۱۱۰۶۰۴۸
۱۳ نظر
۵۰۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۱
پ

مینو محرز: وضعیت کروناییِ تهران، سیاه است

مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص آخرین وضعیت کرونا در پایتخت و اینکه آیا تعطیلی تهران می‌تواند از شیوع بیشتر جلوگیری کند گفت: «طبق آخرین اطلاعات به دست آمده وضعیت تهران سیاه گزارش شده است و جهش ویروس کرونای انگلیسی سرعت بسیار بالایی دارد که باعث شدن تعداد فوتی‌ها بیشتر شود.»

روزنامه اینترنتی فراز نوشت: مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص آخرین وضعیت کرونا در پایتخت و اینکه آیا تعطیلی تهران می‌تواند از شیوع بیشتر جلوگیری کند گفت: «طبق آخرین اطلاعات به دست آمده وضعیت تهران سیاه گزارش شده است و جهش ویروس کرونای انگلیسی سرعت بسیار بالایی دارد که باعث شدن تعداد فوتی‌ها بیشتر شود.»

عضو ستاد کرونا در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی تهران می‌تواند به کنترول این ویروس کمک کند ادامه می‌دهد: «توجه داشته باشید هر کشوری که توانسته این ویروس را کنترول کند از راه واکسیناسیون و قرنطینه بوده است و راه دیگری برای مبارزه با این ویروس وجود ندارد. در این خصوص روز گذشته در جلسه کمیته کرونا پیشنهاد دادیم که تهران را به مدت ۵ تا ۷ روز تعطیل کنند که منتظر هستیم مقامات دولتی خبر تعطیلی را اعلام کنند.»

مینو محرز: وضعیت کروناییِ تهران، سیاه است

معاون کل وزارت بهداشت نیز درباره ممنوعیت فعالیت اصناف در مناطق قرمز کشور، امروز گفت: متاسفانه و با کمال تاسف از امروز ۲۵۷ شهر کشور شامل تمام مراکز استان‌ها قرمز شدند و مجموع شهرهای قرمز و نارنجی کشور به بیش از ۸۵ درصد رسید و شهرهای آبی ما فقط به تعداد ۱۱ شهر است که کمتر از چند دهم درصد شهرها است.

وی افزود: متاسفانه برخی از محدودیت‌هایی که باید در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شود، هنوز به طور مناسب خصوصا در این دوره اعمال نشده است.

حریرچی با اشاره به برخی از این محدودیت ها، گفت: به عنوان مثال مشاغل گروه دو در شهرهای قرمز حتما باید به مدت دو هفته از روز اعلام، تعطیل باشند. این مشاغل شامل بوستان‌ها و مراکز تفریحی به طور کامل، پاساژهای سرباز و سربسته، بازارهای سرپوشیده، مراکز خرید و فروش بزرگ که اصطلاحا به آن‌ها مال می‌گویند و بازارهای موقت شامل بازارهای روز و محلی.

وی تاکید کرد: همچنین مراکز شماره گذاری اتومبیل، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز فروش فرش، موکت و لوازم خانگی و حوله و پرده و مبلمان و لوستر و درب و پنجره و تزیینات ساختمان، مراکز فروش کادویی، اسباب بازی، سرگرمی، لوازم‌التحریر، ظروف، کتاب، محصولات فرهنگی، مراکز فروش انواع پوشاک، کیف، کفش و …، آتلیه‌های عکاسی، آژانس‌های مشاور املاک، مراکز تهیه، توزیع و طبخ مواد غذایی شامل رستوران، کافی شاپ و… باید در شهرهای قرمز کلا تعطیل باشند و پذیرش مشتری نباید داشته باشند.

حریرچی ادامه داد: مراکز فروش ملزومات و تجهیزات بدنسازی و ورزشی، فروشندگان طلا و جواهر و…، فروش کالاهای دست دوم و سمساری و آموزشگاه‌های رانندگی و… همه در شهرهای قرمز باید تعطیل باشند. اینها مشاغل گروه دو هستند که باید در شهرهای قرمز تعطیل باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جودی

      یادش بخیر یه زمانی قرنطینه قرون وسطایی بود.ماسک هم فقط علائم دارها.هی کجایی جوانی

    • بدون نام

      خدایا از واکسن هم میترسیم بزنیم یانه

      پاسخ ها

      • سین.الف

        کو واکسن نکنه خانواده‌ات می خوان برن خارج بزنن؟ ترکیه که میگن نفری ۲۰ میلیون تو بازار سیاه برات مدرنا میزنند

    • بدون نام

      اینکه می فرمایید واکسیناسیون آیا از دولت مدعی خدمت سئوال کردید دلیل تاخیر در خرید وارائه واکسن چیست عامل اصلی سیاه شدن وضع کرونا در مراکز شهرستانها وتهران فقط واکسینه نکردن ملت است که از نظر مسیولین دردرجه آخر اهمیت است منتطر باشید از سیاهی هم خواهد گذشت

    • بدون نام

      دوباره تعطیلات در تهران و درد سر جدید برای شمال،که اکثرا قرمز شده

    • نامnaser

      مردم خیلی وقته روزگارشون سیاه شده

    • نیما

      اینم تقصیر مردم هست....

    • بدون نام

      مسولان مقصر را تحت پیگرد قرا بدهند

    • بدون نام

      ایشان که فرمودن قرنطینه مال قرون وسطاست

    • عدالت

      اینا که که خطر تر هستن رو تعطیل میکنید بعدش شرکتهای تولیدی رو (ایرانخودرو) با ۳۰۰۰ تا پرسنل باید ۳ شیفت کار کنن چون‌ برای دولت سود دارن

    • بدون نام

      دوملیون به سر پرست خانوار و دو هفته تهطیلی و اتوبوس و متروی تمیزو مجهزو بهداشت محیط و از درب منازل محدویت تردد.خورو.ها فقط با مجوز نوبت دکترو ژوتون نوبتی خرید.چاره ای نیست

    • بدون نام

      به سلامتی

    • کامی

      خدایا میشه ما از شر این آدم راحت شیم؟ حاضرم بمیرم از کرونا این نیاد هی جو بده .هر وقت توش گیر میکنن این میاد جو الکی میده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج