم در اطراف تخمدان و سردي مزاج اين اندام دروني است. علاوه بر اين عوامل مختلفي از قبيل تجمع چربي در اطراف لگن يا خوردن غذاهايي با طبع سرد نيز ممكن است موجب بروز كيست در تخمدان‌ها شود و گاهي ظاهري پر از كيست براي تخمدان‌ها ايجاد مي‌كند. كيست تخمدان انواع مختلفي دارد كه يكي از آن‌ها كيست فيزيولوژيك است. اين نوع از كيست به‌دليل بروز اختلال در فيزيولوژي تخمدان در اين عضو به‌وجود مي‌آيد. كيست‌هاي ديگري نيز وجود دارند كه كيست‌هاي پاتولوژي ناميده مي‌شوند. اين كيست‌ها به‌دليل خونريزي داخلي تخمدان يا زوايد درون تخمدان ايجاد مي‌شود. در برخي موارد نيز كيست‌ها ساده هستند و محتويات آب ميان بافتي تخمدان موجب تشكيل آن‌ها شده است.

ارتباط كيست تخمدان با قاعدگي نامنظم

كيست‌هاي تخمدان عموما در سايزهاي مختلفي ديده مي‌شوند. برخي از اين كيست‌ها به حدي بزرگ مي‌شوند كه بزرگي آن‌ها به اندازه يك هندوانه مي‌رسد و گاهي ديده شده كه اندازه آن‌ها به ۲۰ تا ۳۰ كيلوگرم نيز رسيده است. وجود اين كيست‌ها در تخمدان اختلال‌هاي زيادي ممكن است براي فرد به‌وجود آورد. يكي از مهم‌ترين اين اختلالات از بين رفتن تعادل و هماهنگي هورمون‌هاي بدن است. اين اختلال ممكن است با افزايش ميزان موهاي زائد بدن و اختلال در زمان قاعدگي همراه باشد به‌گونه‌اي كه فرد را دچار قاعدگي‌هاي نامنظم و دردناك كند يا موجب قطع شدن قاعدگي در افراد مبتلا شود. خوشبختانه در طب سنتي ايران براي درمان بسياري از اين كيست‌ها درمان‌هايي وجود دارد كه بيمار را بي‌نياز از مصرف داروهاي شيميايي يا جراحي مي‌كند.

پرهيز غذايي بيماران مبتلا به كيست تخمدان

اولين قدم درمانگران طب سنتي ايران براي درمان كيست‌هاي تخمدان اصلاح تغذيه و رژيم غذايي بيماران است و پس از آن تجويز داروها و گياهان دارويي است كه موجب تخليه كيست‌ها از محتويات‌شان مي‌شود. اگر چه تجويز گياهان دارويي و داروهاي گياهي براي بيماران بايد به وسيله متخصص و درمانگر طب سنتي انجام شود اما راهكارهايي طبيعي در طب سنتي ايران وجود دارد كه از سوي حكماي طب سنتي براي درمان برخي از كيست‌هاي تخمدان به آن‌ها اشاره شده است.

به‌عنوان مثال در بخش تغذيه اين دستورها اشاره شده كه افراد مبتلا به كيست تخمدان بهتر است از مصرف انواع قارچ‌ها، گوجه، خيار، بال و گردن مرغ، شكلات، كاكائو و ماست پرهيز كنند و مصرف اين مواد را به حداقل برسانند يا آن‌ها را از سبدغذايي خود در مدت درمان حذف كنند. علاوه بر اين، پياده روي روزانه به‌منظور گرم نگه داشتن ناحيه لگن بسيار موثر است. از طرفي اين پياده‌روي و ورزش روزانه براي افراد چاقي كه دچار كيست تخمدان هستند موثر است زيرا چاقي يكي از عوامل بروز اين بيماري در برخي زنان است.

اين نكته را جدي بگيريد

فراموش نكنيد كه برخي از داروهاي گياهي اگر چه از منشأ طبيعي و گياهي تهيه مي‌شوند اما در مواردي به اندازه داروهاي شيميايي ممكن است تاثير مخرب بر سلامت شما داشته و عوارض جانبي به همراه داشته باشند. بنابراين هرگز بدون تجويز متخصص گياه درماني و درمانگر طب سنتي و سرخود از گياهان دارويي و داروهاي گياهي براي درمان بيماري‌ها به‌ويژه بيماري‌ها و اختلال‌هاي مربوط به دستگاه زنان استفاده نكنيد زيرا ممكن است با استفاده از دارو يا شيوه غلط موجب بروز اختلال‌هايي در عملكرد اندام دروني خود شويد بنابراين حتما براي درمان به متخصص طب سنتي و درمانگراني كه در اين حوزه صاحب‌نظر هستند، مراجعه كنيد.

از فيبروم چه مي‌دانيد؟

يكي ديگر از اختلالات شايع در خانم‌ها ابتلا به انواع فيبروم است. فيبروم توده‌اي است كه در بافت‌هاي رحم به‌دليل تجمع سلول‌هاي الياف محكم بافت همبند در رحم به‌وجود مي‌آيد و بروز آن در رحم اختلال‌هايي را براي زنان و خانم‌هاي جوان ايجاد مي‌كند. گاهي ممكن است تجمع سلول‌هاي عضلاني صاف جداره رحم نيز منجر به بروز فيبروم در رحم شود كه در اصطلاح به آن «ميوم» گفته مي‌شود. اندازه فيبروم و ميوم در افراد مختلف متفاوت است و از چند ميلي متر تا چند سانتي متر در رحم ديده مي‌شود. درمانگران طب سنتي ايران عفونت‌هاي رحمي را يكي از شايع‌ترين عوامل به‌وجود آمدن فيبروم‌ها مي‌دانند و معتقدند كه اين عفونت‌ها با تحريك بافت رحم در نهايت منجر به بروز فيبروم و ميوم در بدن مي‌شود.

درمان فيبروم با گياهان دارويي

فيبروم‌ها و بافت‌هاي تشكيل‌دهنده آن‌ها به‌طور كلي در ۳ ناحيه رحم قرار مي‌گيرند؛ گروهي از آن‌ها زير صفاق رحم قرار مي‌گيرند و به‌اصطلاح بيرون از رحم جاي دارند. گروهي از آن‌ها درون بافت رحم جاي دارند و برخي از آن‌ها در بافت مياني رحم به‌وجود مي‌آيند كه برخي از آن‌ها با كمك شيوه‌هاي درماني طب سنتي قابل درمان است و برخي از آن‌ها نياز به شيوه‌هاي ديگر درماني از قبيل درمان‌هاي مدرن دارد اما طب سنتي ايران مي‌تواند فيبروم‌هايي كه در بافت مياني رحم جاي گرفته است را با كمك داروهاي گياهي خود به مرور كوچك كرده و آن‌ها را در مدت زمان ۳ تا ۶ ماه به‌طور كامل از بين برد.
درمان های سنتی و عجیب بیماری های زنانه

تاثير استرس در شكل‌گيري فيبروم

درمانگران طب سنتي عوامل مختلفي را در بروز فيبروم و ميوم موثر مي‌دانند. يكي از مهم‌ترين اين عوامل كه امروزه در جوامع بشري زياد ديده مي‌شود، استرس و فشارهاي عصبي ناشي از برنامه‌هاي روزانه زندگي است. به اعتقاد اين درمانگران زندگي در محيط سرشار از استرس و فشارهاي عصبي به‌دليل تاثيراتي كه روي رشته‌هاي عصبي سمپاتيك و پاراسمپاتيك مي‌گذارد موجب تحريك عضلات صاف رحم شده و با انقباض آن‌ها منجر به توليد توده‌ها و بافت عضلاني يا فيبروم شود. بنابراين پرهيز از قرار گرفتن در محيط‌هاي پرتنش و پر استرس نيز، هم براي پيشگيري و هم براي درمان بيماران مبتلا به فيبروم بسيار مفيد است.

در طب سنتي براي درمان برخي از عفونت‌ها، داروهايي وجود دارد كه غالبا به‌صورت جوشانده‌هاي مختلف گياهي و طبيعي براي خانم‌ها و دختر خانم‌ها استفاده مي‌شود. درمانگران طب سنتي با اصلاح رژيم غذايي و تجويز داروهاي گياهي كه غالبا با منشا گياهي به صورت صنعتي يا سنتي تهيه مي‌شوند براي درمان اين بيماري ها اقدام مي‌كنند. طول درمان به طور متوسط در اين شيوه درماني ۳ تا ۶ ماه است.

از عفونت‌هاي قارچي بيشتر بدانيد

عفونت‌هاي قارچي يكي از رايج‌ترين بيماري‌هاي زنان است كه در فصل تابستان بيشتر از فصل‌هاي ديگر در ميان زنان و دختران ديده مي‌شود. در اين فصل به‌دليل استفاده بيشتر از استخرها و مراكز تفريحي آبي امكان ابتلا به اين بيماري در زنان افزايش پيدا مي‌كند. عفونت‌هاي واژن شايع‌ترين اين عفونت‌هاست كه به‌دليل بهم خوردن مزاج واژن كه در اصطلاح رايج به آن بهم خوردن PHيا اسيديته مي‌گويند، در بدن ايجاد مي‌شود. عفونت‌ها غالبا به ۳ دسته عفونت‌هاي قارچي، عفونت‌هاي كلاميديا و عفونت‌هاي ميكروبي گرم منفي تقسيم مي‌شوند. برخي از اين عفونت‌ها مانند ۲ نوع كلاميديا و ميكروبي آن ممكن است در موارد پيشرفته حتي منجر به نازايي خانم‌ها شود. اين عفونت‌ها از راه‌هاي مختلف كه يكي از آن‌ها استفاده از استخر بدون شرايط بهداشتي است به خانم‌ها منتقل مي‌شود.

درمان انسداد مجاري شيردهي مادران

درمان بسياري از بيماري‌هاي سينه با كمك شيوه درماني طب سنتي ايران و تجويز داروهاي گياهي و كنترل مزاج اين عضو قابل درمان است. به‌عنوان مثال درمانگران طب سنتي در درمان فيبروكيست‌هاي سينه تا امروز موفقيت‌هاي متعددي داشته‌اند. علاوه بر اين اختلال‌هايي مانندكم شيردهي مادران شيرده، ترك‌هاي پوستي در ناحيه سينه، آبسه سينه و انسداد مجاري شيردهي نيز از جمله مواردي است كه طب سنتي ايران براي درمان آن راهكارهاي متنوع و موثري دارد. در اين شيوه درمانگران پس از اصلاح رژيم غذايي بيمار و كنترل مزاج سرد و گرم سينه و ايجاد تعادل در آن با تجويز داروهاي گياهي خاص به درمان اين بيماري‌ها مي‌پردازند.

درمان عفونت قارچي با جوشانده گياهي

عفونت‌هاي دستگاه زنان انواع مختلفي دارد. برخي از اين عفونت‌ها قارچي هستند و با ترشحات پنيرك مانند در بدن ظاهر مي‌شوند. برخي از آن‌ها كه ناشي از ميكروب‌هاي گرم منفي هستند به‌صورت ترشحات زردرنگ و بدبو ديده مي‌شوند. اين عفونت‌هاي قارچي عموما با خارش و سوزش همراهند و آن گروه از عفونت‌ها كه ترشحات بدبو دارند از جمله عفونت‌هايي هستند كه مداوا كردن آن‌ها در نزديك‌ترين زمان ممكن اهميت زيادي دارد. در طب سنتي براي درمان برخي از اين عفونت‌ها داروهايي وجود دارد كه غالبا به‌صورت جوشانده‌هاي مختلف گياهي و طبيعي براي خانم‌ها و دختر خانم‌ها استفاده مي‌شود كه درماني موثر و كارآمد براي بسياري از عفونت‌هاي زنان است.

درمان گرگرفتگي يائسگي با گياهان دارويي

خوشبختانه در طب سنتي ايران تدابير مختلفي براي پيشگيري و درمان گرگرفتگي در دوران يائسگي و برخي از اختلالات عصبي اين دوران از قبيل ابتلا به افسردگي وجود دارد كه لازم است زيرنظر متخصص مربوطه يا درمانگر طب سنتي براي بيمار تجويز شود. علاوه بر اين كنترل بيماري پوكي استخوان كه يكي از شايع‌ترين بيماري‌هاي زنان به‌ويژه در سنين يائسگي است به كمك داروهاي توليد شده از گياهان دارويي كه به‌صورت سنتي و صنعتي در بازار داروهاي گياهي توليد مي‌شود، امكان پذير است.
درمان های سنتی و عجیب بیماری های زنانه

كاربردهاي طلايي طب سنتي در بيماري‌هاي زنان

درمانگران طب سنتي براساس دانش خود و با اتكا به متون كهن طب سنتي روش‌ها و شيوه‌هاي مختلفي را براي درمان بسياري از اختلال‌ها و بيماري‌هاي زنان مي‌شناسند و به كمك آن‌ها مي‌توانند علاوه بر درمان اين بيماري‌ها از بروز آن‌ها در خانم‌هاي جوان پيشگيري كنند.

- براساس متون كهن شيوه درماني طب سنتي در درمان دردهاي قولنجي رحم و كاهش درد زايمان بسيار موثر است.

- درمانگران طب سنتي با كمك تكنيك‌ها و روش‌هاي طب سنتي ايران قادرند از زايمان زودرس پيشگيري كرده و امر زايمان را تسهيل كنند.

- طب سنتي علاوه بر درمان ترك‌هاي ناشي از زايمان بر پوست شكم خانم‌ها، داروهاي گياهي دارد كه به پيشگيري از بروز اين ترك‌هاي پوستي كمك مي‌كند.

- ماساژ روغن بادام شيرين روي شكم زنان باردار پيش از 4 ماهگي يكي از شيوه‌هاي پيشگيري از ترك پوست شكم است.

- درصورتي كه فردي دچار ترك‌هاي پوستي دوران بارداري شد براي درمان آن مي‌تواند از طب سنتي بهره بگيرد. طب سنتي قادر است در مدت ۳ تا ۶ ماه با درمان از هم‌گسيختگي بافت پوست و ايجاد بافت همبند فاصله‌هاي به‌وجود آمده در پوست را درمان كرده و ترك‌هاي سفيد رنگ روي شكم را درمان كند.

-درمانگران طب سنتي با ارائه تكنيك‌هاي ورزشي خاص و ارائه روغن‌هاي گياهي و طبيعي به زنان كمك مي‌كنند تا پس از زايمان از شل شدن عضلات شكم و افتادگي آن‌ها جلوگيري كرده و براي درمان آن اقدام كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      سلام
      مطلب خیلی خوب و خلاصه ست

    • زهرا

      مطالب جالب بود

    • نفس

      پس کو درمانش من که ندیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول باید بری مطب کارت بکشی
        تا درمان بگن
        طب سنتی هم اگر بره دنبال پول فرقی با طب جدید نداره

    • نسرین

      برای درمان خونریزی شدیدرحم چه بایدبکنم

    • مینا س

      لطفا راهنمایی فرمائید جهت راهکارهای درمان به کجا باید مراجعه کرد؟

    • شیما

      لطفا برای درمان ترکهای که سفید رنگ است بر اثر چاقی لاغری و زایمان بر روی پوست بوجود میاد درمان گیاهی برام بفرستید خواهش میکنم من خیلی روی بدنم ترک خورده ترکها سفید اند چطوری میتونم از بین ببرمشون با چه داروی گیاهی. منتظر جوابمون هستم

    • ستاره

      راست میگه پس کو درمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عجبا!!!!!!!!!!!!!!!1

    • بدون نام

      سلام تروخدا کمکم کنید موهام کلا داره میریزه مخصوصا جلو و پس سرم ،کیست تخمدان هم دارم ترو خدا توطب سنتی موهام درمان میشه؟

    • بدون نام

      ىعنى چى اىن همه توضىح خونندىم درمان ندىدىم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با سلام کمی حنا باسدر ودوعددزرده تخم مرغ را مخلوط کرده ویک قاشق سیاهدانه آسیاب شده هم به آن اضافه کنید هفته ای یکبار قول میدهم ریزش موهایتان قطع شود

    • سیما

      باسلام خانمی هستم 27 ساله مرتب ترشحات زرد مایل به سبز بدبو دارم لباس زیرمو هرروز وگاهی دوبار در روز عوض میکنم از این وضعیت خسته شدم .لطفا بگید چکار کنم.(من5یاله از همسرم جدا شدم رابطه نداریم )

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فك نميكني بايد بري دكتر :|:|
        اينجا ك جاي بيان مشكل نيست

      • بدون نام

        احتمال زیاد عفونت هست که باید به پزشک زنان یا ماما مراجعه کنید برای درمان در ضمن عفونت کاری به متاهل و مجرد بودن نداره عدم رعایت بهداشت یا مواجهه با عوامل میکروبی یا استفاده نامناسب از دستمال توالت یا حتی نحوه شستشو میتونه سبب بروز عفونت بشه

    • عباسی

      خوب بود .کاش یک سری درمانها را اموزش می دادید که خانمها در خانه انجام دهند.

    • بدون نام

      سلام من خانمی 33ساله هستم چند وقتی است که ترشح بد بو دارم باید چیکار دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استفاده از نوره طبیعی چاره کار است

    • بدون نام

      این همه خوندم واقعاکه مسخرمون کردی؟

    • سارا

      درمان ترك هاي سفيد رنگ پوستي چيست ؟ كه بر اثر چاقي ايجاد شده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كم غذاخوردن و لاغري :|:|

    • بدون نام

      خیلی خیلی مسخره ی مسخره بود درمانش پس کو؟؟؟

    • sara

      پس کو درمان ما خودمون این مطالب رو میدونیم .نوشتین درمان سنتی و هیچیم در موردش نیست مارو مسخره کردین

    • مریم

      سلام من 2مهر93که پریود شدم دیگه پریودنشدم حالا چیکار کنم؟تروخدایه درمانی برام بگید.

    • گل رز

      سلام من 26سالمه و مجرد هستم.چند روزی هست که ترشحی سفید رنگ پنیری شکل دارم که بوی بدی هم داره که با یه کم خارش همراهه،لطفا راهنمایی کنید این چه بیماریه قارچیه یا باکتریایی و باید چیکار کنم؟؟؟؟ممنون

    • مریم

      ما که درمانی ندیدیم !!!!!!!!!

    • هانا

      خوب بود ولی فایده نداشت چون نه نه درمان سنتی را گفته بود ونه نام مرکز درمان سنتی

    • کبری

      درمان فیبرم های بزرگ باگیاهاندارویی رو میخوام.لطفاتوضیح بدین.ازکدام داروی گیاهی استفاده کنم

      پاسخ ها

      • شکوری

        با سلام درسال 89 یک فیبروم 4 سانتی داشتم حامله شدم سه ماهه سقط کردم برای درمان دکتر آمپول دیفرلین داد فیبروم شد 2تا ایا با دارو گیاهی درمان مشود درضمن یک کیست 6سانتی در تخمدان راست دارم و لوله سمت راست هم بعداز سقط مسدود شده لقاح مصنوعی جواب نداد من 43 سالم بچه ندارم

    • فرزانه

      سلام من بیست وپنج سالمه دوساله که عفونت رحم دارم دکترها میگن مزمن شده چاره اش چیه

    • مريم

      با سلام
      ممنون از مطلب مختصر و مفيد در مورد فيبرم و ميوم رحمي لطفا روش درمان ان در طب سنتي را توضيح دهيد

    • سمانه

      کودرمان پس؟؟؟؟؟؟؟؟

    • زهرا

      یک ساعت وقتموونو گرفتین کودرمان...

    • بدون نام

      سلام من25سالمه و2سال از شیردهی میگذرد اما تازگيها درد سینه همراه با ورم دارم و هر بار که با دست سینه مو فشار میدم هنوز شیر داره لطفا علتش رو همراه با درمان برام بنویسید

    • بدون نام

      من که درمان ندیدم همه ی اینارو میدونستم

    • ساناز

      سلام من دختري25 ساله هستم پريوذم هميشه يه هفته يا بيشتر عقب ميفته و ترشح سفيد رنگ دارم بدون بو بدون سوزش و خارش...اگر از دم کرده هاي گياهي استفاده کنم بکارتم اسيب ميبينه؟من ي جايي خوندم که عفونت باعث پارگي بکارت ميشه ايا صحت داره؟تشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدايا اينوشفانده بزار بخنديم
        خب خانوم محترم تشريف ببرين دكتر

    • عاطفه

      سلام من ده ماهه از سقط جنینم گذشته چیکار کنم بچه دار شدم اخه دکتر میگه عفونت داری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب از همون دكتر بپرس چيكار كني
        عجبا :|

    • سپیده

      سلام.بیماری کیست سینه باروش طب گیاهی قابل درمان هست؟

    • زهره

      سلام من یک هفته هست که عفونت سبزرنگ دارم زخم میشوم وگاهی خون صاف میبینم وترشح سفیدرنگ دارم منتها نه بودارم نه خارش نمیدونم چکاکنم درضمن غذاهای گرم استفاده میکنم ممنونم ازراهنماییتان

    • فتانه

      سلام اون ماه رفتم سونوگرافی گفتند فیبروم داری به بزرگی 7mm دارم خیلی ناراحت شدم ،رفتم عطاری گیاه خروشک گرفتم و زیر دامنم دود دادم ،امروز رفتم سونو گفت اندازش شده 3mm ،معجزه میکنه بازم ادامه ببینم کلا از بین میره

    • ونوس

      سلام.من بعنوان درمانگرطب سنتی10ساله فعالیت میکنم شکرخدامراجعینم بامشکلات زنان.وناباروری بسیارراضی هستند. امیدوارم بتونم کمکی درجهت برطرف شدن بیماری ومشکلتون انجام بدم.سپاس.

    • نور

      سلام مجردم مثانه ولگن سیخ میچینه چه داروی گیاهی معرفی میکنین ممنون میشم

    • دکتر

      دقیقا درباره چی باید نظر بدم همش پر حرفی بود

    • مینا

      سلام میکروب زیرپوست واژن ایادرمان داره

    • بدون نام

      سلام،من دوسال پیش سقط داشتم بعدخچندماه پهلوی چپم حس کردم چیزی ب اندازه دوسانت وجود داره سونورفتم چیزی مشخص نیس،پریودمم مرطبه،ترشح ندارم امااون چیزی که بادستم لمس میشدبزرگترشده پهلوی سمت راستمم سرایط کرده،کلیه هام دردمیکنن چکارکنم

    • بدون نام

      برو دکتر

    • سارا

      سلام برای کاهش خونریزی رحم گل گاوزبان با قهوه سبز آسیاب شده دم کنید و چند لیوان بخورید ویرایش درمان فیبروم پرتقال با آناناس باهم بخورید بهتر میشید

    • مریم نارویی

      سلام من عفونت شدیدی دارم اونم داخل رحم سفیدهستنداماباسوزش وقتی باشوهرم میخوابم دردمیکشم دنیایی قرص وشیاف مصرف کردم میشه بگین درمان طب سنتی چیه؟ بابت عفونتم ممنون میشم بابت جوابش

      پاسخ ها

      • مادر جواد

        عزیزم منم مثل تو عفونت داشتم پلی کیستیک هم بودم از یه عطاری داروی گیاهی گرفتم 20 روزه مشکلم رفع شد.عصاره ساپوژکس اسمش بود. یکم ترشحات زیاد میشه ولی عفونت بعد از 15 روز رفع میشه

    • بدون نام

      پس چرادرمان رانگفتین ماروگداشتین سرکار

    • بدون نام

      سلام من حدود 3سال خونریزی شدید داشتم رفتم پیش یه عطاری قدیمی بهم تخم مرو داد گفت یه روز درمیان باروغن محلی وکمی آرد بو بده وناشتا بخورقسمت دیگرتخم مرورو هم باآب جوشیده شدهمخلوط کن وبا سرنگ یاابزاری که تو بازار هست داخل رحمت کن در روزهای پاکی ایندفعه پریودم سبک بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج