adexo3
۱۱۰۸۲۳۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توقف صدور مجوز جدید تاسیس مهد کودک

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت صدور مجوز، اداره و نظارت بر پیش دبستانی‌های غیردولتی برای سال تحصیلی آتی توضیح داد و تاکید کرد که تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، همه پرونده‌های دریافت مجوز جدید مهدکودک متوقف و مجوز جدیدی برای تشکیل مهد کودک صادر نمی‌شود، اما تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، تمام ضوابط تشکیل مهد‌ها و ادامه فعالیت برعهده دستگاه صادر کننده مجوز است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت صدور مجوز، اداره و نظارت بر پیش دبستانی های غیردولتی برای سال تحصیلی آتی توضیح داد و تاکید کرد که تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، همه پرونده های دریافت مجوز جدید مهدکودک متوقف و مجوز جدیدی برای تشکیل مهد کودک صادر نمی‌شود اما تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، تمام ضوابط تشکیل مهدها و ادامه فعالیت برعهده دستگاه صادر کننده مجوز است.

سعید صالح درباره وضعیت صدور مجوز، اداره و نظارت بر پیش دبستانی‌های غیردولتی برای سال تحصیلی آتی با توجه به تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار کرد: اواخر سال گذشته، اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تصویب و به دستگاه‌های مربوط ابلاغ شد اما هنوز سازمان مربوطه در مجموعه وزارت آموزش و پرورش تشکیل نشده است.

وی افزود: البته در اساسنامه فرصت سه ماهه‌ای پس از ابلاغ، در نظر گرفته شده تا وزارتخانه بتواند این سازمان را راه‌اندازی کند.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه پس از تصویب دستورالعمل سازمان تعلیم و تربیت کودک عملاً اداره مهدهای کودک به وزارت آموزش و پرورش انتقال یافته و مسئولیتی بر عهده دستگاه های دیگر نیست گفت: در تبصره ۴ ماده ۵ اساسنامه اشاره شده است که تا زمان ابلاغ مقررات و بخشنامه‌های جدید توسط سازمان کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و سایر مراکز نگه داری کودکان در بخش دولتی، غیردولتی، عمومی و خصوصی که تحت هر عنوانی فعالیت می کنند طبق بخشنامه‌ها، مقررات و دستورالعملهای قبلی به فعالیت ادامه می دهند و پس از آن استمرار فعالیت آنها بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی سازمان امکان پذیر خواهد بود.

صالح تاکید کرد که در تبصره ۵ همین ماده گفته شده است که تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، همه پرونده‌های دریافت مجوز جدید مهدکودک متوقف و مجوز جدیدی برای تشکیل مهد کودک صادر نمی شود اما تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، تمام ضوابط مهدهای کودک و ادامه فعالیت برعهده دستگاه صادر کننده مجوز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج